Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 november 2003, 16:18   #61
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

En die figuur die de president moet voorstellen is die gaga of zo zot als een kruk als ge dat beter verstaat ? In dat stukske dat ik ooit zag was die compleet maf.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:19   #62
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Kent er nu eigenlijk uberhaupt iemand die reeks West Wing ?

Is dat inderdaad een reeks waar een mafkegel President speelt ?
Ik heb die reeks jarenlang gevolgd. Het gaat oorspronkelijk om een democratische administration met President Bartlet gespeeld door Martin Shean. Hij speelt geen mafkegel, wel een intelligente en menselijke President, maar een democraat.

Ik vond de serie heel goed, zolang Clinton President was. Eens dat de republikein Bush President werd, vond ik de serie minder relevant geworden, omdat het niet zo actueel meer is. Maar dat is persoonlijk.

Voor meer info , klik hier
Antoon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:24   #63
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:

Dat is een reeks over een mafketel in maatpak aan de toog van een Vlaams café,die denkt dat hij in aanmerking komt voor een bestuursfunctie in HOBOKEN,nadat hij werd afgewezen als burgemeester.
Peter De Ryck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:27   #64
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door percloride
het recht van de waarheid proberen te halen als men aangevallen wordt maakt toch deel uit van onze westerse vrijheden, of niet soms....,
als er van het Vlaams Blok geen reactie komt over die onwaarheden , hele en halve leugens, dan verdedigen zij hun kiezers niet, dus !
Natuurlijk is het VB tegen censuur, maar dan wel enkel dat soort censuur dat hun bewegingsvrijheid kan beperken. Wat ons echt staat te wachten als het VB ooit staat waar het wil staan kan je uit onderstaande citaten al een beetje uit opmaken:

Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven... Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"

Hans Carpels schoonzoon van Karel Dillen: "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving.."
"Twee halve waarheden maken één leugen"
jan hyoens is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:27   #65
Lekker Links!
Parlementslid

Lekker Links!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peter De Ryck
Citaat:

Dat is een reeks over een mafketel in maatpak aan de toog van een Vlaams café,die denkt dat hij in aanmerking komt voor een bestuursfunctie in HOBOKEN,nadat hij werd afgewezen als burgemeester.
seg, meneer Pierre, moet gij nu echt elke thread upfucken mee uw persoonlijke jaloezie en vetes t.o.v. Rudy van Nespen????? Anders wil ik met plezier een thread openen in "koetjes en kalfjes" met als titel "het frustrarium van Peter De Rijck". Als ge dan belooft u daar te houden met uw woedeuitbarstingen/aanvallen/... met alle plezier....
Lekker Links! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:29   #66
Peter De Ryck
Banneling

Stuur een bericht via ICQ naar Peter De Ryck Stuur een bericht via Instant Messenger naar Peter De Ryck Stuur een bericht via MSN naar Peter De Ryck
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niels!
Citaat:
Citaat:

seg, meneer Pierre, moet gij nu echt elke thread upfucken mee uw persoonlijke jaloezie en vetes t.o.v. Rudy van Nespen????? Anders wil ik met plezier een thread openen in "koetjes en kalfjes" met als titel "het frustrarium van Peter De Rijck". Als ge dan belooft u daar te houden met uw woedeuitbarstingen/aanvallen/... met alle plezier....
Het maatpak en het Vlaams café verwijzen niet naar R.V.N.
Oud 25 november 2003, 16:29   #67
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ik kan Niels! hier alleen maar bijtreden. Met andere woorden : Peter, rot op!!
Oud 25 november 2003, 16:29   #68
Tegendradigaard

Standaard

Ik kan mij daar ook zo aan ergeren Niels.

Moest het omgekeerd zijn zou PDR trouwens alweer op het blauwe knopje gedrukt hebben.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 25 november 2003, 16:30   #69
thePiano

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
het recht van de waarheid proberen te halen als men aangevallen wordt maakt toch deel uit van onze westerse vrijheden, of niet soms....,
als er van het Vlaams Blok geen reactie komt over die onwaarheden , hele en halve leugens, dan verdedigen zij hun kiezers niet, dus !
Natuurlijk is het VB tegen censuur, maar dan wel enkel dat soort censuur dat hun bewegingsvrijheid kan beperken. Wat ons echt staat te wachten als het VB ooit staat waar het wil staan kan je uit onderstaande citaten al een beetje uit opmaken:

Filip Dewinter in 1992: "Ik zeg U: geloof niet wat de kranten over het Vlaams Blok schrijven... Geloof die vuilspuiterij niet, maar alleen wat wij in onze eigen tijdschriften schrijven!"

Hans Carpels schoonzoon van Karel Dillen: "Censuur is het middel bij uitstek om de verspreiding van de waarheid te garanderen. Centraal echter moet de waarheid staan, ontdaan van elke opinie. Wij zien censuur als een onmisbaar instrument in onze samenleving.."
"Twee halve waarheden maken één leugen"
"De ene blinde volgde de andere en ze vielen allebei in de gracht." (Georgisch spreekwoord)
Oud 25 november 2003, 16:32   #70
Xenon
Parlementsvoorzitter

Xenon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenon
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Dus moet men een fictieprogramma aanvallen, vooral omdat dat programma, net als alle andere amerikaanse programmas begint met: Dit is fictie, het heeft niets met de realiteit te maken, en vooral ook niets met de opinies en inzichten van <insert media company name here>
Moest ik de advocaat zijn van het Blok, ik zou met een gigantische scadeclaim naar een Amerikaanse rechtbank stappen. (kan handig zijn moesten ze hun dodaties ooit kwijtgeraken)
En er een enorme zaak van maken, gewoon voor de coverage op CNN.
Maar neen , ze houden zich liever bezig met zo'n kleine procesjes waar bijna geen centjes te rapen vallen (Zeg nu zelf, wat is een overheidsdotatie nog waard in vergelijking met de gemiddelde Amerikaanse schadeclaim?)
Amateurs.
Xenon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:34   #71
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:

Ik kan Niels! hier alleen maar bijtreden. Met andere woorden : Peter, rot op!!
Geachte Antoon,u bent moderator op dit forum
Wanneer u mijn democratisch recht(vrije meningsuiting)wil censureren,bent u aan het verkeerde adres.
Oud 25 november 2003, 16:35   #72
Tegendradigaard

Standaard

Ik wist niet dat ze in Georgie Nederlands spraken ?

Oud 25 november 2003, 16:37   #73
A
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
Filip Dewinter boos op tv-serie "The west wing"
di 25/11/03 -

Filip Dewinter is boos omdat het Vlaams Blok in een aflevering van de Amerikaanse tv-reeks "The west wing" wordt opgevoerd als een partij van "neonazi's". Dewinter maakt zich vooral zorgen om zijn reputatie bij het Amerikaanse bedrijfsleven. Daarmee zou hij immers moeten onderhandelen indien hij ooit burgemeester wordt in Antwerpen. Dat zegt hij in Het Laatste Nieuws.

Aan de andere kant van de oceaan kennen ze ook het Vlaams Blok. Dat stemt Filip Dewinter echter niet gelukkig. Het beeld dat in "The west wing" van de Vlaamse partij wordt opgehangen, is immers verre van positief.

De Amerikaanse president, het hoofdpersonage van de fictiereeks, maakt zich in één bepaalde aflevering kwaad op de CIA omdat die hem niet goed inlichtte over de opmars van het "Flemish Bloc". Hij noemt daarbij de leden van het "Flemish Bloc" een stel "skinheads en neonazi's" dat zich in nette pakken heeft gestoken.

"Ze dragen nu driedelige pakken, ze spreken in bedekte taal in plaats van boze kreten. Als iedereen hetzelfde pak draagt, hoe kan je dan nog weten aan welke kant ze staan?", luidt het.

"The west wing" wordt in de Verenigde Staten bekeken door niet minder dan 14 miljoen Amerikanen.

Dewinter wil uitzending tegenhouden

Dewinter kan er alvast niet mee lachen. Hij eist dat Kanaal Twee de beruchte aflevering niet uitzendt. "Ze is beledigend voor de honderdduizenden mensen die op ons stemmen", argumenteert hij.

Voorts heeft hij een brief geschreven naar de Amerikaanse ambassadeur waarin hij bezweert dat het portret van het vlaams Blok niet in overeensteming is met de werkelijkheid.

Uit www.vrtnieuws.net
Bestaat er dan toch nog goeie televisie in de VSA Men slaagt er daar blijkbaar in om enkel in de fictie aan goeie en juiste berichtgeving te doen . 8)

- Sport, Opium van en voor het Volk -

Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100.

Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100
A is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:38   #74
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
Citaat:
Dus moet men een fictieprogramma aanvallen, vooral omdat dat programma, net als alle andere amerikaanse programmas begint met: Dit is fictie, het heeft niets met de realiteit te maken, en vooral ook niets met de opinies en inzichten van <insert media company name here>
Moest ik de advocaat zijn van het Blok, ik zou met een gigantische scadeclaim naar een Amerikaanse rechtbank stappen. (kan handig zijn moesten ze hun dodaties ooit kwijtgeraken)
En er een enorme zaak van maken, gewoon voor de coverage op CNN.
Maar neen , ze houden zich liever bezig met zo'n kleine procesjes waar bijna geen centjes te rapen vallen (Zeg nu zelf, wat is een overheidsdotatie nog waard in vergelijking met de gemiddelde Amerikaanse schadeclaim?)
Amateurs.
De gemiddelde Amerikaanse schadeclaim waar op voorhand een disclaimer staat en waarvan het mediahuis zich zal profileren als carrier die niets met de zaak te maken heeft, en daarenboven een legertje advocaten heeft die zulke cases behandelen van 's morgens tot 's avonds. Ik denk dat die gemiddelde schadeclaim wel eens vies zou kunnen tegenvallen. De gerechtskosten daarentegen ...
Oud 25 november 2003, 16:43   #75
Peter De Ryck
Banneling

Standaard

Geachte Piano,eigenlijk kunnen wij dit vergelijken met het opbergen van het 70-puntenplan van F.D.W.(beide zijn min of meer een schuldbekentenis).
Oud 25 november 2003, 16:44   #76
boer_bavo
Europees Commissaris

boer_bavo's schermafbeelding

Standaard

Kan iemand me eens zeggen welke naam of nummer de uitzending heef? Dan kan ik hem eens downloaden.
Oud 25 november 2003, 16:50   #77
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik wist niet dat ze in Georgie Nederlands spraken ?
De echtgenote van oppositie-voorman Michail Saavatsjvili van de Nationale Beweging is perfect Nederlandstalig. Ik heb ze gisteren op de Nederlandse televisie gezien. Als haar man de nieuwe President wordt, dan hebben ze er meteen een Nederlandstalige first lady.
Oud 25 november 2003, 16:51   #78
The Paulus Experience
Secretaris-Generaal VN

The Paulus Experience's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boer_bavo
Kan iemand me eens zeggen welke naam of nummer de uitzending heef? Dan kan ik hem eens downloaden.
http://lvb.net/images/ww1.mpg
http://lvb.net/images/ww2.mpg

Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap.

De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54
The Paulus Experience is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 november 2003, 16:54   #79
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

De Winter doet dit allicht met opzet. Alle middelen zijn immers goed om extra publiciteit te maken, anders zou geen kat naar die bewuste uitzending kijken, toch zeker niet op KA2.
Oud 25 november 2003, 16:58   #80
Rudy Van Nespen
Minister-President

Standaard

Kleine bedenking:
Zou een echte president van Amerika ooit wakker liggen van het Vlaams Blok?
Ik denk het niet.
Maar een echte partijbons ligt wel wakker van een fake-president...

Goe bezig...

De enige constante is verandering...
Rudy Van Nespen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be