Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 17 november 2006, 23:44   #1
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard Miss Brussel Halima Chehaima

Ould Haj ontsnapte uit de gevangenis van Vorst door zich voor een andere gevangene uit te geven. Na een inval in een leegstand pand in Anderlecht en een korte achtervolging kon de politie hem inrekenen.
Nu blijkt ook dat ze loog tegen de politie ivm wanneer ze hem voor het laatst zag! Marokkanen hé .

Sint-Jans-Molenbeek - De kersverse Miss Brussel, Halima Chehaima, trekt zich terug als kandidaat voor de extreemlinkse Partij Van De Arbeid (PVDA+) in Sint-Jans-Molenbeek. Ze geeft er de voorkeur aan om deel te nemen aan de Miss België-verkiezing in plaats van aan de gemeenteraadsverkiezingen!!

tweede topic maar nu bij vreemdelingen, past beter.

Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 00:00.
colargo is offline  
Oud 18 november 2006, 00:06   #2
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Schuun maske hè.
Starkan is offline  
Oud 18 november 2006, 00:53   #4
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Volgens de Standaard betrokken in een steekpartij.
En dat wil België vertegenwoordigen... in een cynische bui zijnde mag ze het van mij gerust doen.
Oud 18 november 2006, 01:16   #5
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Volgens de Standaard betrokken in een steekpartij.
En dat wil België vertegenwoordigen... in een cynische bui zijnde mag ze het van mij gerust doen.
Laster tav de Prachtige, en zelfs beter, uiterst intelligente Halima Chehaïma hebben we de laatste dagen al meer dan genoeg gehad. Waarschijnlijk kan jij absoluut geen link naar dat artikel plaatsen?
Ik had vandaag nochtans in de Standaard gelezen dat al die laster is opgezet om de toekomstige Miss Belgium te schaden.
Ik snap ergens wel dat men zulke lastercampagnes opzet tegen iemand die zo mooi is dat ze reeds op voorhand lijkt gewonnen..

De jaloesie!!!! Niet te geleuven. En hebde al gehoord hoen schuun vloams se sprèkt. 't Es begod ni te geluve. Joa da â ekik noa ni gepeisd. Da von deine vent, alla na, da se dien moar in de bak ave, is ze terinieens oak vanaf..

Ach doe geen moeite ze IS al gewonnen. Niemand die meer aandacht dan haar krijgt iig. En terecht , zo'n schoon meiske.

Allé ik zal 't zo zeggen, iedereen die kritiek heeft op haar heeft met mij te doen!! N�*.
Starkan is offline  
Oud 18 november 2006, 10:03   #6
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Laster tav de Prachtige, en zelfs beter, uiterst intelligente Halima Chehaïma hebben we de laatste dagen al meer dan genoeg gehad. Waarschijnlijk kan jij absoluut geen link naar dat artikel plaatsen?
Ik had vandaag nochtans in de Standaard gelezen dat al die laster is opgezet om de toekomstige Miss Belgium te schaden.
Ik snap ergens wel dat men zulke lastercampagnes opzet tegen iemand die zo mooi is dat ze reeds op voorhand lijkt gewonnen..

De jaloesie!!!! Niet te geleuven. En hebde al gehoord hoen schuun vloams se sprèkt. 't Es begod ni te geluve. Joa da â ekik noa ni gepeisd. Da von deine vent, alla na, da se dien moar in de bak ave, is ze terinieens oak vanaf..

Ach doe geen moeite ze IS al gewonnen. Niemand die meer aandacht dan haar krijgt iig. En terecht , zo'n schoon meiske.

Allé ik zal 't zo zeggen, iedereen die kritiek heeft op haar heeft met mij te doen!! N�*.
Die prachtige en uiterst intelligente Halima kiest wel liefjes uit die de knieën breken en de haren in brand steken van de oude dametjes die ze overvallen. Schuun multicultureel verrijkend volk !
Online is offline  
Oud 18 november 2006, 11:14   #7
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ja ja, en dan zit iedereen maar te kappen op Anne-Marie Ilie...
Zwartengeel is offline  
Oud 18 november 2006, 11:49   #8
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:

Zieligaard. met hart en ziel dat stuk krapuul verdedigen, en waarom ? omdat haar vel een paar tinten bruiner is dan dat van de doorsnee kandidaat-miss ? Weet je hoe men dat pleegt te noemen, iemand die mensen anders behandelt op basis van huidskleur of afkomst ?

Trouwens: "ze HEEFT al gewonnen", niet "IS".

Ik heb het gelezen in de papieren versie van de standaard van gisteren (vrijdag 17/11/2006), als je een link wil, zoek hem dan zelf.
Oud 18 november 2006, 12:05   #9
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Ould Haj ontsnapte uit de gevangenis van Vorst door zich voor een andere gevangene uit te geven. Na een inval in een leegstand pand in Anderlecht en een korte achtervolging kon de politie hem inrekenen.
Nu blijkt ook dat ze loog tegen de politie ivm wanneer ze hem voor het laatst zag! Marokkanen hé .

Sint-Jans-Molenbeek - De kersverse Miss Brussel, Halima Chehaima, trekt zich terug als kandidaat voor de extreemlinkse Partij Van De Arbeid (PVDA+) in Sint-Jans-Molenbeek. Ze geeft er de voorkeur aan om deel te nemen aan de Miss België-verkiezing in plaats van aan de gemeenteraadsverkiezingen!!

tweede topic maar nu bij vreemdelingen, past beter.

Ze is niet eens meer natuurlijk, je kan zelfs op de foto zien dat ze haar haren heeft geblondeerd.

Dus als ze niet met haar natuurlijke kleur van haar kan/durft rond lopen en zich kunstmatig een ander uiterlijk geeft, heeft ze zeker geen recht op de titel van schoonheidsdame.

Iemand die België in de wereld wil vertegenwoordigen moet voldoende zelfvertrouwen hebben, iemand die zijn natuurlijke haarkleur niet goed vind heeft onvoldoende zelfvertrouwen voor mij om ons land op de vreemde te vertegenwoordigen.

En dit heeft niets te maken met haar afkomst, want ook de andere kandidates die hun haar kleuren zouden van mij niet mogen meedoen.

Puur natuur voor deze vleeskeuring of er niet aan meedoen.

Haarkleuring= er uit.
Borstvergroting= er uit.
neuscorrectie= er uit.
oogcorrectie= er uit.

Dus het minste dat ze aan hun natuurlijke uiterlijk iets hebben veranderd= er uit.

Slim of niet slim, het is gewoon een bewijs dat ze onvoldoende zelfvertrouwen hebben in hun eigen natuurlijk uiterijk.
En een schoonheidswedstrijd is voor mijn nog steeds op de eerste plaats een keuring van natuurlijk vlees.
Jantje is offline  
Oud 18 november 2006, 12:17   #10
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Kleren aantrekken is eigenlijk ook niet natuurlijk. Niemand wordt geboren met kleren aan.

Dus :

kleren aan = er uit.

Ik durf wedden dat Miss-verkiezingen allerhande bij toepassing van deze regel verschrikkelijk populair zullen worden.
djimi is offline  
Oud 18 november 2006, 13:02   #11
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Kleren aantrekken is eigenlijk ook niet natuurlijk. Niemand wordt geboren met kleren aan.

Dus :

kleren aan = er uit.

Ik durf wedden dat Miss-verkiezingen allerhande bij toepassing van deze regel verschrikkelijk populair zullen worden.
Had toch geschreven PUUR NATUUR !!!!!

Wedde dat ze er nog evenveel kandiaten voor vinden.

Want veel van deze meisjes hebben deze vleeskeuring nodig om zich te bewijzen voor zichzelf en willen zichzelf enkel bewijzen dat ze wel iets waard zijn in de maatschappij.

Want in tegenstelling tot wat vaak gezegd en beweerd word, hebben deze meisjes geen zelfvertrouwen en willen zij dit uit deze vleeskeuring putten.

Iemand met zelfvertouwen heeft geen vleeskeuring nodig om zichzelf te bewijzen.

Wie zijn uiterlijk nodig heeft om van tel te zijn in onze maatschappij en daarvoor de vernedering van een vleeskeuring wil ondergaan, kan ik niet direct intelligend noemen.
Jantje is offline  
Oud 18 november 2006, 13:53   #12
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ah ja, want Vlamingen of Belgen liegen nooit eh? En zeker niet als het gaat om hun lief/vriend(in)..
Uh-Huh is offline  
Oud 18 november 2006, 13:55   #13
Uh-Huh
Banneling

Uh-Huh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alharb Bekijk bericht
Zieligaard. met hart en ziel dat stuk krapuul verdedigen, en waarom ? omdat haar vel een paar tinten bruiner is dan dat van de doorsnee kandidaat-miss ? Weet je hoe men dat pleegt te noemen, iemand die mensen anders behandelt op basis van huidskleur of afkomst ?
Hoe weet jij dat dat DE reden is waarom ze heeft gewonnen? Het is zeker uitgesloten dat ze zou kunnen hebben gewonnen omdat de jury haar de beste miss vond?
Uh-Huh is offline  
Oud 18 november 2006, 14:32   #14
Dieterius
Staatssecretaris

Dieterius's schermafbeelding

Standaard

Ah ja, want Vlamingen of Belgen liegen nooit eh? En zeker niet als het gaat om hun lief/vriend(in).. [/quote]

Hoe zou je zelf zijn? Mijn lief gaat ook voor alles, als ik daar nu zou moeten voor liegen of niet...

(Deze schone dame is wel het EX- vriendinnetje van de genoemde persoon die zou opgepakt zijn )
Dieterius is offline  
Oud 18 november 2006, 14:38   #15
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Hoe weet jij dat dat DE reden is waarom ze heeft gewonnen? Het is zeker uitgesloten dat ze zou kunnen hebben gewonnen omdat de jury haar de beste miss vond?
Leer lezen.
Ik had het over Starkans ietwat zielige betoog.
Oud 18 november 2006, 15:07   #16
colargo
Banneling

Standaard

objectief gezien vind "ik" dat ze geen sympathieke uitstraling heeft, zelfs al blond ze haar pluimen . Heeft iets vals over haar, een rare blik.

En ja niet alle vlaamse of waalse meisjes die deelnemen hebben een marokkaanse misdadiger als vriendje . En als ze tegen politie liegen ivm de opzoeking of hen misleiden in een onderzoek. Dan weten we al genoeg hoe de vork aan de steel zit.

Les marocain c'est de la racaille............point finale.
Ikke wete veele marokkane niet prate of leze nederlandse daarom in het franse.

Allemaal miss brussel deelnemers......!!
Brussel zit dan ook vol marokkane he

http://www.missbelgique-bruxelles.be/kandidatenfr.htm

Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 15:21.
colargo is offline  
Oud 18 november 2006, 15:21   #17
Starkan
Staatssecretaris

Standaard

Darline Devos, organisatrice van Miss België:
Citaat:
"Hoewel ik persoonlijk hoegenaamd niet happy ben met deze hele zaak, heeft ze geen consequenties voor Chehaïma's deelname aan Miss België", benadrukt ze. "Ik heb persoonlijk contact gehad met magistrate Laduron en ze heeft me inderdaad gezegd dat er in het hele dossier van Ould Haj geen enkel bezwarend element is tegen Halima.
"En dat ze eerder zelf slachtoffer is van die familie. Dat zegt genoeg voor mij. Voor mij is het nu ook duidelijk dat de moeder van die jongen er werkelijk alles aan wil doen om haar zoon wit te maken en Hamila zwart. Ook ikzelf ontving begin deze week bijvoorbeeld een anoniem telefoontje waarin ik gechanteerd werd om haar te schrappen als kandidaat-miss."
Aan dat soort praktijken wilde ik dus zeker niet toegeven. Dát signaal wilde ik die familie niet gunnen. En zeker geen andere kennissen van kandidaten op ideeën brengen. Ik ga ook geen rechter spelen. Laat het volk nu maar oordelen of ze haar verleden in rekening willen brengen of net niet."
Alle kritiek op haar ivm haar ex van toen ze 15!!! was is laster en apekool.
Starkan is offline  
Oud 18 november 2006, 15:26   #18
colargo
Banneling

Standaard

Citaat:
Darline Devos, organisatrice van Miss België:

Alle kritiek op haar ivm haar ex van toen ze 15!!! was is laster en apekool.
Indien het een waalse of vlaamse was geweest lag ze er al uit.
Maar "les marocain" mogen alles he, ziet dat la racaille van molenbeek weer over de auto's loopt en de boel kort en klein slaat.

Toch niet echt miss-waardig die Halima, valse blik en dito glimlachje, sierlijkheid is ook ver weg. Maar ja maakt uit van de politiek he, ze moeten erbij zitten he.

bron : belgo maroccain
http://www.wafin.be/forum/viewtopic....=asc&highlight=

«Si avec mon titre je peux aider un peu les Palestiniens, je le ferai»

Depuis qu'elle est petite, Halima se préoccupe de la situation en Palestine. «Ce sont des gens innocents, qui meurent et qui souffrent. Et tout le monde ferme les yeux tandis qu'Israël arrive �* se faire passer pour la victime». Et si elle en avait le pouvoir, elle ferait en sorte «qu'Israël rende la terre au peuple palestinien». En attendant, elle se présente sur les listes du PTB �* Molenbeek dont elle est la plus jeune candidate. «J'estime que c'est important pour le quartier. Je soutiens leur liste car je les connais, je les respecte pour ce qu'ils font parce qu'ils le font avec leur cur et j'ai confiance en eux.» Et c'est encore unie �* sa maman, elle-même candidate, qu'elle relèvera ce nouveau défi.

Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 15:50.
colargo is offline  
Oud 18 november 2006, 15:40   #19
colargo
Banneling

Standaard

Wie hoort niet thuis in het rijtje "spontane vriendelijke liefe" snoetjes!

Laatst gewijzigd door colargo : 18 november 2006 om 15:42.
colargo is offline  
Oud 18 november 2006, 17:56   #20
djimi
Secretaris-Generaal VN

djimi's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Toch niet echt miss-waardig die Halima, valse blik en dito glimlachje, sierlijkheid is ook ver weg.

Ach, Colargo, als u niet al bestond zouden ze u toch echt moeten uitvinden, hé !

Ik durf wedden dat u diep van binnen groen ziet van jaloezie, afgunst en nijd omdat ze u niet tot miss verkozen hebben.

Misschien moest u maar eens uw tanden poetsen, dan kunt u zich ook eens een 'brede glimlach' permitteren, in plaats van altijd dat pruilmondje.
djimi is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be