![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mot je een stekje ? groeit als onkruid hoor ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu al twee kopjes binnen. Laatst gewijzigd door colargo : 21 december 2006 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tuintip: zet het in een grote aardewerken bloempot die je ingraaft! veel minder last.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() muntthee= paardezeik
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien interessant om er een draad over te beginnen: In de aard van: 'Ervaringen van Westerse vrouwen in moslim landen', wel bijvertellen welk land dan... Citaat:
En a propos: Drie kussen is ook wel buiten Antwerpen bekend... ![]() Of is de Antwerpse variant.... anders....?
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ps: Overlaatst vertelde een kennis van mij dat een allochtone collega, hem uitgemaakt heeft voor "sale flamand" omdat....vul zelfs maar iets in....wat een belachelijke topic... Laatst gewijzigd door DenDane : 22 december 2006 om 09:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar nu ben ik off-topic zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() maar dat beantwoord mijn vraag niet: als jij mij een gebak aanbied, en ik weiger dat, omdat ik jou antipatiek vind, zijn dat andere mensen hun zaken? Moet men mij daarvoor veroordelen? In naam van wat?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
4) als een statement tegen de aanwezigheid van de persoon in jouw land. Ikzelf ben tegen het multi-culturalisme, maar gedraag mij niet anders tegen mijn allochtone medemensen dan tegen de autochtone Vlamingen. Ik kan er echter best wel inkomen dat sommige mensen dat hypocriet vinden en dat de bijvoorbeeld omwille van hun visie tov het multi-culturalisme nooit een kebab-zaak of een chinees restaurant zullen binnenstappen en evenmin willen socializen met allochtonen. Ik zie niet in wat daar mis mee is. Jullie anti-racisten hebben zo'n stereotype beeld van de anti-multiculturalisten alsof het allemaal bevooroordeelde en racistische idioten zijn. Dat zegt in feite meer over jullie zelf dan over de anti-multiculturalisten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als iemand van een andere cultuur zich ongemakkelijk erbij voelt om toch een hand te geven omdat hij dat in zijn cultuur niet gewend is, moet men dat respecteren. Jappaners geven elkaar ook niet de hand, maar van hen wordt het nooit geëisd dat ze dat toch doen als ze het om culturele redenen liever niet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar in het voorbeeld van de thread gaat het eerder om een statement tegenover moslims. Ook dat is niet strafbaar, maar wel laakbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen enkel probleem mee om in die cultuur mensen geen hand te geven en HUN cultuur te respecteren (alhoewel ik mijn bedenkingen heb bij het "respect": volgens de koran is het gewoon omdat de mannen zich moeten wassen nadat ze een vrouw hebben aangeraakt, die creaturen zijn namelijk onrein. Het blijft dus sowieso moeilijk voor me om mensen te respecteren die mij een vuile onreine hoer vinden - maar dat terzijde). Ik heb er alvast wèl een probleem mee om in MIJN cultuur mensen die MIJ de hand weigeren te respecteren. In Japan zal ik mijn best doen om zo diep mogelijk te buigen, in China weet ik niet goed wat de geplogenheden zijn en in Alaska of voor mijn part Lapland zal ik neusje-wrijf doen! Maar HIER in MIJN EUROPA, wil dat ik mensen MIJ respecteren en me een hand reiken. Doen ze dat niet dan beschouw ik dat als de HIER gangbare norm die telt indien men iemand weigert een hand te geven; nl. onderhuidse aversie en vijandschap. WIJ geven mekaar namelijk de hand om aan te tonen dat we ongewapend zijn en in vriendschap en vertrouwen met elkaar omgaan. En d�*t is nu eenmaal een ritueel gegroeid in ONZE cultuur!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |