![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien zit een kartel met BVL er nog wel in voor Dedecker.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
|
![]() sinds wanneer heeft een kiezer iets te zeggen bij eender welke partij .... ???
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je dan klaagt dat de staatshervorming nadelig is voor Vlaanderen, krijg je hetzelfde antwoord van de belgicisten dat ik al jaren hoor. Hugo Schiltz en de VU leveren daarvoor het keiharde argument: Jullie Vlaams-nationalisten hebben het zelf zo gewild. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Citaat:
Het enige wat een plat op de buik gaan voor de PS van Di Rupo, kan voorkomen is een klinkende VB overwinning....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoe dom kunt ge zijn... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
in de sport had hij het geluk wat getalenteerde beoefenaars tegen te komen... en voor de rest... een ideale nul in de zoveelste macht... nog zo'n wedervaren en hij verdwijnt içn het spreekwoordelijke niets... enkel hier en daar een opstootje van eiegen verwaandheid... en voor de rest niets, niets, niets....
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel een overwinning die wel eens zeer kort zou duren maar die het einde van Belgique zal betekenen.
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
die tripartite komt er zowiezo. Maar hoe sterker de oppositie zal zijn (het Vb dus) hoe meer de Vlaamse partijen de adem van de Vlamingen in zijn nek zal voelen. Ik zou niet liever hebben dan een tripartite. Want de volgende regering gaat voor een enorme klus staan. Alles wat verkocht kon worden is verkocht, de begroting gaat een gat vertonen dat het niet meer mooi is.... en men zal nieuwe belastingen moeten heffen om het gat te dichten.... resultaat.... vele ontevreden burgers die slechts 1 alternatief zullen hebben om hun ongenoegen kenbaar te maken.... juist.... dom he...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
|
![]() Voila het is dat wat ik bedoel. Zeker als men Di Rupo nog eerste minister zou kunnen laten maken... dat zou de max zijn....
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Ik acht de kans groot dat er hogere krachten in werking zijn getreden.
Hogere krachten die de cdv wat in het oor gefluisterd hebben. Nva met de stemmen van JMDD erbij zou te machtig kunnen worden. Belgique, koningshuis en Wallonie in gevaar. Alle hands aan dek. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#72 |
Banneling
|
![]() De bochten waren ontstellend snel.
Leterme was er eerst gerust in dat het zou aanvaard worden door de cdv. ( En als hij het gewild had, was dat volgens mij ook gebeurd.... Leterme is de nieuwe hoop en zeer machtig in de partij) De cdv heeft van ergens een bevel gekregen dat zij niet konden negeren. Mijn vermoeden is groot. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Belgisch consortium: verzameling van Belgische royalisten die achter de schermen, en ongehinderd door enige democratische controle, macht uitoefent en in actie komt telkens het koningdom in gevaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Het mag natuurlijk niet hardopgezegd worden hoe groot de de macht van het sindikaat is achter de politieke schermen maar nu werd het openlijk toegegeven. Met alle respect maar een vakbond hoort thuis op de werkvloer ![]() Leterme buigd voor de vakbond, NVA buigd voor Leterme en Dedecker is een 'relschopper' zoals hij altijd geweest is. (lees=Hij verteld gewoon de waarheid en daar zijn velen niet blij mee) Ik ben geen fan van hem, maar toch hoed af voor zen ruggegraad en zen klare taal. Laatst gewijzigd door postbus24 : 11 december 2006 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() Hogere krachten dan de vakbond.
Denk eerder in de lijn zoals Knuppel het beschrijft. Geheim genootschap? Geholpen door een "speciale" inlichtingsdienst die pikante weetjes verzamelt? Machtige poppetjes strategisch aan een touwtje ? - Eens een Vlaamsdenkende politieker hogerop raakt, vergeet hij nogal dikwijls de zaken waar hij oorspronkelijk om ijverde. - Het cord.san. waar alle andere partijen zo gewillig in meeheulen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kan het Belgisch consortium vergelijken met de Bilderberggroep, maar dan op binnenlands niveau.
Laatst gewijzigd door Knuppel : 11 december 2006 om 11:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Brugge Veilig en Leefbaar : 11 december 2006 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In elk interview kan hij niet zwijgen over de beloofde postjes, de gemiste postjes en de postjes van anderen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de tijd is niet meer ver af dat de windbuil Dedecker doorgeprikt wordt... die man is niets en zal nooit iets zijn op zijn eigen... een lege windhaan... tout court...
![]() |