![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: politieke overtuiging en vakbond | |||
ik stem Vb en ben geen lid van een vakbond (heb evenmin intentie) |
![]() ![]() ![]() |
10 | 20,41% |
ik stem VB en ben lid van ACV (of heb de intentie) |
![]() ![]() ![]() |
3 | 6,12% |
ik stem VB en ga mijn lidmaatschap ACV inruilen voor andere vakbond |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
ik stem VB en ga mijn lidmaatschap opzeggen (geen andere vakbond) |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,08% |
ik stem VB en ben lid van een andere vakbond |
![]() ![]() ![]() |
6 | 12,24% |
ik stem geen vb, ben lid van vakbond (of intentie) en stem bewust op voorgedragen kandidaten |
![]() ![]() ![]() |
1 | 2,04% |
ik stem niet VB, ben lid van vakbond (of intentie) en stem niet noodzakelijk op voorgedragen kandiaten (stemgedrag staat los van lidmaatschap) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 26,53% |
k stem niet vb en ben geen lid van een vakbond (noch intentie) |
![]() ![]() ![]() |
13 | 26,53% |
Aantal stemmers: 49. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ga vooral het lidmaatschap omruilen voor het ABVV, die mannen zien VB'ers graag komen
![]()
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat de vakbonden willen is de vrijheid om te doen wat ze willen zonder de verantwoordelijkheid op te moeten nemen wanneer het misgaat. Ik denk dan aan de recente gijzelingen van een paar directies. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
samen vormen ze de CD&V lijst www.neutr-on.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
moeten de feiten natuurlijk vaststaan en bewezen zijn, toch kennen wij feiten waar er gelogen wordt tot en met voor de rechtbank en dat die gewoon aannemen wat de patroons zeggen, de rechters lezen de teksten nog geeneens of brabbelen gewoon de patroons achterna geloof me gerust: we zitten niet in een eerlijke rechtstaat www.neutr-on.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
daar kan je niks tegen doen www.neutr-on.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ook reorganisatie, economische redenen en gelijkaardige redenen voor ontslag moeten met motivatie omkleed worden. Waarom? Omdat de meeste sectoren CAO's hebben die dit opleggen en die duidelijk stipuleren wanneer dergelijke redenen van ontslag geldig zijn of niet. Arbeidrechtbanken moeten binnen de hiërarchie van de rechtsbronnen deze CAO's respecteren en kunnen ook niet anders. Ik heb ondertussen ook eens de site van je neutrale vakbond bekeken. Schitterend resultaat voor een vakbond in oprichting om al zoveel plaatselijke afdelingen te hebben (wel vreemd dat ze allen hetzelfde mailadres hebben ![]() Ook je vacaturepagina is er eentje om Job@ jaloers te maken. De kruidenier om de hoek heeft hier ook zo'n lijstje "Als mijn winkel op korte termijn even groot wordt als de Colruyt dan heb ik vacatures voor ... ![]() Ik soliciteer bij deze voor volgende vacatures bij neutr-on: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door kunstenaar : 13 oktober 2006 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Partijlid
|
![]() Moest het Vlaams Belang wat meer met haar economische standpunten naar buiten komen, dan zouden meer mensen weten dat Vlaams Belang en vakbonden (lees: de rechten van de werkende mens) niet samen gaan, veel mensen weten dat gewoonweg niet en denken echt dat het Vlaams Belang een partij voor de kleine man is.
Neem nu de website van het Vlaams Belang bijvoorbeeld. Op het actuele deel van hun website wordt er alleen maar geluld over vreemdelingen die zogezegd het land gaan overnemen, kwestie van de mensen wat onnodige angst aan te smeren om kiezers te winnen, over hoe onveilig dit land wel niet is, alweer een punt om de mensen wat angst aan te praten, over hoe ze uitgekakt worden door de VRT en hoe rood de VRT wel niet is, over hoe slecht de PS wel niet is, enz.. Maar over economische kwesties wordt er niet of weinig gesproken in hun actuele rubriek want, dat durven ze niet, en ze weten dat ze daar geen kiezers mee aantrekken, integendeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Blijven dromen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |