![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Vanaf welke leeftijd zou men volgens u mogen gaan stemmen? | |||
16 |
![]() ![]() ![]() |
11 | 12,64% |
18 |
![]() ![]() ![]() |
44 | 50,57% |
21 |
![]() ![]() ![]() |
20 | 22,99% |
25 |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,45% |
32 |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,15% |
Ik opteer voor een andere leeftijd |
![]() ![]() ![]() |
4 | 4,60% |
Niet |
![]() ![]() ![]() |
3 | 3,45% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
1 | 1,15% |
Aantal stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Manneke, de meesten daarvan komen uit K&K. Hang het kleine betweterige ettertje niet uit. Je maakt er enkel jezelf mee belachelijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementslid
|
![]() Zou jij niet altijd willen doen alsof ik een snotneus van 5 jaar ben? Het is voor iedereen op dit forum toegelaten om te discussiëren over politiek. En niet alleen voor 120-jarig rechtse verimpelde zakken die hun hersens uitpuilen van het politieke "inzicht"
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dus opteer ik voor 21... en voor sommigen zal dat dan 25 of zelfs meer worden
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 17 mei 2007 om 23:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Etc... Waarom die eewige focus op 'de werkwereld'? Werken is toch uiteindelijk maar een bezigheid zoals een andere?
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg dit gewoon zodat ze gewoon weten welke wereld er buiten de school bestaat, dat ze een beter zicht hebben op de rest, zodat ze een beetje kunnen nadenken op wie ze gaan stemmen. Ik vind het wel raar dat ge er gepensioneerden bijneemt, die zouden de wereld toch beter als een pakweg 30-jarigen moeten kennen?
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zat nog in het 6e middelbaar, toen ik voor het eerst moest stemmen. En direct in viervoud: kamer, senaat, Vlaams en Europees. Ik koos toen voor de Volksunie, en ik vind dat nog altijd een goeie keuze. Moeten studenten hun belangen als student niet kunnen verdedigen in het kieshokje? Ik begrijp die fetisj met 'werk' niet...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Toch vind ik niet dat ik nog 1 �* 2 jaar zou moeten wachten.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet dat ik veronderstel dat een gepensioneerde het normaal beter zou moeten weten, dat een 30-jarige er niks van kent eh
![]() Citaat:
Citaat:
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 mei 2007 om 00:19. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zou net de sterkte moeten zijn van de democratie: je hebt ervaringsdeskudnigen uit alle sectoren: uit de arbeidsmarkt, uit het studentenleven, uit de de derde leefttijd, uit de werkloosheid, etc...
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 18 mei 2007 om 00:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dan misschien 25 jaar, of zelfs meer, geleden, maar normaal gezien volg je je kind toch op tot zijn 18, en zie je (weliswaar in mindere maten) toch ook wat er gaande is. Hogeschool/uniefstudenten ... mjah, ik zou mijn mening eens moeten herzien. Citaat:
Undefeated Army Bietan Jarrai Laatst gewijzigd door Dronkoers : 18 mei 2007 om 00:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan gebeuren met snelle reacties eh
![]()
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Ja, en van die kennis heb je alvast mooie demonstraties gegeven.... Maar zolang je maar niet meer komt vertellen hoe rekenmachientjes op zonne-energie blijven werken in't donker hé
![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 18 mei 2007 om 09:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik ga voor de 21 jaar. De meesten daaronder kennen nog niets van politiek en zijn vaak nog compleet bezopen van de establishment-propaganda die men er tegenwoordig blijkbaar in de humanioras met de paplepel ingegoten krijgt.
Laat ze eerst hun eigen mening vormen, en dan pas gaan stemmen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In de ondemocratische landen, waar zelfs stemrecht geen vrijheid maar een dwang is.
Laatst gewijzigd door lomeanor : 18 mei 2007 om 14:39. |
![]() |
![]() |