![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() EDIT: de voorbeelden die ik aanhaal dateren van voor 9/11 2001.
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 november 2006 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij bent het levende voorbeeld wat ze van de burgers willen maken, bange honden. Ze willen net dat iedereen bang wordt zodat er domme wetten zoals jij voorstelt worden ingevoerd. Citaat:
Proficiat Boadicea, van harte proficiat! ![]()
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 12 november 2006 om 17:42. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
|
![]() Citaat:
Ja, mensen zijn soms op hun hoede, als er continu gedreigt wordt. Jij bent trouwens degene die de nieuwe dreigementen hier op het forum kenbaar maakte. Ik geef mensen geen ongelijk dat ze wantrouwig worden. Alleen: wie creëert het? Ik zit er niets mee in wat vrijheid prijs te geven, als ik mijn land er een stukje veiliger mee kan maken, want als we de media mogen geloven wemelt het hier van de terroristen. Zijn we niet meer bang genoeg van Al-Quaida, komen ze wel met het BBET af. Met andere woorden: stapt er een kaalkop op de tram, moeten we ook allemaal gaan lopen. Die moet volgens bepaalde bronnen nog gevaarlijker zijn. Het is onzinnig. Ja, onze wereld is er niet veiliger op geworden en mensen met verschillende culturele waarden en normen verplicht samen laten leven, maakt het er niet veiliger op, maar overroep de dingen nu niet. Ach ja, ik neem regelmatig het openbaar vervoer en dan nog wel lijnen waarop het wemelt van de moslims. En nee, ik ben niet bang van hen. Ik erger me meer aan automobilisten die een gevaar op de weg zijn en een gevaar zijn voor iedereen op de tram of bus. Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 november 2006 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leuk. Ik vlieg net naar Spanje tussen kerst en nieuw
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() Ik donderdag naar Egypte
![]()
![]() |
#68 | |||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ze trachten ons bang te maken met de terreurdreiging. Ze organiseren van tijd tot tijd een aanslag (9-11, London, Madrid, Bali, ...) En wij laten ons neuken waar we bij staan, wij laten ons in de luren leggen zodat zij wetten kunnen doorvoeren zonder tegenstand van de burgerbevolking, ah ja want de burgers, die zijn bang, die zijn tevreden dat er machtshebbers zijn die het zo goed met hen voor hebben. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]()
![]() |
#71 |
Burgemeester
|
![]() moslims in gewaad plegen hier geen aanslagen hoor, die mensen die hier aanslagen plegen zien er uit zoals jij en ik, een jeansbroek en een vest...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Waar is hier?
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() 'k Heb het nog gedacht daarstraks op de bus, die met zijn jeans naast mij!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
|
![]() waar is de derde partij?
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neem gerust een vluchtje tussen GB en USA in de kerstperiode.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Twee zwaargewichten in de islamkritiek en een bekeerde terrorist leggen nog één keer uit dat de islam géén ‘vredelievend’ geloof is.
Islam: What the West Needs to Know is een co-productie van onder anderen Robert Spencer van Jihad Watch, Walid Shoebat, voormalig PLO-terrorist, nu zionist en christen, en journalist Serge Trifkovic. In de openingsbeelden zien we westerse leiders die de dialoog met islamitische landen en de eigen moslimbevolking gaande willen houden. Ze roepen dat de islam een ‘vredelievend’ geloof is. Spencer, Shoebat en Trivkovic geven het grote publiek de objectieve informatie die ze van de media niet krijgen. Of we dat nu leuk vinden of niet, moslims maken deel uit van onze samenlevingen – en we kunnen maar beter weten waarmee we te maken hebben. Walid Shoebat, waarom heb je aan deze documentaire meegewerkt? Shoebat: ‘Al sinds mijn besluit de radicale islam te verlaten, loop ik westerlingen tegen het lijf die geen idee hebben wat radicale islamisten beweegt. Ik sta in beide werelden en voel me af en toe net Captain Spock van Star Trek – elke keer weer moet ik aan Captain Kirk uitleggen hoe de marsmannetjes denken. Westerlingen denken dat de moslimwereld hetzelfde willen als zij: vrijheid, gelijkheid, modernisering en het goede leven. ‘Op dit ogenblik komt het islamisme, een vergeten reus die de oude wereld regeerde totdat hij werd verslagen door het Westen, weer tot leven. En dat gaat heel snel. Onze documentaire toont de geschiedenis van de islam, vanaf het begin tot nu, met de feiten en de mythen. We hebben alleen gebruik gemaakt van de islamitische bronnen zelf en we laten zien hoe de leer van Mohammed voortleeft in de moderne tijd. Niettemin ontkennen de westerse leiders en politici wat niet valt te ontkennen: de kern van de islamitische leer is niet zo maar een ‘mooi, vredelievend geloof dat wordt misbruikt door een kleine groep terroristen, maar een systeem dat de rest van de wereld wil onderwerpen. ‘In het Oosten weten ze heel goed hoe de islam in elkaar zit omdat ze er vanaf het begin mee geleefd hebben, maar in het Westen zijn de mensen totaal onkundig van de achtergronden en de huidige groei van dit geloof in onze contreien. Ik raad iedereen aan de documentaire te gaan zien, we hebben immers de vrijheid er kritisch naar te kijken. Althans, nu nog wel. Lees hier verder http://www.peterbreedveld.com/archives/00000686.html
![]() |
#78 | ||
|
![]() Citaat:
Heel snel ff ... Uw Jihad Watch is een product van het David Horowitz freedom center En wat doet die David Horowitz zo allemaal? Citaat:
EDIT: Intussen nog wat verder gezocht, uw bericht kan dus netjes onder de pulp geklasseerd worden en hoort thuis in de vuilbak.
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 12 november 2006 om 20:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Minister
|
![]() De media willen ons wel doen geloven dat die bepaalde partij niet aan de macht kan deelnemen, maar dat moet men met een paar kg zout nemen.
De leiders van die partij zijn alle lid van een occulte sekte, van Opus Dei, of van een vrijmetselaarsloge. En het is bekend dat die uiteindelijk alle touwtjes in handen hebben. Zelfs Laeken danst naar hun pijpen.
![]() |
#80 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Spencer begon in 2003 met zijn intussen zeer bekende webstek, waarschijnlijk de best gedocumenteerde als het om terreur in de naam van Mohammed gaat. Onlangs kondigde hij aan dat hij het David Horowitz Freedom Center vervoegd heeft, waarbij hij zijn volledige redactionele onafhankelijkheid bewaart. Hoe lang de bekeerde terrorist Walid Shoebat nog te leven heeft als men zijn nieuwe identiteit zou kennen is een open vraag. Van Serge Trifkovic had ik nog niets gelezen. Hij lijkt nochtans een autoriteit te zijn. Cfr. http://en.wikipedia.org/wiki/Sr?a_Trifkovi?
![]() |