![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat in de VS eigenlijk wel alles toegelaten was op dat gebied, maar ben blijkbaar mis ![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 25 oktober 2006 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#63 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Man man, wat een bullshit.
Van creatine wordt je niet dikker, je spieren "houden water vast". Ongeveer 2 kilo extra. En dat verdwijnt na het stoppen met creatine. En spuiten en creatine in één zin vermelden vind 'k er nogal over. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Dat je er zwaarder gebouwd uitziet doordat je spieren water vast houden werd hier al gezegd,maar wat gebeurt daarmee wanneer je stopt? Het is dus zinloos creatine te neme want wat je bijkrijgt verdwijnt wanneer je stopt?En als je blijft trainen en met creatine stopt,verdwijnt het dan ook? Bij anabolica verdwijnt naar wat ik hoorde van een fitnessuitbaatster alles wat je bijkreeg als je geen goede basis hebt.Je piekt (krijgt massa bij) waarna het weer verdwijnt. Als je een goede basis hebt (enkele maanden intensief trainen) en je volgt een kuur,dan piek je (massa bij) waarna je een beetje zakt,maar een groot deel blijft zo vertelde ze me.Klopt dat?
![]() |
![]() |
#65 | |||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
Ik ben geen expert,maar als je in de gym waar ik trainde met dit programma zou afkomen om breder te worden zouden ze je allicht zot verklaren. ![]() Kan je eens je hele programma gedetailleerder posten zoals Gorefest en ik?Dan hebben we er beter zicht op denk ik. Citaat:
![]() Ik vind mijn bovenbeenprogramma een uitstekend programma en ik denk dat de meesten er niet veel van afwijken.Probeer die maar eens en kijk dan. Ik kom na de bovenbeentraining meestal moeilijk de trap af en de fiets op en moeten gaan zitten omdat ik in mijn hoofd draai tijdens de bovenbeentraining is mij ook niet vreemd. Ik ben geen expert maar ik kan je met redelijk wat zekerheid zeggen dat je benen er niet zomaar even bijneemt.Ik vertel je hier wat onderlegden mij vertelden en ik heb het aan den lijve ondervonden. ![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#66 |
Minister-President
|
![]() http://www.youtube.com/watch?v=P86gm6USQrA
Jay Cutler tijdens de prejudging van de Mister Olympia 2006 waar hij Ronnie Coleman na 8 jaar van zijn troon stootte. Sublime. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Parlementslid
|
![]() Het is zoals met alles tegenwoordig. Niets mag nog tijd vergen. Liefst zo snel mogelijk. Ken ook gasten die er jaren als ne hulk bijgelopen hebben en nu nog nauwelijks het zwembad indurven omdat ze er zo verlept bijlopen. Een sterk lichaam kweek je niet in één of twee jaar. Zie er ook wekelijks nieuwe in de boksclub toekomen, zo breed als ne minibus en met opgepompte spierbundels. Die mannen kunnen zelfs de basisopwarming niet aan. En als ze dan de ring instappen houden ze het géén ronde vol zonder versuft in de touwen te hangen. Ze wekken meer lachlust op dan bewondering voor hun lichaam.
Ik heb er niks op tegen dat mensen hun lichaam onderhouden (doe ik zelf ook) maar op de manier zoals hier te lezen is kan ik enkel met afschuw reageren. Tis zo een beetje als een vrouw met dikke siliconentetten. Niks natuurlijks aan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#70 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Het is wat je doel is heh...als je bokser wil worden is het nogal wiedes dat je voornamelijk moet boksen...als je breed wil worden en het kan je niet schelen dat je minder mobiel wordt en minder uithouding hebt,dan moet je enkel met gewichten trainen en supplementen pakken.Uiteraard is dat niet zo nuttig om te boksen,als je dat denkt ben je een behoorlijke uil denk ik. Het is met alle sporten zo hoor,boxen is geen uitzondering.Van ballet tot badminton tot voetbal tot afstandslopen tot boksen tot weet ik wat.Oefening baart kunst en als je voor je sport leeft heb je voor op degenen die dat niet doen. +Iemand die 5 jaar niet gesport heeft zal nog veel rapper in de touwen hangen dan die brede gasten waar je het over hebt... Laten we niet overdrijven hé,we hebben het hier over voedingssuplementen en een erg lichte kuur...ik ken er ik weet ni hoeveel die gevechtsport doen en veel meer pakke/gepakt hebben hoor. EDIT:ik wil zelf beginnen boksen,ik doe allerlei sporten.Deze week:maandag poweren,dinsdag badminton en een eind gelopen,woensdag poweren,vandaag squash,morgen poweren,zaterdag spinning,zondag poweren. Die boksclub is toevallig niet in Gent?Of weet jij bij welke club ik in Gent bast aanklop?Thx.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 26 oktober 2006 om 18:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Minister
|
![]() Als je tegoei leest zie je dat ik dat dus zei.
![]() |
#72 |
Minister-President
|
![]() Ik zag Cost of Redemption van Ronnie Coleman in de aanloop naar Mister Olympia 2003 en hij at blijkbaar maar 4x per dag.Ik had verwacht dat hij meer zou eten...zoals Cutler blijkbaar wel doet.
![]() |
#73 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Bekijk dit bijvoorbeeld maar; naar 'andere' toepassingen van deca http://www.geneesmiddelenbulletin.nl...steoporose.asp "Anabolica past men soms toe voor de behandeling van patiënten met ernstige osteoporose op oudere leeftijd"
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 26 oktober 2006 om 19:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Minister
|
![]() Die van Cutler zal wel niet in aanloop naar een wedstrijd zijn geweest. Dat stond eens een paar jaar geleden in Muscle&Fitness. Misschien dat je nog zoiets op hun site kunt vinden.
![]() |
#75 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#76 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Lijkt me niet,maar goed hij is dan ook behoorlijk gestoord...
![]() |
![]() |
#77 |
Minister
|
![]() Lees dat bulletin maar op die post (had ze effe aangepast) dan weet je wat ik bedoel
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.jaycutler.com/
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ok, heb nie veel tijd: maar om ff op uw vraag te antwoorden: wat heb ik bv vandaag gedaan = schouder, rug, borst met name volgende toestellen: -beginnen met toestel dat ge horizontaal naar u toe moet trekken (low rowing staat er op da machien) -nadien toestel waarbij ge gewicht van boven naar beneden moet trekken (en terug vanzelfsprekend) (vertical traction) -nadien toestel om gewicht weg van u te duwen (en zoals bij elke oefening moet ge de omgekeerde beweging traag laten gebeuren) -nadien toestel waarbij ge gewicht naar boven moet duwen -en om af te ronden wat oefeningen gericht op balans (op zij liggen bijvoorbeeld, maar dan niet liggen, maar lichaam gestrekt, voeten op elkaar, en op 1 arm steunen; er is ook eentje tussen voor de abbs) |
|
![]() |
![]() |