![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Ould Haj ontsnapte uit de gevangenis van Vorst door zich voor een andere gevangene uit te geven. Na een inval in een leegstand pand in Anderlecht en een korte achtervolging kon de politie hem inrekenen.
Nu blijkt ook dat ze loog tegen de politie ivm wanneer ze hem voor het laatst zag! Marokkanen hé ![]() Sint-Jans-Molenbeek - De kersverse Miss Brussel, Halima Chehaima, trekt zich terug als kandidaat voor de extreemlinkse Partij Van De Arbeid (PVDA+) in Sint-Jans-Molenbeek. Ze geeft er de voorkeur aan om deel te nemen aan de Miss België-verkiezing in plaats van aan de gemeenteraadsverkiezingen!! tweede topic ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 00:00. |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Schuun maske hè.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
#4 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Volgens de Standaard betrokken in een steekpartij.
En dat wil België vertegenwoordigen... in een cynische bui zijnde mag ze het van mij gerust doen.
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik had vandaag nochtans in de Standaard gelezen dat al die laster is opgezet om de toekomstige Miss Belgium te schaden. Ik snap ergens wel dat men zulke lastercampagnes opzet tegen iemand die zo mooi is dat ze reeds op voorhand lijkt gewonnen.. De jaloesie!!!! Niet te geleuven. En hebde al gehoord hoen schuun vloams se sprèkt. 't Es begod ni te geluve. Joa da â ekik noa ni gepeisd. Da von deine vent, alla na, da se dien moar in de bak ave, is ze terinieens oak vanaf.. Ach doe geen moeite ze IS al gewonnen. Niemand die meer aandacht dan haar krijgt iig. En terecht ![]() Allé ik zal 't zo zeggen, iedereen die kritiek heeft op haar heeft met mij te doen!! N�*. |
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja ja, en dan zit iedereen maar te kappen op Anne-Marie Ilie...
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens: "ze HEEFT al gewonnen", niet "IS". Ik heb het gelezen in de papieren versie van de standaard van gisteren (vrijdag 17/11/2006), als je een link wil, zoek hem dan zelf.
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze is niet eens meer natuurlijk, je kan zelfs op de foto zien dat ze haar haren heeft geblondeerd. Dus als ze niet met haar natuurlijke kleur van haar kan/durft rond lopen en zich kunstmatig een ander uiterlijk geeft, heeft ze zeker geen recht op de titel van schoonheidsdame. Iemand die België in de wereld wil vertegenwoordigen moet voldoende zelfvertrouwen hebben, iemand die zijn natuurlijke haarkleur niet goed vind heeft onvoldoende zelfvertrouwen voor mij om ons land op de vreemde te vertegenwoordigen. En dit heeft niets te maken met haar afkomst, want ook de andere kandidates die hun haar kleuren zouden van mij niet mogen meedoen. Puur natuur voor deze vleeskeuring of er niet aan meedoen. Haarkleuring= er uit. Borstvergroting= er uit. neuscorrectie= er uit. oogcorrectie= er uit. Dus het minste dat ze aan hun natuurlijke uiterlijk iets hebben veranderd= er uit. Slim of niet slim, het is gewoon een bewijs dat ze onvoldoende zelfvertrouwen hebben in hun eigen natuurlijk uiterijk. En een schoonheidswedstrijd is voor mijn nog steeds op de eerste plaats een keuring van natuurlijk vlees. |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kleren aantrekken is eigenlijk ook niet natuurlijk. Niemand wordt geboren met kleren aan.
Dus : kleren aan = er uit. Ik durf wedden dat Miss-verkiezingen allerhande bij toepassing van deze regel verschrikkelijk populair zullen worden. |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wedde dat ze er nog evenveel kandiaten voor vinden. Want veel van deze meisjes hebben deze vleeskeuring nodig om zich te bewijzen voor zichzelf en willen zichzelf enkel bewijzen dat ze wel iets waard zijn in de maatschappij. Want in tegenstelling tot wat vaak gezegd en beweerd word, hebben deze meisjes geen zelfvertrouwen en willen zij dit uit deze vleeskeuring putten. Iemand met zelfvertouwen heeft geen vleeskeuring nodig om zichzelf te bewijzen. Wie zijn uiterlijk nodig heeft om van tel te zijn in onze maatschappij en daarvoor de vernedering van een vleeskeuring wil ondergaan, kan ik niet direct intelligend noemen. |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Staatssecretaris
|
![]() Ah ja, want Vlamingen of Belgen liegen nooit eh? En zeker niet als het gaat om hun lief/vriend(in)..
![]() Hoe zou je zelf zijn? Mijn lief gaat ook voor alles, als ik daar nu zou moeten voor liegen of niet... ![]() ![]() ![]() (Deze schone dame is wel het EX- vriendinnetje van de genoemde persoon die zou opgepakt zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik had het over Starkans ietwat zielige betoog.
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() objectief gezien vind "ik" dat ze geen sympathieke uitstraling heeft, zelfs al blond ze haar pluimen
![]() En ja niet alle vlaamse of waalse meisjes die deelnemen hebben een marokkaanse misdadiger als vriendje ![]() Les marocain c'est de la racaille............point finale. ![]() Ikke wete veele marokkane niet prate of leze nederlandse daarom in het franse. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Allemaal miss brussel deelnemers......!! Brussel zit dan ook vol marokkane he ![]() http://www.missbelgique-bruxelles.be/kandidatenfr.htm Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 15:21. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Staatssecretaris
|
![]() Darline Devos, organisatrice van Miss België:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar "les marocain" mogen alles he, ziet dat la racaille van molenbeek weer over de auto's loopt en de boel kort en klein slaat. ![]() ![]() Toch niet echt miss-waardig die Halima, valse blik en dito glimlachje, sierlijkheid is ook ver weg. Maar ja maakt uit van de politiek he, ze moeten erbij zitten he. bron : belgo maroccain http://www.wafin.be/forum/viewtopic....=asc&highlight= «Si avec mon titre je peux aider un peu les Palestiniens, je le ferai» Depuis qu'elle est petite, Halima se préoccupe de la situation en Palestine. «Ce sont des gens innocents, qui meurent et qui souffrent. Et tout le monde ferme les yeux tandis qu'Israël arrive �* se faire passer pour la victime». Et si elle en avait le pouvoir, elle ferait en sorte «qu'Israël rende la terre au peuple palestinien». En attendant, elle se présente sur les listes du PTB �* Molenbeek dont elle est la plus jeune candidate. «J'estime que c'est important pour le quartier. Je soutiens leur liste car je les connais, je les respecte pour ce qu'ils font parce qu'ils le font avec leur cur et j'ai confiance en eux.» Et c'est encore unie �* sa maman, elle-même candidate, qu'elle relèvera ce nouveau défi. Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 15:50. |
|
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wie hoort niet thuis in het rijtje "spontane vriendelijke liefe" snoetjes! Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 15:42. |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ach, Colargo, als u niet al bestond zouden ze u toch echt moeten uitvinden, hé ! Ik durf wedden dat u diep van binnen groen ziet van jaloezie, afgunst en nijd omdat ze u niet tot miss verkozen hebben. Misschien moest u maar eens uw tanden poetsen, dan kunt u zich ook eens een 'brede glimlach' permitteren, in plaats van altijd dat pruilmondje. |
|
![]() |