Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 november 2006, 23:39   #61
sodoirt
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Starkan Bekijk bericht
Je bron, dat is toch van die extreem-rechtse gast (Beliën) die zijn eigen kinderen wil onderwijzen, maar niet mag omdat die de 'Universele verklaring van de rechten van de mens' niet wil erkennen.
Leuke papa.. Héél geloofwaardig (= héél ironisch)

Het verbaast me niet dat net jij, Sodoirt, zo'n marginale bronnen raadpleegt..
Marginale bronnen? Spreek voor je eigen lilliputterpartijtje, looser.

Brussels Journal wordt door tienduizenden gelezen in de ganse wereld. En wat staat er fout in? Het is geen leugenachtige site zoals ALLE PVDA sites!

En Beliëns kinderen gaan nu allen naar de universiteit. Iets wat natuurlijk je petje veel te boven gaat.

Laatst gewijzigd door sodoirt : 22 november 2006 om 23:53.
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 01:42   #62
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Marginale bronnen? Spreek voor je eigen lilliputterpartijtje, looser.

Brussels Journal wordt door tienduizenden gelezen in de ganse wereld. En wat staat er fout in? Het is geen leugenachtige site zoals ALLE PVDA sites!

En Beliëns kinderen gaan nu allen naar de universiteit. Iets wat natuurlijk je petje veel te boven gaat.
Een gratis taaltip: het werkwoord to loose betekent losmaken, en mag niet worden verward met to lose (verliezen).

Overigens heeft Beliën misschien wel goede contacten met neoconservatieven van de Wall Street Journal, maar hij is natuurlijk vooral de man van het "roofdieren"-citaat. Nog voor er enige didelijkheid was over de ware identiteit van de moordenaars van Joe, was Beliën er als de kippen bij om dit menselijk drama te misbruiken om zijn racistische theorieën te spuien. Hij weet de moordzucht van de ingebeelde islamitische daders (die Poolse christenen bleken te zijn, maar dit heeft veigenlijk geen belang) aan de schapenslachtingen tijdens het Offerfeest. Iemand die zoiets verzint heeft een ziekelijke geest. Ik hoop voor zijn kinderen dat ze toch nog goed terechtkomen.
Oud 23 november 2006, 01:55   #63
sodoirt
Banneling

Standaard

Bedankt voor de tip, hoor!

Ondertussen gaat het de wereld wel rond:
http://www.militantislammonitor.org/article/id/2556
sodoirt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 01:58   #64
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sodoirt Bekijk bericht
Bedankt voor de tip, hoor!

Ondertussen gaat het de wereld wel rond:
We weten al lang dat jouw soort kickt en geilt op leugens en verzinsels. Niks nieuws onder de zon.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 06:50   #65
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious Bekijk bericht
er zijn mensen die hun partner graag blijven zien ook al mishandelt die hen. of bedriegt die hen. gevangenissen krijgen dagelijks bezoek van partners die mensen graag zien die fouten hebben gemaakt. allemaal borderline gevallen?
Er is met dat soort mensen in elk geval iets stevigs mis. Als je groot geworden bent met pijn en sadisme, blijf je dat misschien opzoeken. Maar het wijst niet bepaald op volwasseneheid en evenwicht.
Oud 23 november 2006, 08:36   #66
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
We weten al lang dat jouw soort kickt en geilt op leugens en verzinsels. Niks nieuws onder de zon.
die leuke meid met lief snoetje Chaalima bestaat dus niet ? een haar vriendje heeft geen strafblad ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 08:44   #67
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
In België mag alles, mannen Allen daarheen!
als je maar de juiste kleur hebt en partijkaart
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 23 november 2006, 08:47   #68
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vroeg me eigenlijk al af, hoe lang het ging duren dat een Veebee-vehikel de situatie bij VW ging koppelen aan allochtonen of andere "gekleurde" landgenoten.
neen hoor, die werken hier allemaal, betalen belastingen en spijzen de pensioenskas en zilverfonds.
Oud 23 november 2006, 09:00   #69
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Strangelove Bekijk bericht
Een gratis taaltip: het werkwoord to loose betekent losmaken, en mag niet worden verward met to lose (verliezen).

Overigens heeft Beliën misschien wel goede contacten met neoconservatieven van de Wall Street Journal, maar hij is natuurlijk vooral de man van het "roofdieren"-citaat. Nog voor er enige didelijkheid was over de ware identiteit van de moordenaars van Joe, was Beliën er als de kippen bij om dit menselijk drama te misbruiken om zijn racistische theorieën te spuien. Hij weet de moordzucht van de ingebeelde islamitische daders (die Poolse christenen bleken te zijn, maar dit heeft veigenlijk geen belang) aan de schapenslachtingen tijdens het Offerfeest. Iemand die zoiets verzint heeft een ziekelijke geest. Ik hoop voor zijn kinderen dat ze toch nog goed terechtkomen.
is tobback dan de man van het "meeuwen"-citaat

net zoals Verhofstadt door te stellen"tot wat extreem-rechts kan leiden..." na de moorden in Antwerpen

Poolse Roma (zigeurners) zijn volgens Polen geen echte Polen (reacties na de 2 arrestaties !)

voor uw kinderen is er nog hoop
Oud 23 november 2006, 09:01   #70
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
die leuke meid met lief snoetje Chaalima bestaat dus niet ? een haar vriendje heeft geen strafblad ?
ik dacht niet dat ze een vriendje heeft op het moment, dus ze heeft geen vriendje met een strafblad.
Oud 23 november 2006, 09:13   #71
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
ik dacht niet dat ze een vriendje heeft op het moment, dus ze heeft geen vriendje met een strafblad.
niet meer dan... en de foto is fake
Oud 23 november 2006, 10:52   #72
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Er is met dat soort mensen in elk geval iets stevigs mis. Als je groot geworden bent met pijn en sadisme, blijf je dat misschien opzoeken. Maar het wijst niet bepaald op volwasseneheid en evenwicht.
menselijke gevoelens zijn je vreemd?

fijn hoor, dat zwart-wit denken, maar in de liefde gaat dat niet op. dat weet iedereen die al eens iemand doodgraag gezien heeft.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Inge heeft altijd gelijk.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 11:05   #73
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
menselijke gevoelens zijn je vreemd?
'n Goeie vraag.

Maar het antwoord is neen. Het is precies omdat ik gevoelens heb, dat ik niet zou kunnen houden van iemand die een oud vrouwtje in brand steekt. Houden van verandert dan in het omgekeerde.

Citaat:
fijn hoor, dat zwart-wit denken, maar in de liefde gaat dat niet op. dat weet iedereen die al eens iemand doodgraag gezien heeft.
Als het voorwerp van je liefde een monstertje blijkt te zijn, dan heeft hij/zij je goed liggen gehad. Je bent dan bedrogen.

Nog weinig ruimte voor liefde in zo'n geval, wmb. Maar hey, wie graag bedrogen wordt moet dat voor mij vooral niet laten. Alleen moeten ze dan niet komen zagen als ze slaag gekregen hebben of in brand gestoken zijn.

Laatst gewijzigd door baarle : 23 november 2006 om 11:06.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 11:46   #74
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:

--------

en met die repeterende holle slogan wordt vergoeilijkt dat het syndicalistisch soort kickt op staken en saboteren tegen en van het grootkapitaal dat by the way wel lekker leuk zorgt voor tewerkstelling en inkomen voor diezelfde fanatieke vakbonds-leeglopers.

Geef mij dan maar het soort van " sodoirt " , ....die vreet tenminste niet van 2 walletjes zoals vakbonds-kuikens wel eens plegen te doen.
bob. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 11:52   #75
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
-------

ik dacht te hebben begrepen dat het nieuwe vriendje er één van albanese origine is,.....uiteraard gepakt en gezakt met de bare essentials zoals messen en ploertendoders, althans zo bleek toch bij de ontmoeting van de 2 liefdesrivalen.

Een allochtone man is immers geen echte man wanneer hij zonder moordwapens de straat op gaat !
Dat wij autochtonen dat maar niet willen begrepen hebben,.....shame on us.
Oud 23 november 2006, 14:32   #76
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
Een allochtone man is immers geen echte man wanneer hij zonder moordwapens de straat op gaat !
Een VB-er zonder is geen echt partijlid als hij geen hakenkruis op zijn/haar geslachtsdeel heeft getatoueerd!

Dat weet toch iedereen..

(dit schrijven om het niveau en relevantie van de thread te respecteren.)
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 15:17   #77
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een VB-er zonder is geen echt partijlid als hij geen hakenkruis op zijn/haar geslachtsdeel heeft getatoueerd!

Dat weet toch iedereen..

----------

wellicht verondersteld iedereen dat in jouw middens, wat niet direct impliceert dat die veronderstelling representatief is voor de rest van de bevolking,.....integendeel zou ik zeggen.
Oud 23 november 2006, 15:22   #78
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bob. Bekijk bericht
----------

wellicht verondersteld iedereen dat in jouw middens, wat niet direct impliceert dat die veronderstelling representatief is voor de rest van de bevolking,.....integendeel zou ik zeggen.
Citaat:
Starkan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2006, 17:00   #79
bob.
Provinciaal Statenlid

bob.'s schermafbeelding

Standaard

Zucht !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 23 november 2006, 17:27   #80
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
er zijn mensen die hun partner graag blijven zien ook al mishandelt die hen. of bedriegt die hen. gevangenissen krijgen dagelijks bezoek van partners die mensen graag zien die fouten hebben gemaakt. allemaal borderline gevallen?
En dan maar zeggen dat de inborst- karakter primeert boven het uiterlijk!
Ik heb er nog horen zeggen die voor de zoveelste keer verrot zijn geslagen en in het hospitaal belanden dat hun partner eigenlijk wel een 'lieve' is!
Als de politie dan vraagt of 'madammeke' een klacht wil indienen is het van: "och laat maar, 'k heb nog eens goed met hem geklapt en alles is weer goe!"
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.

Laatst gewijzigd door metten : 23 november 2006 om 17:31.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be