![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hof van assissen. jury beslist.
![]() |
#62 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat bericht dat Dave Brocatus quote vanop de VRT site is zo vaag toch. "liep het uit de hand", "de vrouw kon niet in bedwang gehouden worden". Wat betekent dat dan?
Moest dit het scenario zijn : Jongeman klopt aan bij alleenstaande man die hem jarenlang misbruikte en wil excuses. Man lacht hem uit en bespuwt hem. Er ontstaat een handgemeen en de jongeman kan zijn woede niet meester en de man wordt gewurgd. .... dan zou ik nog akkoord zijn. Er is hier echter een vriend in het spel... en de vrouw is ook vermoord??!!! Die vrouw wordt van geen enkele lijfelijke aanval beschuldigd... en wordt toch vermoord. Neen, dat kan niet. Laatst gewijzigd door evilbu : 20 oktober 2006 om 18:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maakt niet uit, een strafbaar feit dat bewezen is kan men niet vrijspreken zelfs niet als men dat zou willen.
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mogelijk ja.
Maar vrijspraak is onmogelijk. T' is wel eens mooi dat de aanklager dat zelf vraagt, ook de eerste keer bij mijn weten trouwens.
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() Dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat Belgie een rechtsstaat is ?
Magistraten worden verkozen door de Hoge Raad Voor Justitie . Wie is eerste opvolger bij de magistraten , Alain Bloch natuurlijk , in de jaren '90 gevat voor tientallen oplichtingszaken wat hem niet belette het intussen van onderzoeksrechter tot rechter te brengen . Eerste opvolger bij de niet-magistraten , Koenraad Aurousseau , dat is die sm-rechter die in de jaren '90 werd ontslagen als rechter wegens te pervers . Mag binnenkort dus zelf rechters verkiezen . Vijfde opvolger bij de niet-magistraten : Piet Deslé , verantwoordelijk voor VTM-teletekst en internet . zucht ! http://staatsblad.be/nl_htm/informat...tz/ojn-i05.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() Nog eens een staaltje van hoe de magistratuur systematisch pedofielen beschermt ;
Elio Di Ruppo , misschien wel onze volgende premier wer in de jaren ' 90 tot tweemaal toe gevat voor pedofile , niet door fantasten maar door de politie van Bergen ... Via zijn kontakten met magistraten van de vrijzinnige grootloge wist hij die zaken te laten seponeren . Ach ja , Di Rupo is intussen burgemeester van Bergen geworden en bijgevolg hoofd van de politie . http://home.tiscali.be/sterikabv/stof12.htm |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Minister
|
![]() Tot het VB veroordeeld was was Belgie een rechtsstaat. Plots is het VB veroordeeld en Belgie is geen rechtsstaat niet meer? Zielig en hypocriet!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat er hem over dat de meeste magistraten , zoniet pervert , dan wel perverten beschermen . Ga jij ermee akkoord dat de pedofiele feiten van Di Rupo toegedekt worden omdat hij toevallig Di Rupo noemt ? Laatst gewijzigd door Kaffer : 20 oktober 2006 om 19:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Citaat kaffer : Alle zware pedofielen hervallen .
Om deze, moge de rechtvaardige rechters van de rechtbank van Turnhout op 15 november 2006 dan ook de verantwoordelijkheid nemen om de kindermisbruiker / pedofiel Vervloesem Marcel dan ook naar rechte te straffen zodat de kindermisbruiker nog geen tientallen slachtoffers kan maken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Banneling
|
![]() Het hangt ervan af hoeveel connecties Vervloesem heeft in hogere kringen of ze hem naar rechte zullen straffen .
Zo gaat dat nu eenmaal in Belgie . Jammer maar helaas . |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er straks een auto voor hun deur stopt gaan ze baggerschijtend vanachter hun gordijntjes gluren . Inderdaad ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
|
![]() De bijbel zegt dat de pedofielen met een molensteen rond de nek in zee mag werpen. Als volgens het woord van God zo iemand de doodstraf verdient, waarom zou een mens zich dan hoger mogen wanen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() Och ja, de islam heeft andere principes. Maar ik toon enkel aan dat er nog mensen zijn, die om bepaalde redenen het vonnis van de rechter kunnen begrijpen.
Daarbij ben ik niet katholiek, maar ik vond het wel een leuk citaat om aan te halen hoe ik over pedofielen denk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De getuigenissen van de X-figuren zijn gebruikt om de aandacht af te leiden van de zware vooraanstaande pedofielen zoals Elio Di Rupo . |
|
![]() |
![]() |