Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: moet Laurent gestraft worden indien schuldig ?
Neen, royalty moet men gerust laten, die mogen dat, die hebben dat altijd gemogen 3 4,76%
het volstaat dat hij de gestolen bedragen vergoed 5 7,94%
200 uren gemeenschapsdienst zal hem goed doen 12 19,05%
recht naar de gevangenis, ga niet langs de kassa (daar kennen ze u al) 43 68,25%
Aantal stemmers: 63. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2006, 17:02   #61
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
Verbeter me als ik ongelijk heb :

Waar is die man nu eigenlijk van beschuldigd ?
Volgens mensen beschuldigd van fraude ten nadele van de staat hebben ze de frauduleus bekomen gelden aan domeinen eigendom van de prins besteed.
Zo gezien pleegde zijne Hoogheid geen fraude tenzij hij die zelf organizeerde.
Indien dit het geval is en er bij de onderzoeksrechter ernstige vermoedens zouden rijzen dat dit zo is, wordt de Prins aangeklaagd en een strafmaat bepaald.

In een rechtstaat is men onschuldig tot het omgekeerde bewezen is, maar er zijn blijkbaar lieden die een rechstaat maar flauw vinden, adellijk bloed hebben is blijkbaar op zich al voldoende om een boel mensen schuld te laten "geloven" en de nieuwe rechtstaat zegt alles wat de mensen "geloven" is juist....
Als ik op de hoogte ben van een misdaad, en als ik zelf de begunstigde ben van die misdaad, word ik veroordeeld voor medeplichtigheid. Maar bij mij is het dan ook 'slechts' rood bloed dat door m'n aderen stroomt.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina

Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 13 december 2006 om 17:04.
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 17:04   #62
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping Bekijk bericht
In een rechtstaat is men onschuldig tot het omgekeerde bewezen is, maar er zijn blijkbaar lieden die een rechstaat maar flauw vinden, adellijk bloed hebben is blijkbaar op zich al voldoende om een boel mensen schuld te laten "geloven" en de nieuwe rechtstaat zegt alles wat de mensen "geloven" is juist....

Als men zelf vragende partij is en als dan het zaakje uitlekt afkomen met ''ik wiist van niets'' is totaal ongeloofwaardig.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 17:33   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Het kan ook zijn dat Lorre "niet wist" dat hij zelf voor de inrichting van zijn (onze) villa moest instaan.

Zelf "un petit prince" moet toch niet zelf zijn behangpapier kopen zeker?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 19:22   #64
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Als werkende het recht en zelfs de plicht hebben om kritiek te uiten op parasieten, luiaards en profiteurs die zelf te stom of te leeg zijn om een klop uit te richten.
nee, da's gewoon uw frustraties afreageren omdat GIJ elke dag naar de pijpen van uwe baas moet dansen en werklozen niet.
stiekem wou ge dat ge zelf werkloos waart. maar dat durft ge niet uit schaamte. daarom reageert ge u af om degenen die 'onder' u staan. want voor degenen die boven u staan kruipt ge over de grond als vette worm.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 19:25   #65
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Ook dat is burgerzin, daar een leraar tijdens de uitoefening van zijn ambt zich politiek neutraal hoort op te stellen en op geen enkele wijze mag overgaan tot partijpolitieke standpunten.
wat voor uw soort zwartzakken 'neutraal' hoort te zijn, daar durf ik zelfs niet aan denken.
Oud 13 december 2006, 19:35   #66
Miguelito
Minister

Miguelito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans1 Bekijk bericht
En dan nog verwonderd zijn dat men u een nazi noemt...
Tot zover de bijdrage van de Voorzitter. Wanneer mag U nu op tv, wel alles mooi herhalen wat U hier uitbraakt.

Dank U

Als de prince schuldig is, daarover oordeelt de rechtbank (die al voor het proces de uitslag blijkt te weten), dan moet hij zoals iedere andere belge de juiste straf krijgen.
Iedere belge is gelijk voor de wet toch?
Miguelito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 19:38   #67
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
nee, da's gewoon uw frustraties afreageren omdat GIJ elke dag naar de pijpen van uwe baas moet dansen en werklozen niet.
stiekem wou ge dat ge zelf werkloos waart. maar dat durft ge niet uit schaamte. daarom reageert ge u af om degenen die 'onder' u staan. want voor degenen die boven u staan kruipt ge over de grond als vette worm.
Ik stiekem willen dat ik werkloos was? Jongen toch, een paar jaren terug heb ik ooit eens meer dan een half jaar thuis zonder werk gezeten. Als er dus iemand is die weet hoe het is om op de dop te zitten, ben ik het wel. Gezien jij volgens je profiel nog altijd een studentje bent, neem ik aan dat jij nog lekker thuis woont en alles van papa en mama krijgt of zo? Je haat bovendien bedrijven, zoals je hier al eens verklaarde, maar het is ook een bedrijf dat je een internetverbinding verschaft zodat je hier je onzin kunt komen spuien. En ik kan je verzekeren: als je zo een hele tijd thuis zit zonder mecenas die al je rekeningen betaalt, snak je op de duur om weer te mogen gaan werken. Ik hoop dan ook dat je binnenkort ook eens kan proeven van het échte leven in plaats van de droomwereld die je achter je PC beleeft en zélf in je eigen behoeften moet voorzien. En dat je d�*n eens een tijdje zonder werk zit en met een bescheiden dop moet rondkomen. Wedden dat je ook vlug zult staan te springen om te werken? Wedden dat je op de duur dan ook je buik vol zult hebben van profiteurs, parasieten en werkweigeraars die niets liever doen dan op mensen te kappen die wél willen werken? Wedden dat je zelfs op de duur zo'n afkeer zult krijgen van dat profitariaat dat je uiteindelijk zelfs je linkiewinkie-gedachten bij het grof vuil zult zetten?
Zwartengeel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 19:45   #68
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel Bekijk bericht
Ik stiekem willen dat ik werkloos was? Jongen toch, een paar jaren terug heb ik ooit eens meer dan een half jaar thuis zonder werk gezeten. Als er dus iemand is die weet hoe het is om op de dop te zitten, ben ik het wel. Gezien jij volgens je profiel nog altijd een studentje bent, neem ik aan dat jij nog lekker thuis woont en alles van papa en mama krijgt of zo? Je haat bovendien bedrijven, zoals je hier al eens verklaarde, maar het is ook een bedrijf dat je een internetverbinding verschaft zodat je hier je onzin kunt komen spuien. En ik kan je verzekeren: als je zo een hele tijd thuis zit zonder mecenas die al je rekeningen betaalt, snak je op de duur om weer te mogen gaan werken. Ik hoop dan ook dat je binnenkort ook eens kan proeven van het échte leven in plaats van de droomwereld die je achter je PC beleeft en zélf in je eigen behoeften moet voorzien. En dat je d�*n eens een tijdje zonder werk zit en met een bescheiden dop moet rondkomen. Wedden dat je ook vlug zult staan te springen om te werken? Wedden dat je op de duur dan ook je buik vol zult hebben van profiteurs, parasieten en werkweigeraars die niets liever doen dan op mensen te kappen die wél willen werken? Wedden dat je zelfs op de duur zo'n afkeer zult krijgen van dat profitariaat dat je uiteindelijk zelfs je linkiewinkie-gedachten bij het grof vuil zult zetten?

Heb ik niets meer aan toe te voegen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 19:48   #69
Mitgard
Banneling

Standaard

ja, ik ga ook zo'n bekrompen gefrustreerde werklozenhater worden als gij.
ik kijk er al naar uit.
Oud 13 december 2006, 19:59   #70
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
in vind die laurent wel nen toffe.
die trekt zich niks aan van politiek en het gepeupel, en rijdt lekker met ferrari's.
zou ik ook doen.
Tja, geld van de arbeidersklasse verrijden is fijn, natuurlijk.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 19:59   #71
van Maerlant

Standaard

Citaat:
Man, man, man, de verzuring staat er in een korst op.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
Oud 13 december 2006, 20:01   #72
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Als Lorre per ongeluk een verkeersboete zou krijgen, wordt dit dan ook betaald door de "koninklijke schenking"?
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2006, 20:04   #73
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
en met welk geld rijden managers in ferrari's en bmw's en mercedessen?
eerlijk verdiend?
wie heeft er voor die bedrijfswinsten zijn kas afgedraaid, en rijdt zelf met een toyotake?
den arbeider.
Oud 13 december 2006, 20:05   #74
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
soms een lach, soms een traan, maar nooit verzuurd.
ikke.
Oud 13 december 2006, 20:06   #75
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
financier het maar met belastingsgeld van de rijke burgers.
geen problemen mee.
Oud 13 december 2006, 20:07   #76
Mitgard
Banneling

Standaard

Citaat:
herkent ge uzelf er in misschien?
Oud 13 december 2006, 20:07   #77
van Maerlant

Standaard

Citaat:
en met welk geld rijden managers in ferrari's en bmw's en mercedessen?
eerlijk verdiend?
Ja. Studeren + hard werken = geld.

Citaat:
wie heeft er voor die bedrijfswinsten zijn kas afgedraaid, en rijdt zelf met een toyotake?
den arbeider.
Ach... Moeten we nu huilen ofzo? De arbeider mag dankbaar zijn dat de bedrijven voor een job zorgen waarmee hij zijn toyotake kan afbetalen.

Oud 13 december 2006, 20:07   #78
Mitgard
Banneling

Standaard

we verschillen duidelijk van opvattingen dan.
Oud 13 december 2006, 20:08   #79
van Maerlant

Standaard

Citaat:
soms een lach, soms een traan, maar nooit verzuurd.
ikke.
Euh, nee. 90% van uw posts is verzuurd. Lastig hé, uw eigen modewoordje tegen u gebruikt krijgen.

Oud 13 december 2006, 20:08   #80
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ja. Studeren + hard werken = geld.

Ach... Moeten we nu huilen ofzo? De arbeider mag dankbaar zijn dat de bedrijven voor een job zorgen waarmee hij zijn toyotake kan afbetalen.
De eerste manager die hard werkt, moet ik nog tegenkomen. En ik ken er wel enkele.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be