![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Bent u gelovig? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
15 | 28,30% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
38 | 71,70% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tot je de pijnpunten van hun geloof en de manier waar ze daarmee omgaan begint aan te kaarten. Waren heel vlug weg toen ze door hadden met wat voor iemand ze te doen hadden ![]() ![]() Sindsdien (+5j) gaan ze mijn huis rustig voorbij en vallen ze de rest van de geburen lastig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij stopte vanzelf toen hij zelf aan zijn geloof begon te twijfelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Mischien zou ik mij ervoor moeten schamen, maar bij mij gaat er weinig goddelijk licht branden als ik er over nadenk. Ik zou kunnen afkomen met het feit dat gevoelens geregistreerd worden zenuwen en dat beeld gecreerd word door lichtweerkaatsing, maar ik denk niet dat, dat de bedoeling was. Echt waar, ik kan maar nergens een godelijke tussenkomst zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nee, iets goddelijk zoek ik er niet achter. Daar heb ik absoluut geen behoefte aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Opgelost dan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Atheïsme..... is dat leven zonder enig heilig gevoel ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Atheist: iemand die het bestaan van god of goden ontkent Heilig gevoel: Er zijn een paar definities, maar die het korst bij deze vraag komt is: godvruchtig, innig gelovend (in god) Dus 1 en 1 is 2: een atheist is iemand die leeft zonder heilig gevoel. Dit is natuurlijk de allerindividueelste expressie van mijn allerindividueelste emotie. OF maw, mijn gedacht. Anderen kunnen hierover verschillen ![]()
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |