![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Geen enkel van mijn moslimbroeder vinden hier nadelen aan... Het probleem ligt bij "jullie".. "Jullie" willen ons niet aanvaarden hoe we zijn.. Dan hebben "jullie" pech, en niet wij want wij blijven de Islaam praktiseren, met of tegen "jullie" goesting.. En oh ja.. Wat ik in MIJN bed aandoe, daar heb jij geen zaken mee vieze vent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, dat heb je niet.
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij krijgt van mij terstond 10 shippendale's in het hiernamaals... En die zie je al NU Laatst gewijzigd door Gargamel : 28 november 2006 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Schepen
|
![]() Rroottt: heb je er problemen mee dat Moslimmeisjes niet mogen huwen met mensen "zoals jij"?
Zoals ze zeggen: olie en melk mengt niet... Dus geen gemengde huwelijken voor mij part, dat iedereen mag bij "zijn eigen soort" blijft. Oh ja, voor degene die niet weten wie de melk en de olie zijn? Melk: de blanken Olie: de "vreemden" zoals jullie het graag noemen.. TIs ook altijd het beste dat boven blijft drijven héé.. ![]() Laatst gewijzigd door Samrah : 28 november 2006 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het vergelijken van een gesluierde moslima met een jongen met een mijter op is nog belachelijker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Voor mij zijn alle moslima's die een hoofddoek dragen omdat het in de Koran staat fundamentalistes want fundamentalisme betekent terug keren naar de fundamenten en de oude teksten letterlijk nemen. http://nl.wikipedia.org/wiki/Islamit...undamentalisme Jammer dat al wie het opneemt tegen het (moslim)fundamantalisme meteen voor vb-er wordt verweten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Schepen
|
![]() rroottt: zo grappig: jij houdt je echt aan de feiten:
Het gaat vooral om marokkanen.. Van de grote groep meiden die hoofddoek dragen, is niet eens de helft marokkaan! Van waar haal jij die veralgemening nu weer! En er is geen groepsdruk! Wij zijn Moslima's omdat wij het willen, omdat wij er Liefde voor hebben! Wil jij je mening van "al degene die Moslim is en hoofddoek draagt is onderdrukt" eens voor jezelf houden net zoals ik mijn echte gedachten over "ongelovigen" ook voor mezelf hou! Hou op met dingen te zeggen die niet waar zijn, ik ben daar, samen met mijn vriendinnen, zussen, nichten.. het levende voorbeeld van dat we hoofddoek dragen omdat WIJ het willen, dat we Moslima zijn omdat wij ECHT geloven.. Wat een zever! Onderdruk ben jij die de Waarheid niet durft inzien omdat je bang bent dat de maatschappij je anders zou bekijken.. Want wie Moslim is, en de Waarheid ziet, die wordt anders bekeken hé.. wel nog liever heel mijn leven anders bekeken worden (het leven op aarde is toch van korte duur) dan ongelovig zijn! |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De vergelijking jehovah's getuigen en fundamentalistische christenen met fundamentalistische moslims gaat daarentegen wel goed op.
![]() |
#71 |
Schepen
|
![]() Jij hebt niets te geven.. Niets is van jou.. alles is van Allah swt.. Jij wordt geboren, krijgt hier even "gasttijd" op aarde, en dan sterf je en ben je weg.. Niets is van jou.. enkel die kist waarin je voor eeuwig onder het grond zal begraven worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoniet dan heeft de Islam geen plaats in deze maatschappij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
't Zal weer zo'n Vuile Blokker zijn zeker?
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() We gaan nog overeen komen.
![]() |
![]() |
#77 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Dit is niet jouw land. Jij bent hier op aarde ook maar te gast Jij ben hier ook gekomen, en zal gaan. Aanpassen? Droom verder jong.. ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Gelukkig dat "jullie hier op de site" de mensen van België NIET vertegenwoordigen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Schepen
|
![]() Haha Laya nu weet ik waarom je dat zegt...
Ik leg je het later wel uit.. Tussen ons tweetjes dan, zonder de rest hihi |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Voor mij hoef jij je helemaal niet aan te passen.