![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2006 In dit forum kun je alles kwijt dat verband houdt met de gemeenteraadsverkiezingen van 8 oktober 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Burgemeester
|
![]() ik ben slecht vandaag, maar de VB'ers moeten toch eens beseffen dat zij begonnen zijn met een haat te spuwen, en als mensen met een zelfde haat reageren (en pas op, dat is niet echt mijn stijl) worden deze overdonderd met beschuldigen van haat...
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
en ik ben tegen alle vormen van extremisme, punt... en ja, ik haat de haatdragende en aggressieve toon van het vb het vb is geen politiek partij ze hebben geen programma ze hebben geen competente figuren het enige wat ze doen is het opruien van het vol middels populistische praat ik weet maar al te goed wat racisme inhoudt... en welke vormen het kan aannemen. tenslotte nog dit, vandelanotte een randdebiel noemen is een even grote debiliteit als philip de winter een aangenaam mens te noemen niet dus... nogmaals, doe gerust je ding, aan mij om je neer te sabelen...
![]() |
#63 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
jij bent best wel een sympathieke kerel mijn schrijfstijl is misschien niet altijd even fijnbesnaard, maar ik weiger het vb te behandelen als een normale, aanename partij keiharde taal... keiharde waarheden omtrent het vb... daar draait het om de democratie is mij te heilig om ze te laten verknallen door een bende poujadisten die niet beter zijn dan wat ze hun extreem linkse tegenstanders verwijten trouwens, op argumentsloze postjes ga ik niet met argumenten antwoorden... enkel een vorm van minachting is hier op zijn plaats
![]() |
#64 | ||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
[quote=Khonnor;2094636] Citaat:
De muilkorving van de oppositie werd op een chirurgisch precieze wijze uitgevoerd... Uw welgemeende proficiat moet gaan naar "de zorg", "the skill", de "sang froid" waarmee het apparaat deze politieke moord heeft uitgevoerd maar heeft niks te maken met de grond van de zaak. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zou bijgevolg ook het gewicht van uw tussenkomsten ten goede komen. BTW Gerolf heeft iets héél anders gezegd... Citaat:
![]() |
#65 |
Burgemeester
|
![]() ik denk altijd, we kunnen het rustig uitpraten, het gezond verstand gaat wel zegevieren: maar sommige VB's hier op het forum zijn er net altijd te snel bij met vuil sossen, moslimvrienden en de rest van den blablabla
|
![]() |
![]() |
#66 |
Staatssecretaris
|
![]() De bedreiging ging als volgt:
"De namen van de juridische hoofdrolspelers staan in mijn geheugen gegrift. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière." te vervolledigen met het volgende: Op een vorig Blok-congres weerklonk het "Galgenlied" van dichter Karel Vertommen, met daarin de zinsnede "Het volk stond zwijgzaam opeengehoopt, drie rechters werden opgeknoopt". Het "Galgenlied" werd geïllustreerd met beelden van Verhofstadt, Leman en de Gentse rechter van het Hof van Beroep. Laatst gewijzigd door Starkan : 19 oktober 2006 om 17:38. |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
Ik heb in opperste verbazing nota genomen van uw posting. Moest U mij op één of andere wijze in deze topic of in andere tussenkomsten kunnen betrappen op scheldproza, haatspuwerij of schrijfsels met een beledigend karakter dan ben ik zo vrij U hiermede te verzoeken één dezer errata te willen produceren. Desgevallend zal ik hier openlijk op dit forum U of het desbetreffende target mijn welgemeende excuses aanbieden. Met Vlaams Nationalistische Groet, Fieseler
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#69 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Burgemeester
|
![]() daar is akte van genomen beste fieseler
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
griepepedemie, where are thou ! |
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
kan jij me dan eens uitleggen wat het verschil is tussen a) Gerolf Annemans citaat "De namen van de juridische hoofdrolspelers staan in mijn geheugen gegrift. Ze zijn gewaarschuwd voor de rest van hun carrière." b) mijn zogenaamde verdraaiing van zijn woorden "de namen van de rechters staan in mijn geheugen gegrift. we zullen ze wel pakken eens wij aan de macht zijn." ik zie het vershil niet maar goed, ik daag je uit!!
![]() |
#73 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() [quote=Fieseler;2094713][quote]
Citaat:
2. misschien om de wet aan de realiteit aan te passen net zoals men nu de wet wilt aanpassen om extremistische organisaties te verbieden ik hoor het vb al luidop schreeuwen: "ze willen ons pakken!" geven ze daarme impliciet toe dat ze te extremistisch zijn?` nogmaals, iedereen heeft zich aan de wet te houden... als het vb dit doet zie ik geen probleem 3. wat een hoop bullshit, beste fieseler uit jouw quote lees ik dat je iedereen die het proces tegen het vb wel goed geargumenteerd vond niet objectief vindt de enige waarheid voor jou is wat het vb je voorspiegelt 4. ik denk dat je maar al te goed weet wat ik bedoel de enige waarheid voor het vb is de eigen waarheid al wat verkondigd wordt door de andere partijen wordt bestempeld als onwaarheid en leugens... erger nog, ze dringen hun eigen waarheid ook op aan iedereen en wie niet meegaat is een linkiewinkie, een naieveling, een poco, etc... 5. waar beledig ik hier? ik noem een bepaalde partij een bende poujadistische idioten als jij je daardoor aangesproken voelt, is dat jouw probleem niet het mijne
![]() |
#74 |
|
![]() Eerlijk?
Ik vind dit een staaltje van opperste eerlijkheid... Gerolf heeft hier publiekeljk zijn emoties ten toon gespreid die hij heeft gehad op het ogenblik dat een bende politiek benoemden vrouwe justitia hebben helpen verkrachten... Sympathiek? Ik vind iemand die eerlijk is nogal dikwijls sympathiek...maar voor de rechters die aan deze politieke moordpoging hebben deelgenomen moet dat niet echt als hoempapa in de oren geklonken hebben...
#75 | |
|
![]() Citaat:
ci·taat (het ~, citaten) 1 passage die letterlijk uit een andere bron wordt overgenomen => aanhaling, allegatie, quotatie, quote
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 19 oktober 2006 om 18:29. |
|
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() at your service bro...
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
'Eerlijk' is een begrip dat ik nog maar zelden geassocieerd heb met het VB. Als ik iemand niet graag heb ga ik daarom nog niet zo'n galgenlied zingen, of bedreigingen uiten. Vind dat een wat macabere houding. Misschien wel kenmerkend voor die partij. |
|
![]() |
![]() |
#78 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
begin niet te zeiken leg mij het verschil tussen de twee uit en stop met onnozele spelletjes te spelen... het is duidelijk dat jij een vb-er bent
![]() |
#79 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Maar als iemand U (en een miljoen andere mensen) uw democratische rechten wil afpakken...hola pola...
![]() |
#80 |
Minister
|
![]() ""VOOR EEN STAAT ZONDER HAAT""
Voor het vlaams-nationalistische vb zou dit zijn: "VOOR EEN HAAT ZONDER STAAT" |
![]() |