![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Partijlid
|
![]() Ik moet even verduidelijken dat de briefschrijver geen militair is, en ook niet rechtstreeks in verband wordt gebracht met illegaal wapenbezit, wapenhandel, etc...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() hier: Op 7 september 2006 werden na een twee jaar durend onderzoek door de Belgische politie, onder meer in de legerkazernes in Leopoldsburg, zeventien leden van een afsplitsing van Blood & Honour genaamd Bloed, Bodem, Eer, Trouw opgepakt die verregaande voorbereidingen voor het plegen van terroristische aanslagen zouden hebben getroffen en trainingsfaciliteiten boden op de militaire terreinen. Onder de in beslag genomen wapens waren vuurwapens, explosieven, munitie, een zelfgemaakte bom en ander wapentuig. [1] De website van deze groep werd gehost door de Nederlandse neonazistische partij Nationale Alliantie en werd op verzoek van de Belgische autoriteiten op 18 september 2006 door de Nederlandse autoriteiten afgesloten. [2] http://nl.wikipedia.org/wiki/Blood_&_Honour |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Uw briefschrijver is geen Heilige hoor ![]() [SIZE=4]"BLOED, BODEM, EER, TROUW" of "BBET"[/SIZE] [SIZE=3] [SIZE=3]Heeft relaties met de Amerikaanse neo-nazigroepering : National Alliance waarin de professor Robert Griffin en William Pierce zeer actief zijn.[/SIZE]![]() [SIZE=3]Heeft zich afgescheurd van : "Blood & Honour Vlaanderen" of "B&H Midgard. maar hebben dezelfde ideologie, zoals deze van het VMO; zie foto hierhoger met Bert Eriksson.[/SIZE] [SIZE=3]Belangrijke oprichters zijn : - Thomas Boutsen (Leopoldsburg) - Joeri Van Der Plas (Dendermonde) - Marc Horemans (Antwerpen)[/SIZE] [SIZE=3]Andere sympathisanten :[/SIZE] [SIZE=3]- Paul Kruger - Wolf Kusse (Leider van Groen Rechts) - Luc Vermeulen - Bob Verreycken - Tanguy Veys.[/SIZE] [SIZE=3]Sinds de IJzerwake een afzonderlijke hedenking houdt aan de IJzer zijn zij steeds present met de White Power vlag.[/SIZE] [SIZE=3]Opgedoekt in september 2006 door de Gerechtelijke Politie. Zij waren in het bezit van vele wapens en springstoffen en beraamden aanslagen, zelfs op ministers, om de Belgische Staat te destabiliseren.[/SIZE] [SIZE=3]Thomas Boutsen wordt verdedigt door Meester Piet Noë, de "huisadvokaat van het VB, die ook Siegfried Verbeke verdedigd hee http://www.dezwerfkat.be/vlbl3.htm[/SIZE] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Zelf ziet BBET die link met het VB zo: "BBET en Filip Dewinter c.q. Vlaams Belang, en om het even welke andere Vlaams-Nationalistische organisatie, hebben niets met elkaar te maken. Er zijn ongetwijfeld een aantal raakvlakken, maar evengoed zeer scherpe meningsverschillen." BBET vindt het vooral niet kunnen dat Dewinter hengelt naar de stemmen van de Antwerpse Joden. BBET voerde onlangs nog een campagne tegen Israëlische pampers: "Laat uw kinderen judenrein plassen!" http://www.blokwatch.be/content/view/966/49/lang,nl/ genoeg? Wat win ik? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Wist je dat Lenin ook geen militair was? Nogtans heeft hij de eerste proletarische revolutie ingeleid, raar he... Stalin heeft zelf voor priester geleerd... Nu moet ik wel zeggen val mij nogmaals zo aan en ik antwoord niet meer... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() Ik heb tot nu toe alleen maar drogredenen gezien in de media om ze niét te moeten tonen aan het 'publiek'. Nogmaals, dat ze ze tonen eh, ze zijn wel 'laf' genoeg om de mediasturing aan de gang te houden (tegen al wat naar rechts ruikt) met hier en daar wat rand-info van youtube.. échte bewijzen wil ik zien!
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Judenfrei aub |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
ik snap het niet? Wat gelooft u niet? De link tussen nazisme en extreem-rechts? Het feit dat de media zo drukt op bewapening van neo-nazis? Waarom er zo weinig fotos zijn van de gevonden zaken? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
Wat is er staat de informatie u niet aan? tsjah... Het komt niet uit mijn mond! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Inderdaad, dit is de zwakke sleutel van het hele verhaal. Niet dat er weinig foto's zelf zijn gevonden, maar dat ze zelf geen foto's hebben gemaakt van al dat 'wapen'arsenaal om te laten zien wat voor een terroisten dit wel niet zijn.. De pers stond nochtans al klaar om smeuïge verhaaltje s te schrijven nog vóórdat de politie ter plaatse was.
![]() |
![]() |
#75 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
De zogenaamde 'bende' van BBET bestond uit een schrijver, twee wapenhandelaars, enkele militairen, en nog andere. Sommige mensen kunnen blijkbaar het één niet van het ander onderscheiden. Het is niet moeilijk hoor. Je bent militair of je bent het niet. Heeft niks met Lenin te maken. Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() Wel de bron staat mij niet aan.. dit is niet echt een garantie op enige objectieve berichtgeving.
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik hebn toch nog niet veel in het nieuws fotos gezien van in beslag genomen geweren hoor ![]() Ik vind het positief dat er veel over werd geschreven! Dit soort zaken mogen niet worden toegelaten! Negationisme is één van de ergste zaken van deze eeuw; deze mensen laten doen wat ze doen is kortweg GEVAARLIJK. Dus waarom deze verdedigingsrede van uw kant? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 6 november 2006 om 15:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Tot zover de oproep om alle joden te vergassen. *rolleyes* aub http://en.wikipedia.org/wiki/Satiric "The satirist enters the wacky moral universe of his victim, and pretends (often stupidly) to be a denizen of it. Uncritical readers of satire don't understand the game, and accuse the satirist of being immoral." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | ||
|
![]() Citaat:
Maar neen ik wou gewoon een gelijkenis aangeven; Lenin was geen militair nogtans heeft hij het communisme in Rusland op poten gezet. Hij heeft nooit een wapen aangeraakt maar was toch de "leider" van een grote groep militairen en de dag dat hij vroeg aan de marine om hun kanonnen te richten op het hermitage hebben deze geen seconde geaarzeld. Dus je kan nog wel geen militair zijn en nogtans wel militaire macht hebben. Uw schrijver was geen militair maar was wel één van de hoofden van de groepering BBET en deze had wel militairen in zijn rangen dus waar is het verschil? Citaat:
Wie verheerlijkt er nu Hitler en boycot Joden? Het zal niet op een site worden geponeerd aangezien dit strafbaar is maar onder de tafel... |
||
![]() |
![]() |