![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door MARE : 19 oktober 2006 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Belguim Office |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De mens is helemaal geen vleeseter en staat dus biologisch gezien helemaal niet aan de top van de voedselpyramide. De mens is een alleseter, net zoals de overgrote meerderheid van de apen dat is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Zoals ik dus al zei, zijn de overgrote meerderheid van de apen net zoals ons alleseters. De meeste apen eten dus ook wel eens vlees. Het is dus niet het eten van vlees dat onze evolutie heeft bepaald. En misschien is het ook nieuws voor jou dat het zogenaamde "vlooien" vooral een sociale bezigheid is en veel minder met hygiëne te maken heeft (en wat het hygiënische aspect betreft wordt dan nog eens veel meer vuil verwijderd dan eventuele parasieten).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze biologische plaatsing van de mens en de aapsoorten is idd 100% juist en de mens behoord zelf tot één van de zwakste alleseters en komt in de schakel dus zeker niet boven aan, maar staat ergens onderaan bij de grote alles eters, net boven de planteneters. Alle zuivere vleeseters lusten idd wel een stukje mens hoor. En zullen zich er dan ook niet voor schamen als ze er een verorberen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Het is spijtig dat ik de naam van de documentaire hierover ben vergeten. Maar het feit dat wij de grootste hersenmassa hebben komt juist door het feit dat we vlees eten + dat we daardoor agressiever werden en andere aapsoorten hebben weggeconcureerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is de enigen oplossing zorgen dat de vissen niet reeds als kuit dient en dat doe je door de soort die van kuit leeft in te krimpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ook het beginnen rechtop lopen heeft ons denkvermogen vergroot. Het is dus een combinatie van verschillende factoren die hebben gezorgd dat onze hersenmassa en ons denkvermogen zijn veranderd. Trouwens het is nu reeds bewezen dat onze hersenmassa zich nog steeds aanpast en ons denkvermogen nog steeds vergroot. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ondertussen merken we dat "supermacht" Ijsland feitelijk ook kan doen wat het wil tegen de "verzamelde Internationale opinie" in.
interessant precedentje,zoals we er geleidelijk meer te zien krijgen......,. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Japan vangt toch ook nog walvissen? Voor 'wetenschappelijke doeleinden' toch?
Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 19 oktober 2006 om 19:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Hoooow. Dat is dikke bullshit. Indien je van vleeseten een grotere hersenmassa krijgt, dan zou de hersenmassa van alle carnivoren gestaag moeten toenemen. En dat doet het niet. Bij de meeste carnivoren is het de spiermassa die sterk geëvolueerd is. Er is absoluut geen link tussen vlees eten en hersenmassa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat zeg ik niet. Hadden we geen vlees gegeten, dan hadden we volgens mij even ver gestaan. Of ja, misschien wel verder. Onze agressieve geaardheid heeft de mensheid en de aarde enkel schade toegebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Dat zeg ik niet. Hadden we geen vlees gegeten, dan hadden we volgens mij even ver gestaan. Of ja, misschien wel verder. Onze agressieve geaardheid heeft de mensheid en de aarde enkel schade toegebracht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
![]() |
![]() |