![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Minister
|
![]() Waarschijnlijk gedeeltelijk wel. Maar weet je, met gewoon proberen alle regels na te leven al zijn ze nog zo absurd, kom je al een héél eind om boetes te vermijden. 30 rijden waar je 30 moet, al ben je er niet mee akkoord, is zo'n simpele oplossing die ervoor zorgt dat je niet snel geflitst zult worden.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik ben niet te beroerd om toe te geven dat ik mezelf al op fouten betrapt heb die niet in een boete resulteerden. Geluk dus. Bovendien had ik het geluk dat de superboetes nog niet ingevoerd waren. Ik kan mij goed voorstellen wat zo een superboete moet betekenen voor een brave huisvader die hard voor zijn minimumloontje moet zwoegen. Véél harden dan voor een Steve gratis die dat jaarloon aan restaurantbezoekjes spendeert en de verkeersovertredingen door zijn privé-chauffeur laat begaan hoor. Daarom pleit ik voor méér controles maar menselijke boetes. Daarnaast het uit het verkeer nemen van onverbeterlijke gasten. Ik zie echt niet in waarom iemand met geld meer recht zou hebben om mijn kleinkinderen van de baan te rijden. Of denkt ge dat een Walter Grootaers of JMD wakker ligt van een boete meer of minder. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En volgens die din, iso en andere savante normen: aan welke snelheid hebt ge het meest kans om een full strike te hebben als ge erin lukt om een voetganger of fietser te raken?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik veronderstel dat je in 2001 in die zones 50 toch geen 100 per uur reed ...??? enzovoorts ... Ge moogt dat eens in detail uitleggen, want ik vermoed dat de achtbare forumkollega een loopje neemt met de waarheid en niet al zijn kaarten op tafel legt. (m.a.w. ge zijt een vuile leugenaar)
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Kan er iemand van de roepers tegen de sossen en de walen mij nu eens zeggen of er met het VB meer of minder regeltjes komen. Is dat nu zo'n moeilijke vraag? Of is het er eentje waar het Madouplein nog geen standaardantwoord op gevonden heeft? Een mens zou het beginnen denken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Simpele oplossingen worden zonder proteststemmen getolereerd door 'simpele' mensen... Laatst gewijzigd door Chipie : 15 oktober 2006 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zullen ook regeltjes komen alleen met het grote verschil dat het duidelijker en realistischer zal zijn en het niet zo zal zijn dat men het geld uit de mensen hun zakken wil/zal kloppen en ik heb al een paar voorbeeldjes opgenoemd. Ik ben ook voor 30per uur aan scholen maar dan wel alleen als er school is. Ik ben voor flitspalen maar alleen op plaatsen waar het nodig is en niet zoals nu waar tal van flitspalen staan op plaatsen waar het niet nodig is en waar het hem er alleen maar omgaat om geld in het laadje te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Al moet ik eerlijk zeggen, of het VB verandering gaat brengen in de irrationele zone 30s, dat weet ik ook niet! Gelukkig is dit voor mij dan ook helemaal geen prioriteit of reden om al dan niet op een partij te stemmen.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat uiteraard niet wil zeggen dat enkel kiekens zich neerleggen bij zulke snertreglementeringen... Reglementeringen, die niets bijbrengen tot de veiligheid, creëren enkel verzuring... en verzuring draagt bij tot het succes van ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Minister
|
![]() Citaat:
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 15 oktober 2006 om 21:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Haha, toch iemand die het opmerkt
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ge zijt bijna twee jaar weggeweest.
't zit hier vol met nieuw volk ondertussen die u natuurlijk niet kennen. Wat brengt u terug? En nog steeds VB'er, zie ik ![]() *huggles trug*
![]() |
#76 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik was weggedwaald nadat m'n cursus bij de VDAB afgelopen was... hield mezelf bezig met meer ontspannend vertier. Ik heb het destijds niet aangekondigd daar K&K reeds vol stond met huilerige vaarwelthreads van mensen die nog 5 keer per dag kwamen checken of er niemand geantwoord had en ik me de reacties al wel kon voorstellen ![]() Maar gedurende deze verkiezingen... vrienden en familie vroegen me vaak om mijn keuze te verduidelijken en ik moest tot mijn schande erkennen hoe weinig ik nog van de actualiteit op de hoogte was. Ik begon hier terug te komen en enkel maar te lezen maar uiteindelijk werd de drang om toch ook zelf nog eens iets te posten te groot ![]() Tsja... mijn redenen om vb te stemmen zijn niet bepaald verminderd of ontkracht door het tot nog toe gevoerde beleid. ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. Laatst gewijzigd door Tzuvar Raemborr : 15 oktober 2006 om 22:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Parlementslid
|
![]() Die kans bestaat al aan zeer lage snelheid.
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() "vuile slet" mooie woorden voor een christene. Maar hoe dan ook: onbegrijpelijk dat die zone 30 op die manier gehandhaafd blijft. Ik vind toch dat de politie daar haar gezond verstand zal moeten gebruiken en geen snelheidscontroles mag doen.
|
![]() |
![]() |