![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
Bekijk resultaten enquête: Is het cordon sanitair verdraagzaam? | |||
Het cordon sanitair is verdraagzaam |
![]() ![]() ![]() |
31 | 29,25% |
Het cordon sanitair is onverdraagzaam |
![]() ![]() ![]() |
75 | 70,75% |
Aantal stemmers: 106. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Neem nu: dat het CS niet discriminerend en anti-democratisch is omdat je toch geen politieke partij kan dwingen om met een andere politieke partij in "cohabitation" samen te werken...
...hoe discriminerend is het dan om te zeggen dat je een volk niet kan dwingen om met een ander volk op jouw eigen grondgebied, in de schoot van jouw eigen kultuur, in "cohabitation" samen te werken? Is er hier sprake van een intellectuele basiscontradictie of niet? Laatst gewijzigd door Fieseler : 13 oktober 2006 om 14:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
(knap hé drossie, dit verschil in klasse... ![]()
![]() |
![]() |
#64 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() janneman,
ik heb van pietje al meer argumenten dan van jou gelezen is ook niet moeilijk moesten het er minder zijn, dan zou hij in negatief moeten gaan en dat kan nu eenmaal niet
![]() |
#65 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Kom ik in de buurt? Binnenkort zijn we inderdaad terug één volk... En wat nog mooier is...in dat scenario zal je mij de definitie van een "volk" niet meer kunnen vragen omdat dan jouw pc verboden is...
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ach zo...U wil hier dus mordicus volhouden dat U liegt?...
Waarom doe je dat als ik vragen mag?
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vergist U zich dan bewust? of liegt U.
Na de moorden door HVT heeft De Gucht dit KLAAR EN DUIDELIJK gezegd: het ging hem over de KIEZERS. Toch wat meer naar de Pravda kijken in het vervolg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Onlogische verklaring om het CS te verklaren, lijkt mij ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
hij heeft wel gezegd dat VB-kiezers eindelijk maar eens moeten beseffen dat zij mede verantwoordelijk zijn voor het klimaat dat in het hedendaagse vlaanderen is ontstaan en ik kan niet anders doen dan hem gelijk geven en hij heeft de vb-kiezers NOOIT mestkevers genoemd hij heeft de vb-politici WEL mestkevers genoemd in de zin dat zij enkel teren op de shit (de problemen) van de bevolking en deze problemen recycleren, zonder ook maar een positieve en haalbare oplossing aan te bieden misschien een wat ongelukkige uitspraak, maar wel een waar een grond van waarheid in zit...
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Iemand medeverantwoordelijk noemen aan een misdaad die zogezegd heeft kunnen plaatsvinden dankzij sfeerschepping, is wel héél scherp op't randje eh. Hoe zou u zo iemand dan definiëren?
OK...hij heeft het woord 'criminelen' niet in de mond genomen. Maar wat hij vertelde kwam er wel op neer. Probeer u daar toch niet zo uit te lullen.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het ging over 'criminelen'.... U reageerde nml. hierop... Citaat:
......die mestkever story ligt al ff achter ons, en heeft niets vandoen met HVT. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Nog een tip: Dr. King heeft vond de mensenrechten geen valse schijnwaarden ![]() Laatst gewijzigd door Kay_ : 13 oktober 2006 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() Tom barman,lol.
De man ziet maar langs ene kant,de rooie kant.De man denkt alleen maar dat er racisme en dergelijke meer alleen langs vlaamse kant is en niet omgekeerd.ts. Dat'em nog wat gaat snuiven en zich gaat bezatten,tschijnt dat hij daar de nr1 in is. |
![]() |
![]() |