![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() Nieuwe deuren voor gevangenis
DENDERMONDE - In januari 2007 wordt dan toch gestart met de vervanging van de versleten houten deuren van de gevangenis van Dendermonde. De vervanging zal een jaar duren. Dat de deuren zouden worden vervangen, werd beslist na de ontsnapping van gedetineerden in augustus en de stakingsacties van de cipiers. De gevangenis van Dendermonde is beschermd als monument en de dienst Monumenten en Landschappen verzette zich aanvankelijk tegen de vervanging van de deuren. Nu werd een compromis bereikt en kunnen de deuren toch worden vervangen. Ook worden nieuwe douche-eenheden gerealiseerd, wordt de wandelkoer heringericht en komt er een betere perimeterbeveiliging. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus is het normaal dat ze binnen ook een beetje verder doen. Dat heb je nu eenmaal met verslavingen. Daarbij...ze zijn er kalm mee!
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Men zou de porties kunnen vergroten.
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt het dat er in elke gevangenis dagelijks kilo's drugs binnengesmokkeld worden ? Gebeurt dat met of zonder medewerking van cipers ? Ja of nee ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Elk zijn winkel. Maar kilo's zijn dat niet. Kleine portie's.
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cipier worden voor het geld moet ge niet doen . Een klein deel van de gevangenen heeft geld . Die kunnen iets regelen . 90% van de gevangenen zijn arme dutsen , maar die lopen ook dag en nacht stoned ? Wat is de motivatie om cipier te worden ? Wie wil nu zo'n beroep uitoefenen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Motivatie? Weet ik veel. Maar men overdrijft met dat drugsgebruik in de gevangenis. Sommigen lopen daar wel wat stoned en dan nog. Zet u eens 5 jaar in uw badkamer uit de venster te kijken je zal ook wel eens stoned willen zijn. Er zijn er daar ook die hun petrole hann uitdrinken of hun after shave vanwege hun drankprobleem. Laat ze doen.
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() Van de gevangenen in de Gentse nieuwe wandeling krijgt dagelijks 90% neuroleptica toegediend .
Als zo'n typen ook maar drugs rieken doen ze er alles voor . Weet ik van een cipier die daar werkt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ahum ik heb daar nog eens een "werkbezoek" gedaan en ik kan u zeggen dat dit niet klopt.
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Zij hebben zich niet verzet tegen de vervanging van de populatie?
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Kent er iemand de vervaldatum van dat blik. Want als je er niet aan kunt...
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2 is een kalmeermiddel en dat laatste dat valt ook nog goed mee en zeker niet dat men mag pakken wat en hoeveel men zelf wil. Ze brengen het u wel. Maar dat is bijlange geen 90%. Nog geen 50% En dan nog..een pilletje om wat kalm te blijven is geen luxe daar. En ze hebben graag dat je kalm bent. Hier en daar wordt er een beetje drugs gesmokkeld en verkocht maar dat is niet zo veel want men doorzoekt geregeld de celletjes. En doorzoeken is doorzoeken! Af en toe komt de drugshond daar ook eens zijn wandeling doen in en rondom het gebouw. Meestal vind die ook niks.
![]() |
![]() |
#75 |
Gouverneur
|
![]() Als we in Belziek nu eens vooruit gaan lopen op een Eurabische wet die ons over een paar jaar/decennia in de strot wordt geduwd.
We maken gebruik van moslimwetten om het gevangenisleventje naar een minimum te herleiden. Diefstal = hand/arm afhakken Verkrackting = iets anders afhakken/knippen ... = ... Ooh en ik ben voorstander van de HERinvoering van de schandpaal, want enkel met confrontatie kan je mensen hun fout laten inzien. Vrijdagse markten (met rot fruit en groente) zouden dan terug veel interessanter worden |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() Tjonge kaffer, Tjonge kaffer, Tjonge kaffer
Wat een triestig individu is die Werner Crucke toch ? <<<<<<<< Cipier worden voor het geld moet ge niet doen . Een klein deel van de gevangenen heeft geld . Die kunnen iets regelen . 90% van de gevangenen zijn arme dutsen , maar die lopen ook dag en nacht stoned ? Wat is de motivatie om cipier te worden ? Wie wil nu zo'n beroep uitoefenen ? >>>>>>>>>>>>>>< Sukkelaar toch! Werkelijk, u lult zodanig uit je nek, dat ik u onvoorwaardelijk kan vergelijken met de fantaste Regina Louf. Als iemand met vele jaren ervaring als Kwartierchef Penitentiaire Beambte in een gevangenis in Vlaanderen kan ik alle door u opgeworpen leugens verwerpen. 1/ Hebt u al eens geprobeerd om iets binnen te smokkelen, ja of neen? Is het ja, dan zult al vlug gemerkt hebben dat ze bij de controle aan de ingang je vlug bij de lurven zullen gevat hebben. 2/ Dat er soms eens iemand door de mazen van het net glipt en een kleine hoeveelheid binnengesmokkeld, dit kan niet ontkend worden, maar al eens gezien op Zavemtem welke toeren de drugsmokkelaars daar uithalen om toch maar iets over de grens te krijgen. 3/ Stel nu beste kaffer, u gaat binnenkort je vriendje morkhoven of Regina Louf gaan bezoeken in het gevang en je hebt op een zeer intieme plaats drugs voor hem of haar weggestopt, en ik als verantwoordelijke cipier heb het vermoeden wanneer ik je zie staan aan de ingang dat je je zeer verdacht gedraagt, mag ik u dan eens in een hokje naakt fouilleren. Wat zal ik dan voor u zijn, een homo en of een pedofiel. Vergeet niet beste vriend wat de ronde over u doet in je dorp en er ernaast. Crucke, in de voetsporen van zijn nicht??????!!!!!!!!!! Hoge hakken en valse wimpers! 4/ Kaffetje, Ik wil gerust mijn loon eens naast het uwe leggen hoor! 5/ Kaffertje, al eens gehoord van de regelmatige celfouillering dit ook met verschillende drugshonden. Lichtje aan, lichtje uit, en een beetje rook in zijn gezicht! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Banneling
|
![]() En wie we hier hebben Dereien !
Zo vroeg in de morgen dan nog . Wat heb ik gehoord Dereien , De Werkgroep Morkhoven heeft u gepakt voor pedofilie ? En dat is moeilijk te kroppen , Dereien . Niet dat de werkgroep mijn beste vriendjes geworden zijn . Maar ze hebben een punt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Ik ben lid van de zatte vrienden: mijn naam en adres is : Werner Crucke , D………nr 6 , 9960 Assenede ( Oost-Vlaanderen )
citaat Werner Crucke ( alias kaffer ) Posted: Sat, 2006-08-05 16:22 Post subject: Hallo b, stel dat je zoon Hallo, stel dat je zoon van 14 jaar op straat loopt en een flik met pedofiele neigingen méént dat je zoon zich verdacht gedraagt , dan heeft die flik het recht om je zoon te fouilleren . als je zoon echter niets heeft misdaan is dat dan een pedofiel feit ? Het antwoord is ja . Gaat die pedofiele flik daarvoor vervolgd worden door zijn korpsoverste ? Het antwoord is nee. gaat die pedofiele daarvoor vervolgd worden door het parket ? Het antwoord is nee . Gaat die pedofiele flik daarvoor vervolgd worden door het comité p ? Het antwoord is nee De activist Werner Crucke ( kaffer ) beschuldigd iedereen als een pedofiel / homo, zoals ook zijn spitsbroeders van de werkgroep morkhoven dit doen ( om die redenen geband op Politics.be ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Banneling
|
![]() No way Dereien , ge zijt al voor het gerecht moeten verschijnen wegens pedofilie .
En die werkgroep zat daar voor iets tussen . Die werkgroep interesseert mij niet Dereien . Maar daar hebben ze een punt . |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() En nog iets Dereien .
Nu zal ik eens grof doen . Ge zijt ook veroordeeld geweest . Het was niet alleen de werkgroep , nochthans niet mijn beste vriendjes . Justitie heeft u veroordeeld wegens pedofilie . |
![]() |
![]() |