![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb echter wel enkele verkiezingsinterviews in kranten van jullie kandidaten bijgehouden met scheldpartijen tegenover ons. Een bepaalde 'dame' uit het Waasland maakte het wel heel erg bont. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
ok ik zal dan maar mee lachen |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Er zitten bij de Belgische radio en televisie waarlijk volksvreemde figuren. Als ik Martine Tanghe zie, is dat Vlaams? Dat soort relativerend en nihilistisch Vlaanderen dat neerkijkt op zijn eigen volksaard. De manier van presenteren, de manier waarop zij spreekt. Je voelt instinctmatig wat zij voelt voor een IJzerbedevaart…" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() Wat u hier zegt zijn pure leugens, als er hier iemand is die weet hoe die gesprekken zijn verlopen is het ik wel, ik zat verdomme in het lokaal ernaast op de barricaden.
1 Een kartel zou ons veel meer garanties gegeven hebben dan die partijdotatie. 2 Er waren als strubbelingen van voor het zomerverlof, het ACW had al geen goesting om met ons een kartel te sluiten, de hoogste plaats die ze ons wilden geven was de 6de plaats op de lijst. Dat zou ons max 3 zetels opleveren. Dat betekent dat wij geen recht hebben op universitaire medewerkers en nog geen partijdotatie. De werking van de partij zou hierbij onmogelijk zijn. Als het een federale verkiezing zou zijn zouden we met 3 plaatsen akkoord gegaan zijn omdat je dan in kamer en senaat vertegenwoordigd bent als fractie en dus recht hebt op alle dotaties en parlementair medewerkers. Anderzijds, de dotatie die we nu zullen krijgen is maar een fractie van het heen we vroeger hadden. Daar kun je geen verkiezingscampagne me betalen. Ik kan u verzekeren dat we binnen de partij dag en nacht hebben vergaderd op alle niveaus, alle leden zijn geraadpleegd althans ze werden ervoor uitgenodigd. Geen van beide opties biedt ons garanties, het was kiezen tussen de tering of de pest. Ik neem het niet dat u ons van oneerlijkheid beschuldigt, ik kan u verzekeren dat de integriteit van onze mandatarissen bij de meeste andere partijen niet terug te vinden zijn. Het is normaal dat ze ons allemaal afgunstig zijn, als we in gelijk welk debat zitten doen we andere partijen met alle gemak op hun bek gaan. Nog iets, wat is er mis met het jagen op postjes en geld?? Doe je aan politiek of doe je het niet. Het zou nogal onnozel zijn om aan politiek te doen om geen postjes te willen verwerven. Om die postjes te bekomen heb je geld nodig, en veel geld. Ik zal het maar zeggen met bijbelse woorden: laat de partij die geen postjes of geld wenst de eerste steen werpen. Het blok zou beter zwijgen, want wij zijn bij de weinigen die ervoor uitkomen dat de poging van de PS om het blok zijn dotaties af te nemen schandalig vinden. En die het cordon niet efficiënt vinden. |
![]() |
![]() |