Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2003, 17:46   #61
coosie
Provinciaal Statenlid

coosie's schermafbeelding

Standaard

[size=1]dubbeltje[/size]

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 20:38   #62
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Misschien kunnen we over dit onderwerp verder fantaseren in het topic 'complottheorie', bij K&K?
Eindelijk een relevante posting in deze topic.

.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 23:29   #63
Stefanie
Minister-President

Standaard

Bush persoonlijk te weinig gedaan? Een tijd geleden zag ik die uitzending van Panorama. "De man die het wist". Het ging over John O'Neil. Hij wou onderzoek doen in Jemen, maar hij mocht niet. Hadden ze hem naar Jemen laten gaan, dan had hij mogelijk het drama van 9/11 kunnen voorkomen. Maar dat was Bush persoonlijk niet.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2003, 23:31   #64
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Opec heeft minder macht als ooit, alle naties denken twee keer na voor ze terrorisme steunen, de economie heeft de kickstart gekregen die ze nodig had, een genocidale dictatuur is omvergeworpen, elders is een mensonterend regime van de macht geholpen, verder er is een kans op een welvaartsstaat in het midden oosten.
Op Ned 3 was er vorige week en de week daarvoor een uitzending over auto's op waterstof. Als ze dat uitvoeren, is 't gedaan met de macht van de opec.
Oud 26 oktober 2003, 23:36   #65
Stefanie
Minister-President

Standaard

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=946&highlight=
Oud 27 oktober 2003, 20:13   #66
Descartes Jr
Banneling

Descartes Jr's schermafbeelding

Standaard

27/10 9/11-commissie eist dat Witte Huis geheime documenten overhandigt

De Amerikaanse commissie die onderzoek naar de aanslagen van 11 september doet, eist dat het Witte Huis geheime documenten overmaakt aan de onderzoekscommissie. Zonder de documenten kan het onderzoek niet tijdig worden afgerond. Dat heeft de voorzitter van de commissie aan de New York Times gezegd.
De voorzitter van de '9/11'-commissie, de republikein Thomas H. Kean, dreigt met gerechtelijke stappen tegen de regering indien de commissie de documenten niet in handen krijgt. Het zou gaan om hoogst vertrouwelijke inlichtingen die president George W. Bush kort voor de aanslagen ontving.
De commissie, die de terreuraanslagen van 11 september 2001 onderzoekt, bestaat uit Democraten en Republikeinen. Tegen mei 2004 moet het onderzoek zijn afgerond.

Merkwaardig ...
Descartes Jr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2003, 20:20   #67
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr
De commissie, die de terreuraanslagen van 11 september 2001 onderzoekt, bestaat uit Democraten en Republikeinen. Tegen mei 2004 moet het onderzoek zijn afgerond.[/i]Merkwaardig ...
wanneer zijn er presidentsverkiezingen? Voor of na mei 2004?

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2003, 01:14   #68
Stem
Vreemdeling

Standaard

8:20 am: Vlucht 77 vertrekt van Dulles luchthaven. Ongeveer 20 mijl van het Pentagon. 8:50: Laatste radio contact met vlucht 77. Nu ongeveer 280 mijl van het Pentagon. 8:56: Transponder contact verloren. Nu ongeveer 335 mijl van het Pentagon. 9:00: Vlucht 77 draait en gaat richting Pentagon. 9:37: AA77 stort in de Zuid West kant van het Pentagon. Nu precies 0 mijl van het Pentagon.
Wel, laat ons eens kijken naar de evidentie vanuit een andere hoek. Vlucht 77 verlaat Dulles luchthaven om 8:20 am. De transponder van vlucht 77 wordt afgezet om 8:56 am. Het feit dat de transponder is afgezet betekent enkel dat het vliegtuig gestopt is met het doorzenden van zijn naam, zijn hoogte en dergelijke. Vlucht 77 verdwijnt dan van alle radar schermen een aantal minuten later, dichtbij de grens met Ohio. Een vliegtuig verschijnt op radar ten zuiden van Washington DC, dichtbij de stad. Het is dit vliegtuig dat uiteindelijk in het Pentagon zal storten. En dus kan het vliegtuig dat in het Pentagon is gestort onmogelijk vlucht 77 (de boeing) geweest zijn. Om de eenvoudige reden, dat als het van de Ohio grens terug gevlogen zou zijn naar Washington DC, het terug zichtbaar zou geworden zijn op de radar schermen, en dit voor de volledige reis. Maar er wordt gezegd dat dit niet het geval was. En dus, waarom denken de meeste mensen dat vlucht 77 (de boeing) het Pentagon geraakt heeft. Omdat de media het hen zo verteld heeft (en dat is de enige reden waarom de mensen denken dat vlucht 77 het Pentagon heeft geraakt). Maar de evidentie (zonder zelfs de crash site zelf te bekijken) zegt dat dit onmogelijk is.
Aangezien de boeing verdwenen is bij de grens met Ohio, kan men zich afvragen hoe dicht dit is bij Wright Patterson Air Force Base ?

Terug naar de crash site :

Deze foto is genomen minuten na de crash. Maar het belangrijkste vuur is reeds gedoofd ? De brandweerwagens zijn ter plaatse, maar nog niet in actie gekomen. EN …de gevel van het 2de tot en met het 4de verdiep ZIJN NOG NIET INGESTORT.
http://www.crc-internet.org/images/jun2a.jpg

Meer foto’s hier
http://www.joltradio.net/911.htm
en hier
http://0911.site.voila.fr/index.htm

En dan toch nog wat “speculatie”...
Waarom een Boeing wisselen met een vliegtuig achtige missile ? En waarom niet onmiddelijk een missile ?

De antwoorden hierop liggen impliciet reeds in de informatie dat hier is gegeven.

Herinner U de commentaar van de luchtverkeers leider van Dulles, dat hij de geziene maneuvers die het ding maakte dat in het Pentagon is gecrasht onmogelijk kon toeschrijven aan een Boeing 757.
Niet dat een 757 het Pentagon niet zou KUNNEN raken, maar de manoevreerbaarheid is zo laag (of log?) dat het misschien TE veel risico inhield. Hij zou het Pentagon kunnen missen, of erger … de schade zou wel eens veel erger kunnen geweest zijn. Nu is “iets” ongelooflijk horizontaal komen aanvliegen, om het Pentagon frontaal te raken, in een regio waar RENOVATIEWERKEN bezig waren (wat het geringe aantal militaire slachtoffers verklaart). Ik zie niet in waarom vermeende terroristen zo horizontaal moesten komen aanvliegen, en zich niet gewoon in het Pentagon gestort hebben. De kans op missen zou veel kleiner geweest zijn en de schade veel groter.

Waarom dan niet direct een missile ? Wel, zoals de zaak nu staat, moest uitgelegd worden hoe een handjevol vermeende terroristen de veiligheid van de burgerluchtvaart kon verschalken, maar dan? Dan zou uitgelegd moeten worden hoe ze zelfs de militaire veiligheid konden verschalken om aldus de hand te leggen op een militair vliegtuig of zelfs een missile EN de controle hierop. Je kan je voorstellen dat dit heel wat meer aan het rollen zou hebben gebracht (inclusief koppen), dan wat we tot nu toe hebben gezien.

Een nieuwe Pearl Harbor misschien ? In de zin van: we laten het gebeuren, maar we gaan wat moeten helpen, om de risico’s in te perken ? En dit alleen maar om de massa voldoende kwaad (en dus ook blind) te maken ?

Maar het blijven “speculaties” natuurlijk, maar wat verwacht je als er geen serieus onderzoek is!

Hoeveel slachtoffers heeft 9/11 nu al gemaakt? De number(s) is(are) counting. Smeuig ? Of kwaadheid!

Tis koud niewaar,
Voor den tijd van ‘t jaar.

Een stem
Stem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2003, 19:14   #69
coosie
Provinciaal Statenlid

coosie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:
De commissie, die de terreuraanslagen van 11 september 2001 onderzoekt, bestaat uit Democraten en Republikeinen. Tegen mei 2004 moet het onderzoek zijn afgerond.[/i]Merkwaardig ...
Ik denk na mei 2004, maar ik ben het niet 100 % zeker.....

Mijn prognose: Bush wordt nipt herkozen !

Ik hoop dat ik er volledig naast zit.

Cultuur eindigt waar racisme begint.
coosie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2003, 20:35   #70
Vlaamse Leeuw
Europees Commissaris

Vlaamse Leeuw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie

Ik hoop het ook. Dat u er volledig naast zit dus.

N-VA voor 6.000.000 Vlamingen!!!
Vlaamse Leeuw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2003, 21:52   #71
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door coosie
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuw
Citaat:

De Presidentsverkiezingen zijn doorgaans in de maand november. Het wordt dus november 2004?

Mijn prognose is dat Bush meer dan nipt wordt verkozen, ook al omdat de economie serieus herstelt. Het derde kwartaal heeft een groei van 7.7% op jaarbasis gekend. Dat is de grootste groei in bijna 20 jaar!!

En ik hoop uiteraard gelijk te hebben.
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be