Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 november 2006, 17:41   #61
Lex Blanca
Minister-President

Lex Blanca's schermafbeelding

Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Daarnaast vind ik dat er wetten zouden moeten komen dat op treinen, trams en bussen, de bagage van mensen ten allen tijden mag doorzocht worden.
Is dat nog niet het geval? Ik ken er meerdere die van de trein geplukt zijn en die hun wiet afgepakt zijn...mochten die weigeren dat hun rugzak en kleding doorzocht werden?

EDIT: de voorbeelden die ik aanhaal dateren van voor 9/11 2001.

Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 12 november 2006 om 17:43.
Lex Blanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 17:41   #62
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, ik geef eerlijk toe dat ik ook wel meer oplet voor verdachte signalen. Pakjes die ergens onbewaakt op drukke plaatsen blijven staan, zullen makkelijker opgemerkt worden.
Boadicea, wees eerlijk, je bent een bange hond geworden, je wordt stilaan paranoia.
Citaat:
Misschien is het juist door te dreigen dat ze het moeilijker maken op echt aanslagen te plegen. Daarnaast vind ik dat er wetten zouden moeten komen dat op treinen, trams en bussen, de bagage van mensen ten allen tijden mag doorzocht worden. Het is inboeten aan privacy, maar het maakt de kans op aanslag kleiner.
Waar komt de dreiging vandaan en wie pleegt de aanslagen?
Jij bent het levende voorbeeld wat ze van de burgers willen maken, bange honden.
Ze willen net dat iedereen bang wordt zodat er domme wetten zoals jij voorstelt worden ingevoerd.
Citaat:
Neem het voorbeeld van een moslima, gehuld in zwart gewaad met hoofddoek tot op de knieën, die met een zware rugzak op de tram stapte en meer dan de helft van de passagiers stapten spontaan af. Niemand wou dat meisje helpen en iedereen die bleef zitten, kroop onmiddelijk naar de andere kant van het rijtuig.
Het was wel pas na de aanslag in Londen, dus begrijpelijk dat mensen zo reageerden. Als men de zekerheid had dat er geen explosieven of wapens in die rugzak zaten, zou men hoogst waarschijnlijk anders reageren.
Al-Quaida moslims creëren doembeelden en vooroordelen, waar onschuldige moslims het slachtoffer van kunnen worden.
Wie creëert?

Proficiat Boadicea, van harte proficiat!

Laatst gewijzigd door Gun : 12 november 2006 om 17:42.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 17:57   #63
Boadicea

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Boadicea, wees eerlijk, je bent een bange hond geworden, je wordt stilaan paranoia.Waar komt de dreiging vandaan en wie pleegt de aanslagen?
Jij bent het levende voorbeeld wat ze van de burgers willen maken, bange honden.
Ze willen net dat iedereen bang wordt zodat er domme wetten zoals jij voorstelt worden ingevoerd.Wie creëert?

Proficiat Boadicea, van harte proficiat!
Lap, de linkse sans arguments beginnen weer met persoonlijke aanvallen.

Ja, mensen zijn soms op hun hoede, als er continu gedreigt wordt. Jij bent trouwens degene die de nieuwe dreigementen hier op het forum kenbaar maakte.

Ik geef mensen geen ongelijk dat ze wantrouwig worden. Alleen: wie creëert het?

Ik zit er niets mee in wat vrijheid prijs te geven, als ik mijn land er een stukje veiliger mee kan maken, want als we de media mogen geloven wemelt het hier van de terroristen. Zijn we niet meer bang genoeg van Al-Quaida, komen ze wel met het BBET af.
Met andere woorden: stapt er een kaalkop op de tram, moeten we ook allemaal gaan lopen. Die moet volgens bepaalde bronnen nog gevaarlijker zijn.

Het is onzinnig. Ja, onze wereld is er niet veiliger op geworden en mensen met verschillende culturele waarden en normen verplicht samen laten leven, maakt het er niet veiliger op, maar overroep de dingen nu niet.

Ach ja, ik neem regelmatig het openbaar vervoer en dan nog wel lijnen waarop het wemelt van de moslims. En nee, ik ben niet bang van hen. Ik erger me meer aan automobilisten die een gevaar op de weg zijn en een gevaar zijn voor iedereen op de tram of bus.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 12 november 2006 om 18:00.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 18:01   #64
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Ik snap ze al. De moslims bekijken het zo slecht nog niet. Als er 1 op de bus, trein of tram stapt, gehuld in traditioneel gewaad en vergezeld van een grote koffer en rugzak, heeft die dikwijls plaats genoeg, vooral als die nog eens allerlei gebeden met Allah begint te scanderen.
Schitterend gevonden.
cor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 18:04   #65
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Leuk. Ik vlieg net naar Spanje tussen kerst en nieuw
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 18:08   #66
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Ik zit er niets mee in wat vrijheid prijs te geven, als ik mijn land er een stukje veiliger mee kan maken, ...
Wie zei er dat vb slapend rijk wordt? "Vrijheid prijsgeven", exact wat ze nodig hebben!
Oud 12 november 2006, 18:22   #67
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Leuk. Ik vlieg net naar Spanje tussen kerst en nieuw
Ik donderdag naar Egypte
Oud 12 november 2006, 18:36   #68
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lap, de linkse sans arguments beginnen weer met persoonlijke aanvallen.
Ik heb het hier al een aantal keer laten vallen maar neem het je niet kwalijk dat je het niet hebt opgemerkt. Ik ben een rechtsgezinde liberaal. Ik heb geen enkele (NUL) affiniteit met de sossen, de commies en andere spiritisten. Dit neemt niet weg dat ik geen enkele goedkeuring heb voor het fascistische beleid van de VS.
Citaat:
Ja, mensen zijn soms op hun hoede, als er continu gedreigt wordt. Jij bent trouwens degene die de nieuwe dreigementen hier op het forum kenbaar maakte.
Ik maak ze inderdaad kenbaar om alweer aan te tonen dat FBI, CIA, MI5, ... en zovele andere veiliheidsdiensten ons alweer een rad voor de ogen aan het draaien is.

Ze trachten ons bang te maken met de terreurdreiging.
Ze organiseren van tijd tot tijd een aanslag (9-11, London, Madrid, Bali, ...)

En wij laten ons neuken waar we bij staan, wij laten ons in de luren leggen zodat zij wetten kunnen doorvoeren zonder tegenstand van de burgerbevolking, ah ja want de burgers, die zijn bang, die zijn tevreden dat er machtshebbers zijn die het zo goed met hen voor hebben.
Citaat:
Ik geef mensen geen ongelijk dat ze wantrouwig worden. Alleen: wie creëert het?
Hele, hele goeie vraag Boadicea, verdomd goeie vraag!
Citaat:
Ik zit er niets mee in wat vrijheid prijs te geven, als ik mijn land er een stukje veiliger mee kan maken, want als we de media mogen geloven wemelt het hier van de terroristen.
Je slaagt alweer nagels met koppen: "als we de media mogen geloven". Niet (NIET) doen Boadicea, geloof er geen bal van of zet steeds een kilo zout in de buurt wanneer je het nieuws bekijkt
Citaat:
Zijn we niet meer bang genoeg van Al-Quaida, komen ze wel met het BBET af.
Met andere woorden: stapt er een kaalkop op de tram, moeten we ook allemaal gaan lopen. Die moet volgens bepaalde bronnen nog gevaarlijker zijn.
Je maakt de juiste analyses
Citaat:
Het is onzinnig. Ja, onze wereld is er niet veiliger op geworden en mensen met verschillende culturele waarden en normen verplicht samen laten leven, maakt het er niet veiliger op, maar overroep de dingen nu niet.
Het samenleven van verschillende culturen heeft geen enkel direct gevolg op de veiligheid, het is de polarisatie die ons door de machtshebbers en de media in de strot wordt geduwd die het onveiligheidsgevoel creëren.
Citaat:
Ach ja, ik neem regelmatig het openbaar vervoer en dan nog wel lijnen waarop het wemelt van de moslims. En nee, ik ben niet bang van hen. Ik erger me meer aan automobilisten die een gevaar op de weg zijn en een gevaar zijn voor iedereen op de tram of bus.
Hier antwoord ik liever niet op
Oud 12 november 2006, 18:41   #69
cor
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
... het is de polarisatie die ons door de machtshebbers en de media in de strot wordt geduwd die het onveiligheidsgevoel creëren.
Hmm ... je vergeet toch een bepaalde partij.
Oud 12 november 2006, 18:45   #70
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cor Bekijk bericht
tell me?
Oud 12 november 2006, 18:48   #71
schaduwrijk
Burgemeester

schaduwrijk's schermafbeelding

Standaard

moslims in gewaad plegen hier geen aanslagen hoor, die mensen die hier aanslagen plegen zien er uit zoals jij en ik, een jeansbroek en een vest...
schaduwrijk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 18:56   #72
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door schaduwrijk Bekijk bericht
moslims in gewaad plegen hier geen aanslagen hoor, die mensen die hier aanslagen plegen zien er uit zoals jij en ik, een jeansbroek en een vest...
Waar is hier?
Oud 12 november 2006, 18:57   #73
cor
Minister

Standaard

'k Heb het nog gedacht daarstraks op de bus, die met zijn jeans naast mij!
Oud 12 november 2006, 19:35   #74
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
'k Heb het nog gedacht daarstraks op de bus, die met zijn jeans naast mij!
waar is de derde partij?
Oud 12 november 2006, 19:44   #75
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zit er niets mee in wat vrijheid prijs te geven, als ik mijn land er een stukje veiliger mee kan maken, ...

"I would love to give up my liberty for freedom..."

Ik vrees dat het voor u te laat is meisje, het systeem heeft u!
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 19:50   #76
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
"I would love to give up my liberty for freedom..."

Ik vrees dat het voor u te laat is meisje, het systeem heeft u!
Neem gerust een vluchtje tussen GB en USA in de kerstperiode.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 19:54   #77
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Twee zwaargewichten in de islamkritiek en een bekeerde terrorist leggen nog één keer uit dat de islam géén ‘vredelievend’ geloof is.

Islam: What the West Needs to Know is een co-productie van onder anderen Robert Spencer van Jihad Watch, Walid Shoebat, voormalig PLO-terrorist, nu zionist en christen, en journalist Serge Trifkovic. In de openingsbeelden zien we westerse leiders die de dialoog met islamitische landen en de eigen moslimbevolking gaande willen houden. Ze roepen dat de islam een ‘vredelievend’ geloof is. Spencer, Shoebat en Trivkovic geven het grote publiek de objectieve informatie die ze van de media niet krijgen. Of we dat nu leuk vinden of niet, moslims maken deel uit van onze samenlevingen – en we kunnen maar beter weten waarmee we te maken hebben.

Walid Shoebat, waarom heb je aan deze documentaire meegewerkt?

Shoebat: ‘Al sinds mijn besluit de radicale islam te verlaten, loop ik westerlingen tegen het lijf die geen idee hebben wat radicale islamisten beweegt. Ik sta in beide werelden en voel me af en toe net Captain Spock van Star Trek – elke keer weer moet ik aan Captain Kirk uitleggen hoe de marsmannetjes denken. Westerlingen denken dat de moslimwereld hetzelfde willen als zij: vrijheid, gelijkheid, modernisering en het goede leven.

‘Op dit ogenblik komt het islamisme, een vergeten reus die de oude wereld regeerde totdat hij werd verslagen door het Westen, weer tot leven. En dat gaat heel snel.
Onze documentaire toont de geschiedenis van de islam, vanaf het begin tot nu, met de feiten en de mythen. We hebben alleen gebruik gemaakt van de islamitische bronnen zelf en we laten zien hoe de leer van Mohammed voortleeft in de moderne tijd. Niettemin ontkennen de westerse leiders en politici wat niet valt te ontkennen: de kern van de islamitische leer is niet zo maar een ‘mooi, vredelievend geloof dat wordt misbruikt door een kleine groep terroristen, maar een systeem dat de rest van de wereld wil onderwerpen.

‘In het Oosten weten ze heel goed hoe de islam in elkaar zit omdat ze er vanaf het begin mee geleefd hebben, maar in het Westen zijn de mensen totaal onkundig van de achtergronden en de huidige groei van dit geloof in onze contreien. Ik raad iedereen aan de documentaire te gaan zien, we hebben immers de vrijheid er kritisch naar te kijken. Althans, nu nog wel.

Lees hier verder

http://www.peterbreedveld.com/archives/00000686.html
Oud 12 november 2006, 20:16   #78
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Twee zwaargewichten in de islamkritiek en een bekeerde terrorist leggen nog één keer uit dat de islam géén ‘vredelievend’ geloof is.

Islam: What the West Needs to Know is een co-productie van onder anderen Robert Spencer van Jihad Watch, Walid Shoebat, voormalig PLO-terrorist, nu zionist en christen, en journalist Serge Trifkovic. In de openingsbeelden zien we westerse leiders die de dialoog met islamitische landen en de eigen moslimbevolking gaande willen houden. Ze roepen dat de islam een ‘vredelievend’ geloof is. Spencer, Shoebat en Trivkovic geven het grote publiek de objectieve informatie die ze van de media niet krijgen. Of we dat nu leuk vinden of niet, moslims maken deel uit van onze samenlevingen – en we kunnen maar beter weten waarmee we te maken hebben.

Walid Shoebat, waarom heb je aan deze documentaire meegewerkt?

Shoebat: ‘Al sinds mijn besluit de radicale islam te verlaten, loop ik westerlingen tegen het lijf die geen idee hebben wat radicale islamisten beweegt. Ik sta in beide werelden en voel me af en toe net Captain Spock van Star Trek – elke keer weer moet ik aan Captain Kirk uitleggen hoe de marsmannetjes denken. Westerlingen denken dat de moslimwereld hetzelfde willen als zij: vrijheid, gelijkheid, modernisering en het goede leven.

‘Op dit ogenblik komt het islamisme, een vergeten reus die de oude wereld regeerde totdat hij werd verslagen door het Westen, weer tot leven. En dat gaat heel snel.
Onze documentaire toont de geschiedenis van de islam, vanaf het begin tot nu, met de feiten en de mythen. We hebben alleen gebruik gemaakt van de islamitische bronnen zelf en we laten zien hoe de leer van Mohammed voortleeft in de moderne tijd. Niettemin ontkennen de westerse leiders en politici wat niet valt te ontkennen: de kern van de islamitische leer is niet zo maar een ‘mooi, vredelievend geloof dat wordt misbruikt door een kleine groep terroristen, maar een systeem dat de rest van de wereld wil onderwerpen.

‘In het Oosten weten ze heel goed hoe de islam in elkaar zit omdat ze er vanaf het begin mee geleefd hebben, maar in het Westen zijn de mensen totaal onkundig van de achtergronden en de huidige groei van dit geloof in onze contreien. Ik raad iedereen aan de documentaire te gaan zien, we hebben immers de vrijheid er kritisch naar te kijken. Althans, nu nog wel.

Lees hier verder

http://www.peterbreedveld.com/archives/00000686.html
Smiley

Heel snel ff ... Uw Jihad Watch is een product van het David Horowitz freedom center

En wat doet die David Horowitz zo allemaal?
Citaat:
David Horowitz was a speaker at the 2003 Conservative Political Action Conference, which reads as a who's-who of the conservative and neo-conservative movement.

David Horowitz created a now-defunct nonprofit campaign finance 527 advocacy organization known as PoliticalWar.com Inc. prior to the 2002 election cycle.

David Horowitz is currently pushing to "expose" the The Leftist Campaign to Control America's Young Minds and is promoting a nationwide boycott of "old" Europe goods as a protest against French, German and Belgian opposition to the U.S. war in Iraq.

David Horowitz publishes a regular column in Salon.com.

David Horowitz is a regular pundit on right-wing shows.

In a December 10, 2004 article for FrontPage magazine, Horowitz branded SourceWatch a 'smear site'. He included other sites such as Media Matters for America, NameBase, and Southern Poverty Law Center in the accusation.

David Horowitz's latest project is Students for Academic Freedom which is trying to make college campuses more conservative. He speaks around the country about "leftist control" of hiring committees and promotes his own Academic Bill of Rightsas part of the solution. He has also suggested starting departments of "Conservative Studies", thus allowing students to choose which point of view they'd like to get.
De ander personen in uw bericht ga ik niet meer onderzoeken dus tot zover de credibiliteit van uw exposé

EDIT: Intussen nog wat verder gezocht, uw bericht kan dus netjes onder de pulp geklasseerd worden en hoort thuis in de vuilbak.

Laatst gewijzigd door Gun : 12 november 2006 om 20:25.
Gun is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 november 2006, 20:37   #79
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De media willen ons wel doen geloven dat die bepaalde partij niet aan de macht kan deelnemen, maar dat moet men met een paar kg zout nemen.

De leiders van die partij zijn alle lid van een occulte sekte, van Opus Dei, of van een vrijmetselaarsloge. En het is bekend dat die uiteindelijk alle touwtjes in handen hebben. Zelfs Laeken danst naar hun pijpen.
Oud 12 november 2006, 21:25   #80
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Twee zwaargewichten in de islamkritiek en een bekeerde terrorist leggen nog één keer uit dat de islam géén ‘vredelievend’ geloof is....
Zeer goed gedocumenteerd artikel. Ik denk dat ik de film ga bestellen.

Spencer begon in 2003 met zijn intussen zeer bekende webstek, waarschijnlijk de best gedocumenteerde als het om terreur in de naam van Mohammed gaat. Onlangs kondigde hij aan dat hij het David Horowitz Freedom Center vervoegd heeft, waarbij hij zijn volledige redactionele onafhankelijkheid bewaart.

Hoe lang de bekeerde terrorist Walid Shoebat nog te leven heeft als men zijn nieuwe identiteit zou kennen is een open vraag.

Van Serge Trifkovic had ik nog niets gelezen. Hij lijkt nochtans een autoriteit te zijn. Cfr. http://en.wikipedia.org/wiki/Sr?a_Trifkovi?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be