![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Wat me opvalt is dat al deze aktie's van onverdraagzaam links in het verkeerde keelgat schieten bij heel véél mensen.
Zelfs op mn werk krijg ik te horen van ferwente cd&v stemmers dat dit echt niet meer kan ,en dat ze nu ook voor het belang gaan stemmen . Zelfs onze ACOD afgevaardigde vind dit te verregaande onverdraagzaamheid vanwege zijn traditionele SPAsten partij . Op de markt hoor ik net hetzelfde gemor, hahaha ziet er goed uit!! |
![]() |
![]() |
#62 |
Burger
|
![]() ik hoor geen getoeter voor Joe of andere recente slachtoffers??
alles voor de vreemdelingen maar geen enkel initiatief voor onze slachtoffers want dat wijst men af als zijnde racistisch.... |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#64 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Waarom in godsnaam een onderscheid tussen slachtoffers? Zinloos geweld is zinloos geweld. En acties tegen zinloos geweld zijn acties tegen zinloos geweld. Daarbij is het helemaal niet nodig om een onderscheid te maken tussen slachtoffers. En er is maar één partij die dat onderscheid wel maakt. Op de VB-site geen artikels over de joden die werden aangevallen door skinheads, geen artikels over de andere aanvallen van skinheads de voorbije maanden en amper een vermelding over HVT. Wanneer de daders echter allochtoon zijn, wordt daar uitvoerig op ingegaan. |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mag het ABVV dat niet weten en dus die allochtoon ook niet want hij zou het zeker gaan zeggen. Speciaal sfeertje dezer dagen moet ik zeggen... Ik durf bijna de witste zondag ooit te voorspellen. Mijn indruk is dat het echt wel leeft bij de mensen. Meer dan ooit. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 6 oktober 2006 om 06:36. |
|
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() --------------------------------------------------------------------------------
Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje En de grootste Racisten en sexisten van het land hebben gesproken. Over wie heb je het nu precies? En kan je even toelichten waarom die racistisch en sexistsich zouden zijn? Mijn oudste dochter zit in het kunstonderwijs en mijn twee zonen zitten op muziekschool en toneelschool als naschoolse activiteit. De kunstwereld is mij dus niet onbekent en hun gedragingen ook niet. Ga hier echt niet verder over uitwijden. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje En dat de kunstwereld eens even aan gewone bevolking die werkt en belastingen betaald om deze uit de kunstwereld te onderhouden word hier maar even vergeten. Mogen ze daarom geen mening meer hebben? Zij mogen idd een eigen mening hebben, maar ze moeten hun mening niet opdringen aan de rest van de bevolking. En dan zeker niet cellectie een bepaalde groep van de bevolking beschuldingen van zaken waar zij zich nu niet niet mee mogen bemoeien. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje Zij wonen immers toch in hun ivoren torens. Pas op, je begint erg op Dirk Debys te lijken met zo'n uitspraken... Ken die Dirk Debys niet. En dan nog, de waarheid mag gezegt worden. De meeste van de zangers die optraden op 0110 wonen in huizen zo groot als een straatblok in Antwerpen. Of ga je zeggen dat zij in gewone arbeiderswoningen leven en zich alle dagen gewoon tussen de bevolking van de steden menen en leven zoals een gewone arbeider/bediende. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje Mensen als Will Tura en Helmut Loti hebben nu niet direct last van hun buren en de vervuiling die zij veroorzaken. Veel VB-kiezers hebben dat bijvoorbeeld ook niet, dus wat is je punt eigenlijk? Mogen zij dan ook geen mening erover hebben? Zij mogen zeker een eigen mening hebben, maar ze niet opdringen aan de rest van de bevolking. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje En Paramarenco woont nu ook niet direct in één van de armere buurten van Antwerpen. Grappig dat je nu net dat voorbeeld aanhaalt... Panamarenko heeft immers tot voor enkele jaren geleden altijd midden in de Seefhoek gewoond (en nee, hij is niet verhuisd omdat het er niet meer leefbaar was, maar wel omdat hij is getrouwd). Hij had het ook kunnen omdraaien. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje En hun kinderen gaan nu niet direct naar cultureel gemengde scholen. Geldt even goed voor vele VB-kiezers. En over wiens kinderen heb je het nu? Die van DE kunstenaars. Sorry hoor, maar er zijn wel degelijk ook mensen uit de culturele sector die in "gekleurde" wijken wonen en hun kinderen naar gemengde scholen sturen. Heb ook nooit gezegt dat ik voor het VB ben. Maar ik ken toevallig een mensen uit de kunstwereld en weet heel goed waar hun kinderen naar school gaan. Maar noem dan eens een paar van de kunstenaars die niet partij gebonden zijn, wiens kinderen op een gemengde school zitten. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje Sorry maar ik denk dat de kunstwereld beter zijn kwaliteiten en energie zou gebruiken om de problemen echt op te lossen inplaats van de mensen op te roepen hun ongeboren kinderen verdraagzaam te laten afslachten. Kunstenaars moeten helemaal geen problemen oplossen. Maar ze hebben wel recht op een mening en die is niet "laat je ongeboren kinderen maar verdraagzaam afslachten". Sorry hoor, maar je maakt je belachelijk met zo'n opmerkingen. Als zij zich het recht toeeigenen op de blanke inwoners van Vlaanderen te willen heropvoeden en te willen zeggen wat zij moeten doen en wat zij moeten laten, dan moeten zij dit ook doen met de gekleurde bevolking van Vlaanderen. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje Het aantal probleem allochtone jongeren op de 0110 concerten was op 1 hand te tellen. Ja, en dan? Dacht je nu echt dat de organisatoren die groep hoopte aan te trekken of die groep met concerten tot inkeer zou willen brengen? Wat dus bewijst dat zij racisten zijn, want zij vinden de gekleurde bevolking van Vlaanderen dus niet bekwaam om zich te gedragen en vinden hen niet de moeite waard om er tijd in te steken. Citaat: Oorspronkelijk bericht door Jantje De kunstwereld zou dus beter eens van school naar school gaan en daar de jongeren er van proberen te overtuigen dat sommige zaken gewoon niet kunnen. Dat is niet de taak van kunstenaars. En is trouwens nogal een naïef idee. Het is ook niet de taak van de kunstwereld op zich met de politieke mening van de bevolking bezig te houden, doen ze blijkbaar wel. En waarom zou het een naief idee zijn om de jongeren in schoolverband over de maatschappelijke problemen aan te pakken. Men doet dit al jaren in verband met andere problemen en met succes. Edina, ik ben zelf echt geen VBer en zal ook nu niet op het VB stemmen. Maar je moet je eigen opmerkingen eens goed overlezen en eens goed nadenken over wat je heb geschreven. En dit zonder politieke mening te hebben. Je hebt geschreven dat de blanke bevolking maar verdraagzaam moet zijn en begrip moet opbrengen voor de gekleurde bevolking want deze moet men maar laten doen want zij zijn het niet waard om er tijd en moeite in te steken. Denk jij soms dat de gekleurde bevolking van Vlaanderen achterlijk en dom. En dat je hen hun wangedrag maar moet vergeven, want zij weten toch niet beter. Als ik jou was zou ik echt eens eerst goed voor dat je gaat stemmen. Een blanco stem zou mss wel het beste zijn voor jou. |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister
|
![]() Halloooohoooo!!!!!
Is het alweer veilig daar boven!?! Kan iemand de brandweer bellen?! Ik krijg de deur van onze schuilkelder niet meer open en die helmen op onze hoofden beginnen nu toch wel echt te spannen! HEEEEELLPPPPPPP!!!!!!!!!!!!
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel even wachten hoor, die jongens zijn nog bezig om de kinderen uit de scholen bij elkaar te zoeken. Waren er een paar in de vaart gesprongen uit angst voor de brandbommen. Leerkracht was niet op de hoogte van dit kunstgebeuren.
|
![]() |