![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Moslims zullen nooit worden geaccepteerd. | |||
Mee eens |
![]() ![]() ![]() |
27 | 57,45% |
Mee oneens |
![]() ![]() ![]() |
15 | 31,91% |
Geen flauw idee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 10,64% |
Aantal stemmers: 47. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Schepen
|
![]() Ja, ja, haat brengt alleen vernieling en geweld met zich mee. En dit zogenaamd uit liefde voor het eigen.
Liefde voor de eigen godsdienst; resultaat Israël en Noord-Ierland. Liefde voor het eigen volk; resultaat Nazisme en Communisme. Liefde voor het kapitalisme; resultaat derde wereld en emmigratie. Eigenlijk is liefde mooi, als je het mooi kan maken. Het is een resultaat van interpretatie. Slecht bekijken van de wereld leidt tot haat en onvrede. Bekijk je het positief dan kunnen we van dit wereld een hemel maken die eeuwig en eeuwig en eeuwig duurt.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote="jeanblanquart"][quote="coosie"]
Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het is zelfs ditgene waar ik juist een HEKEL AAN HEB, namelijk dat sfeertje van een vijand nodig te hebben. Het is juist DAT en ENKEL DAT (noodzakelijke vijand), wat de islam al 14 eeuwen samenhoudt en in stand houdt. De haat tegenover niet-moslims, infidels, ontrouwen, ongelovigen, is altijd de enige manier geweest om als WEL -ISLAMIET TE "SLAGEN". Om het verse islamrijk intact te houden, wisten de mohamedanen, na de dood van dat fris opperhoofdje van het veroverd arabisch schiereiland (632), niet beter dan in 633 aale kanten uit te vliegen met muselmanlegers met de boodschap: "geef ons alles of wij nemen alles." "Onderwerp u of wordt slaaf of sterf of BETAAL (Geld, uw dochters,...)." In geen tijd mesopotamie en de magreb. Da kan wel tellen denk ik. Het is diezelfde haat die vandaag gepredikt wordt ook HIER in belgie. Het is diezelfde NOOD AAN EEN VIJAND OM ZICH BETER TE VOELEN (waar ik van walg) waar de islam van leeft (zoals elke ordinaire sekte). Dat sossen, communisten en meer van dat fraais daar vroeger en nu handig gebruik van maken (maakten) is natuurlijk wel, maar dat moet ge NU bij de ISLAMISTEN gaan zoeken en NIE BIJ ISLAMOOFOOOBEN SLIMMERIK Volgens mij moogt ge ALLE "islamofoben" (=rationele mensen die de islam veroordelen voor wat ze is; een gruwelijke MONSTERSEKTE met gematigde islam als onwaarschijnlijk handig instrument) rekenen bij die mensen die juist een HEKEL hebben aan dat "noodzakelijke-vijand-gezever". En als ge bij sport u daar ook zo op fixeerd dan kweekt ge gewoon hooligans. Zo ook bij voetbal, heb ik een HEKEL aan dat soort sportliefhebbers, en dan nog vergelijkingen maken,... [size=6]Nee jong ge zit ernaast [/size]karamah yusel met uw ANALYSE, maar ik vermoed door uw onozel spirit-etiquetje (spirit=onozel) dat het enkel uw bedoeling is om de zaak te minimaliseren op een intellectuele ![]() Zodat de kern van de zaak verborgen blijft en ISLAMOFOBEN (thans echte humanisten) weer herleidt worden tot overdrijvers. Het is dus OMGEDRAAID ISLAMI(S)TEN HEBBEN NOOD AAN EEN VIJAND OM DE SCHULD OP TE STEKEN. (De koran is hiervoor een prachtig instrument.) En de schuldige is, dat weten we allemaal toch hè,... juuust, DE JOENAITET STEETS... NOT Toch goed geprobeerd yusel,.. NOT
![]() |
![]() |
#64 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik hoor belachelijk bertje het al zo zeggen. ![]()
![]() |
![]() |
#65 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
Neen, Vlaanderen is mij te lief om het 1600 jaar terug te schroeven. Ook mij zul je vinden op de linie die het secularisme verdedigt. Ook ik zal me mijn vrijheden niet laten afpakken. Maar ik ga dit niet doen door ook haat te verkondigen. Ik promoot gezond verstand en sociale harmonie waar iedereen vrij is om zijn waarden te beleven en die van de ander respecteert. Voor mij staat het humanisme hoog aan. Humanisme die mensen vrijheden waarborgt zoals godsdienst beleven of niet beleven. Humanisme die menselijke vrede als oplossing aanrijkt voor het onbewust zelfvernietingszucht van haatzinnige replieken aller plaatse.
Natuurlijk willen gewone burgers geen oorlog, maar uiteindelijk, het zijn de leiders van een land die de macht bezitten, en de mensen naar je toe trekken is heel gemakkelijk, maakt niet uit of het democratie, fascisme, een parlement en zelfs al communisme is. Het enigste wat je moet doen is ze vertellen dat ze aangevallen worden, hun nationalistische gevoelens aanwakkeren en ze een gevaar aangeven. Het werkt overal. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hij/zij promoot juist gezond verstand. Met u mooie ideologie van godsdienstvrijheid komt ge helaas nie ver met de islam. Islam is niet zomaar een godsdienst. Door islam te verdedigen vanuit die ideologie, zet ge uzelf oogkleppen op van hier tot in islamabad en verkracht ge uw eigen humaan gedachtengoed.
![]() |
![]() |
#67 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Kahraman
Citaat:
Kijk mensen, dat bedoel ik nu precies met het naar de islam kijken "door een katholiek getinte bril" of je nu gelovig bent of niet, maakt niet uit, den invloed is er... Liefde, vrede, positief, eeuwigdurende hemel op aarde voor iedereen..... allemaal noties die puur uit het katholicisme zijn ontsproten. Deze begrippen zijn in de islam ofwel totaal onbekend ofwel enkel gereserveerd voor moslims. Nader bekeken : - Liefde : in islam onbekend gegeven in relatie tot godheid of medemensen - Vrede : enkel bekend in de zin van "totale onderwerping en overgave aan islam". De wereld bestaat uit 2 delen : Dar ul Harb (huis van de oorlog, oftewel niet-moslims) en Dar ul islam - Positivisme : afwezig in islam, in tegenstelling tot schrikbewind en terreurbedreigingen van zowel god als Mo (te vergelijken met vroegere katholieke dreigementen van hellevuur en eeuwig lijden). Wél duidelijk aanwezig in islam : fatalisme.. - Hemel op aarde voor iedereen : amai zeg, totaal in contradictie met de koran, die enkel een jennah (hemel, paradijs) voorziet voor de gedweeë aanhanger van Mo. Mo, die naar eigen zeggen de hel bezocht en er vaststelde dat het merendeel van de hellebewoners...ja...VROUWEN waren! Kahraman, als jij een moslim bent, dan is het wel een door katholicisme zéér gemarkeerde, wat neerkomt op : jij bent geen moslim (meer). Hoe zou je anders kunnen verkondigen wat je hierboven verkondigt? Dutch
http://www.faithfreedom.org http://dutch.faithfreedom.org/forum islamisme is een waanzinnige, fascistische cultus en gematigde islam is hun paard van Troje In islam erft een vrouw slechts de helft van wat haar broer krijgt |
|
![]() |
![]() |