Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 21 november 2006, 00:04   #61
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht

da pruilmondje pijpt goed
En ik blijf er bij dat ze een ordinaire gemene uitstraling heeft tov de andere deelneemsters. Maar zoals altijd, over een marokkaan(se) mag je niets verkeerd zeggen.Trouwens die zwarte meisjes die meededen aan miss Brussel hadden geen zo'n valse mondtrekjes.
Er zijn mooie marokkaanse vrouwen maar toch niet deze, trouwens marokkaanse meisjes zeggen hetzelfde .

bron : http://www.wafin.be/forum/viewtopic....c3b48ccef29511

sardina Inscrit le: 24 Aoû 2006Messages: 294

okhte a écrit:franchement ils ont de drole de gouts les belches

mais qu'est ce qu'elle est mooooooooooooooooooooche

mais bon peut etre qu'ils avaient de la crotte dans les yeux le jour du vote hihi

je ne dirais pas qu,elle est moche mais plus tot banale comme marocaine; il y en a des millions comme elle au blede.

je dirais lutotqu'elle est ...mangeable.

dit moi okht; tu es jalouse ?

Den Djimi begint over tanden !! Djimi toch.....niet tevreden over je porcelein!Smile!

ajja je kunt toch een beetje frans lezen!? un vrai belge est bilingue
dien "djimi" is ook zo een griezel, een goede partij voor Dikke Boerin Halima
carlgustaaf is offline  
Oud 21 november 2006, 00:06   #62
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
Ik had eerder gedacht dat dien Starkan haar nieuw messenlief was door de wijze waarop haar probeert te "verdedigen", want qua niveau zit hij zowat op gelijke hoogte met dat mes
sodoirt is offline  
Oud 21 november 2006, 00:09   #63
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wel fijn voor den djimi, dat je de mooiste en intelligentste uit de hele lijst Miss Belgium kandidates bij hem plaatst.
Starkan is offline  
Oud 21 november 2006, 00:11   #64
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dieterius Bekijk bericht
Dat is waar, ik vind ook dat elke (geïntegreerde) vrouw/meisje recht heeft om deel te nemen aan miss -verkiezingen, of zij nu blank, zwart, of Marokkaans is, dat maakt toch niet uit?? Naar mijn mening moet een miss mooi/zeer knap zijn en toch wat hersens hebben, en niet zomaar een mooi dom blondje zijn?
blonde mensen zijn dom volgens u ?Nu moest ik dat eens van een bruine/zwarte zeggen...Dan was ik een racist...En wat zijt gij nu? Behalve dom?
carlgustaaf is offline  
Oud 21 november 2006, 00:12   #65
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Wel fijn voor den djimi, dat je de mooiste en intelligentste uit de hele lijst Miss Belgium kandidates bij hem plaatst.
ge ligt er precies van wakker! opletten voor de messen
sodoirt is offline  
Oud 21 november 2006, 00:30   #66
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Die foto bewijst dat ze op bezoek was voor die kleine en dat die gast zijn arm om haar schouder legt. Die straalt totaal geen liefde uit. Toch niet naar die gast. En moesten die echt nog iets hebben zouden er zeker wel meer foto's zijn. Een kind van 6 is in staat dat te snappen.
Daarenboven is ze bevriend met zijn zus die haar had uitgenodigd.

Dure de compredure?
Zever! Ze is nog altijd met die schoft tezamen.Dat ligt er dubbeldik opgesmeerd...
carlgustaaf is offline  
Oud 21 november 2006, 00:33   #67
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
hij mag ze hebben, zijn marokaanse boerin.Wat zou d�*�*r uit voortkomen, ik mag er niet aan denken! Arm kind...
carlgustaaf is offline  
Oud 21 november 2006, 00:38   #68
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Zonder lachen nu: het staat toch wel vast dat die Halima voorgetrokken is?!Echt, er lopen massa's schonere meiskes rond in België, of het nu Walen, Vlamingen of meiskes van magrebijnse, zwart afrikaanse, aziatische of gelijk wat voor afkomst zijn...Voor mij is hier vals gespeeld.
carlgustaaf is offline  
Oud 21 november 2006, 15:08   #69
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Toch nog even een leuk artikeltje over deze eventuele toekomstige PR-ambassadrice van Belgie:

http://www.dhnet.be/dhinfos/article.phtml?id=160445

"het was toch zo'n lieve zachtaardige jongen, die zeker niet gewelddadig is, want zijn vader was gewelddadig"

Dat hij met een schaar geprobeerd heeft die bejaarde dame van een vinger te verlossen zal dan zijn eerst les "hoe leer ik naaien" geweest zijn?
circe is offline  
Oud 21 november 2006, 15:23   #70
Dieterius
Staatssecretaris

Dieterius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
blonde mensen zijn dom volgens u ?Nu moest ik dat eens van een bruine/zwarte zeggen...Dan was ik een racist...En wat zijt gij nu? Behalve dom?
Ik bedoel niet dat alle blonde meisjes/mensen dom zijn, in tegendeel (kijk maar naar Celine De Caju, zij heeft een diploma handelsingenieur.) Maar het is al vaak geweest dat er een miss verkozen is geweest met een minimum aan herseninhoud , zowel qua intelligentie als rationeel. En ja ik weet dat het ook niet altijd blondjes waren,.... (Trouwens tot voor een paar jaar was ik zelf volledig blond , dus ik bedoel er niets slechts mee !!
Oud 21 november 2006, 18:28   #71
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Toch nog even een leuk artikeltje over deze eventuele toekomstige PR-ambassadrice van Belgie:

http://www.dhnet.be/dhinfos/article.phtml?id=160445

"het was toch zo'n lieve zachtaardige jongen, die zeker niet gewelddadig is, want zijn vader was gewelddadig"

Dat hij met een schaar geprobeerd heeft die bejaarde dame van een vinger te verlossen zal dan zijn eerst les "hoe leer ik naaien" geweest zijn?
echt moedige "jongeren" dat ze maar met 5 �* 7 waren om die dame van 84 aan te pakken :

Selon l'acte d'accusation, les agresseurs sont 5 ou peut-être 7, dont un "plus agressif" . Ils opèrent �* 3 h du matin. La victime, appelée la vieille sourde, est ligotée sur un fauteuil, bâillonnée et rendue aveugle par un drap sur la tête. Chacun veut 12.500 €. Elle n'en a que 500 dans son sac. Alors, selon l'acte d'accusation, "ils vinrent �* chaque fois la frapper avec un marteau sur le crâne, les épaules, les mains, les genoux, les pieds. Ils lui criaient et lui disaient qu'ils allaient la tuer. Ils la menacèrent avec des carabines [...]. Ils la brûlèrent �* la cigarette et mirent le feu �* ses cheveux. Un agresseur essaya de lui couper un doigt. De toute façon, elle était en sursis. Ils promirent de revenir la tuer". Enfin, ils ouvrirent les robinets �* fond. La cuisine était sous eau.

Gelukkig hadden ze hamers bij om zich te verdedigen. Moest Halima erbij geweest zijn dan hadden ze ook nog een sikkel kunnen meebrengen gelijk op de site van de PVDA/PTB

Laatst gewijzigd door sodoirt : 21 november 2006 om 18:30.
sodoirt is offline  
Oud 21 november 2006, 18:52   #72
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

1. Echt, er lopen massa's schonere meiskes rond in België, of het nu Walen, Vlamingen of meiskes van magrebijnse, zwart afrikaanse, aziatische of gelijk wat voor afkomst zijn...

2. Voor mij is hier vals gespeeld.
1. Dat klopt wel, maar als die massa's schonere meiskes zich niet inschrijven voor deelname aan de Miss Brussel- verkiezingen, zullen ze nooit verkozen worden, hoe schoon ze ook mogen zijn.

2. U kunt 'ze' misschien een proces aandoen, of anders uw eigen wedstrijd organiseren.
djimi is offline  
Oud 21 november 2006, 23:07   #73
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

72 berichten ivm dit haram onderwerp k'ben tevreden
colargo is offline  
Oud 21 november 2006, 23:54   #74
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Dat klopt wel, maar als die massa's schonere meiskes zich niet inschrijven voor deelname aan de Miss Brussel- verkiezingen, zullen ze nooit verkozen worden, hoe schoon ze ook mogen zijn.

2. U kunt 'ze' misschien een proces aandoen, of anders uw eigen wedstrijd organiseren.
wie wil er nu op zo een podium gaan staan, wetende dat het toch allemaal getrukeerd is: ze wilden absoluut een bruin verkiezen natuurlijk, want als het een mooie blonde geweest was, dan hadden die jaloerse allochtonen weer het kot afgebroken...Vleien en gatlikken is de boodschap blijkbaar...bah!
carlgustaaf is offline  
Oud 21 november 2006, 23:56   #75
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Wat een gore racistische praat in deze thread.. Shame on you!!!

Zielepoten!!
Starkan is offline  
Oud 22 november 2006, 00:26   #76
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een gore racistische praat in deze thread.. Shame on you!!!

Zielepoten!!
Awel? reeds een glimp opgevangen van uw "schoonheid"? Ge weet toch dat ge geen enkel kans hebt bij haar? Die meisjes mogen niet met ongelovigen uitgaan!En nog minder er mee vrijen! Dat is haram!Ge zult het met een foto van haar moeten stellen, en de troost van uw 5 beste vrienden...
carlgustaaf is offline  
Oud 22 november 2006, 20:37   #77
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Awel? reeds een glimp opgevangen van uw "schoonheid"? Ge weet toch dat ge geen enkel kans hebt bij haar? Die meisjes mogen niet met ongelovigen uitgaan!En nog minder er mee vrijen! Dat is haram!Ge zult het met een foto van haar moeten stellen, en de troost van uw 5 beste vrienden...
sodoirt is offline  
Oud 22 november 2006, 21:40   #78
tronca
Staatssecretaris

tronca's schermafbeelding

Standaard

Dubbel.
tronca is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be