![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Amada...ik herinner mij nog dat ze met hun krantjes aan de fabriekspoort stonden. Mao was hun grote voorbeeld en Albanië het paradijs.
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wel grappig om weten dat NSV en Amada in feite beide afscheuringen van KVHV waren.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
KVHV heeft doorheen zijn geschiedenis trouwens een wisselend politiek profiel gehad, en als ik me niet vergis zelfs een verschillend profiel naargelang de unief. Voor de rest zeer grappig dat jullie nog allemaal over AMADA zwetsen. |
|
![]() |
![]() |
#64 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor zover we wikipedia mogen geloven toch... http://nl.wikipedia.org/wiki/Ludo_Martens Citaat:
Citaat:
![]() Geef toe... Het is toch leuk te zien dat jullie dezelfde voorouders hebben. ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 14 oktober 2006 om 21:45. |
|||
![]() |
![]() |
#65 |
Minister-President
|
![]() I stand corrected wat de feiten betreft.
Maar AMADA was duidelijk geen afscheuring van KVHV. |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach, ongetwijfeld komen vele links-flaminganten ook uit die stal.
Het is een complot zeg ik u. KVHV probeert de burgerlijke maatschappelijke orde en beschaving omver te gooien!
![]() |
#70 |
|
![]() ![]()
#71 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Als je die éne gelekte lijst bedoelt, daar stonden van Vlaamse organisaties Voorpost, de NSV! en NJSV op bij de radikale staatsgevaarlijken. Net zoals de PVDA en wat krakerorganisaties dacht ik...
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 21 oktober 2006 om 14:36. |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister-President
|
![]() het is ronduit belachelijkd at de n-va wel een minderheidscoalitie wil steunen met pvda er in maar niet een minderheidsbestuur van het VB.
blijkbaar staan ze dan dichter bij de poco's -stalinisten dan bij de grootste vlaamse partij die er ooit geweest is. |
![]() |
![]() |
#74 |
Staatssecretaris
|
![]() SVB is gesticht door een aantal mensen die aanvankelijk in het KVHV actief waren en daar ook hadden gezorgd voor een reeks 'progressieve' nummers van 'Ons Leven' die 1 doorn in het oog waren van de academische overheid (ik geloof dat die linkse zwenking in 'Ons Leven' voor de stokoude Ernest Claes reden was, om zijn abonnement op te zeggen). Die SVB-stichters zijn trouwens niet allemaal tegelijk uit het K gestapt. Paul Goossens is bv wat langer in het KVHV blijven zitten dan Ludo Martens of Walter De Bock. De SVB was een linkse groep van studenten, halve studenten en ex-studenten waarvan een aantal uiteindelijk ook niet in Amada zijn terecht gekomen. Ik meen me te herinneren dat Amada ontstaan is ten tijde van de staking in Limburg in 1970. Toen verscheen geloof ik het eerste nummer van 'Alle Macht aan de Arbeiders". Amada is dus pas ontstaan een behoorlijke tijd nadat die 'afscheuring' een feit was en de groep die zich afscheurde was niet gelijk aan de groep betrokken bij de oprichting van Amada.
#75 |
|
![]() Vraag dat eens aan de mensen die er hun hoofd bij verloren.. ik denk dat die dat een geweldige sprong voorwaarts vonden..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Ps. Aub niet meer neuten over "westerse waarden", want grotendeels zijn ze te herleiden naar de FR & Verlichting. Laatst gewijzigd door Praetorian : 22 oktober 2006 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eigen schuld. Dictators en onderdrukkers van blauw of eender welk bloed verdienen niet beter dan de guillotine.
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
#79 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met zo'n exemplaar van "Ons Kookboek" van de Boerinnenbond kan je wel een paar royals de schedel inslaan!
|
![]() |