![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat wil je bedoelen met "geval"?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() D'as duidelijk , zo'n homogeval , tiens ?
U soort moet het tien keer uitgelegd krijgen niet . Zo'n geval . |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Wat of wie is er dan zo'n "geval"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je weet toch dat de meeste homo-haters zelf homo zijn hé?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ok, ik zal het tegen mijn vriendin vanavond zeggen dat het af is, ik moet op zoek naar een man blijkbaar.....
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Zoals de politieke correctheid ook dicteert, gaat u in tegen bepaalde VB-elementen die zich nogal fors kanten tegen homo's en aldus met recht en reden als zijnde homohaters kunnen beschouwd worden. U hebt trouwens groot gelijk dat u dit aanklaagt. Wat ik mij echter afvraag is waarom u zo wil volharden in politieke correctheid door alleen maar de VB-homohaters aan te pakken en bv. niet de homohaters dewelke zich in verscheidene godsdiensten profileren. U geeft aan niet te willen samenleven met VB-homohaters en deze te willen bestrijden maar uw politieke correctheid gebiedt u anderzijds om een multiculterele samenleving dewelke op haar beurt vergeven is van de godsdienstige homohaters te promoten en verdedigen. Hoe gaat u als zijnde homo om met deze tweeslachtigheid binnen het politieke denken heb ik mij altijd afgevraagd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
"En homo's zijn trouwer omdat ze sterven aan geslachtziektes en alle pedofielen zijn homo." Nog zo mooie uitspraken van jou. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat als je ooit kinderen krijgt er eentje homo van zal zijn. We zullen zien hoe je er dan over denkt. En nee, ik ben geen homo voor je zo gaat beginnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Partijlid
|
![]() Stop eens met over homo/bisexualiteit te zagen. En dat komt van alle kanten van holebi's zelf (hun aparte verenigingen) en ook van de anti-holebi's en de samenleving in het algemeen. Waarom moet er een grens zijn? Waarom moet je homo, hetero of bi zijn? Waarom kun je niet gewoon leven en zien wat er gebeurt?
Mensen zijn bang, georganiseerd, geprogrammeerd, gebrainwasht.
Laatst gewijzigd door Don Geronimo : 24 juni 2007 om 18:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
het aantal valabele (= geschikte ? ) kandidates mag dan in het geval van de heteros misschien wel absoluut 10x hoger liggen... er is nog zoiets als beschikbaarheid ed |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ze zitten nog in de tijd dat alles ROZEgeur en MANNENschijn is.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() Maar nee gij, die doen het met iedereen. Op zo'n homo fuif laten die eens een scheet in elkaars richting, en dat klikt meteen.
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
|
![]() Citaat:
Een vraag die door mijn holle hersenpan vliegt is : gaan die dan eigenlijk voort op het geluid van die scheet of op de geur ? Want zeg nu zelf om ne scheet te horen op een fuif moet ge toch al ferm oren hebben he.... dat gaat verloren in het geluid van de muziek meestal....dan is het gone with the wind he.... als ze voortgaan op de geur..... tja.....met de neus in de wind zou ik zeggen....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() tja ik vond mijn vrouw in het begin ook lekker ruiken.... 't bleek hare Channel te zijn..... LOL....
![]() |
![]() |