![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die tekst van Peter de Reyk is anders wel hilarisch. Ik vraag me af of hij volstaat om de mensen van het zottenhuis ervan te overtuigen dat iemand te zeer begaan is met waanideeen over de politiek.
![]()
![]() |
#62 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om jou van partij te doen veranderen, Rudy.
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Om dat gedaan te krijgen zullen ze toch een paar kleine veranderingen moeten doen aan hun partij.
Voorbeelden: 1) Het taalgebruik: De andere (federalistische of confederalistische) partijen niet meer benoemen met archaische namen als 'fascistisch, nazistisch, landverraders, etc.' De andersdenkende Belgen, die een niet-unitarair staatsmodel voorstaan, niet meer te benoemen onder dezelfde archaische namen. 2) De argumentatie: Het zou fijn zijn om eens een argumentatie te lezen die niet begon met: "Als België eerst terug unitair werd, dan..." 3) De standpunten: Men kan eens beginnen om eerst de bestaande realiteit te nemen en te zien hoe die, op een realistische en stapsgewijze manier verbeterd kan worden. Conclusie: Het zal nog even duren voor ik naar de BUB overstap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. jobs : de dag dat de vlamingen evenveel waardige jobs hebben in de top van veel structuren in België zijn we op goede weg 3. politiek : de dag dat de franstaligen ophouden met de dagelijkse chantage op de vlaamse politici en de vlaamse politici van spa en vld ophouden met toegeven zijn we goed bezig
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |