![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denk dat hunne reklameman tot de conclusie gekomen is dat quota te negatief overkomt. Daarom streefcijfers die niet vrijblijvend zijn. Vergelijk het met een concert voor verdraagzaamheid of een concert tegen het vb. 't Is maar hoe je het verkoopt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Minister-President
|
![]() ik zie niet in waarom de lijn meer allochtonen of vrouwen moet aanwerven. Je moet als bedrijfsleider gewoon zien hoeveel mensen je nodig hebt, en of die mensen over de juiste kwalificaties beschikken. VAN BREMPT BEWIJST GEWOON NOG MAAR EENS DAT ZE EVENVEEL VERSTAND HEEFT ALS EEN POT CONFITUUR !! En daarinboven zorgt ze nog eens voor onnodige onrust, ik vraag mezelf af of ze daarvoor niet kan aangeklaagd worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Staatssecretaris
|
![]() Hetgeen ze nu allemaal aan het doen zijn is gewoon STEMMENPIKKERIJ .
Als je gaat aanbieden en je spreekt vlaams al dan niet met dialekt ( van Vlaamse oorsprong )....heb je werk ook al heb je een vreemde naam. Ge moet natuurlijk wel voldoen aan de vereisten ...........de belangrijkste een diploma hebben .......daar moet je voor naar school gaan . Laatst gewijzigd door chris k : 16 november 2006 om 10:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Gouverneur
|
![]() Zou Kathleen Van Brempt zelf een van de begunstigen zijn van "streefcijfers"?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En als het niet komt door discriminatie (dixit Lieten: "ze reageren minder op vacatures" !!), waarom dan quota opleggen, die zelfs niet meer als excuus voor het ombuigen van "negatieve discriminatie" kunnen gebruikt worden? Het lijkt me dat zulke quota de natte droom der inconsequentie vormen.
![]() |
![]() |
#68 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heel duidelijk...het verschil zit er hem hier in dat de uitspraken en meningen van het VB waarvoor dezen veroordeeld zijn nu gebruikt worden tegen het vlaamse volk om zich als progressieveling te profileren. Of zoals onderlijfke het zo mooi uitdrukte:... zo ongeveer.... "het programma van uw partij is racistsich, fascistisch en onzindelijk...wij hebben trouwens 50% van jullie programma uitgevoerd...." ![]() Snap je'm? "Mir gehts zum kotzen...."
![]() |
![]() |
#69 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#70 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Op 15 nov op het VRT journaal: min. De Wael wil op openbare plaatsen (parkings) laten patrouilleren door...privé bewakingsfirma's. Een proefproject zal binnenkort opgestart worden. Géén negatieve commentaar op ATV en bijval alom!
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. Laatst gewijzigd door metten : 16 november 2006 om 16:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind dat we de Engelsen, de Australiërs, Nieuwzeelanders, Japanners... enz ook niet mogen uitsluiten en hen zeker niet verbieden volgens hun tradities ze links laten rijden !
geen discriminatie hé... voor niemand hé ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |