Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 december 2006, 19:08   #61
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
En in Oslo zijn het vooral NIET-Noorse mannen ter verduidelijking.
En ook het gedeelte dat door WEL-Noorse daders wordt gepleegd is voor 99% door MANNEN!

Damn, hoe vervelend toch als iemand een betere conclusie heeft hé. Leer ermee leven!
jedi govna is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:11   #62
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jedi govna Bekijk bericht
En ook het gedeelte dat door WEL-Noorse daders wordt gepleegd is voor 99% door MANNEN!

Damn, hoe vervelend toch als iemand een betere conclusie heeft hé. Leer ermee leven!
Elke verkrachter, blank, zwart, geel, bruin, moslim, atheist, kristen, mogen ze van mij gerust castreren.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:11   #63
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gij geilt wel op verhaaltjes van duizenden jaren terug...

Komt ervan als ge gelooft in de onbevlekte ontvangenis van Maagd Maria.
raar, ik ben atheist. Ik zie niet in waarom ik in maagdelijke geboortes zou moeten geloven.

---------
Maar het zijn inderdaad altijd mannen die verkrachten en meestal mannen die pedofiel zijn.

In Noorwegen (en elders misschien ook, maar daar hebben we (nog) geen officiele cijfers van) zijn het - net zoals Longhorn zegt - hoofdzakelijk NIET-NOORSE mannen die verkrachten.
Je zou dus kunnen vermoeden dat het in Pakistan hoofdzakelijk NIET-PAKISTAANSE mannen zijn die verkrachten? Maar dan schijnt helemaal niet zo te zijn. Daar zijn het de geile vrouwen die willen verkracht worden. Daarom krijgen dié dan ook de doodstraf. Zo'n mensen kunnen ze ginder in hun maatschappij natuurlijk niet hebben.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:13   #64
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Ik kan ruimer kijken dan de openingspost van een bekrompen auteur.
Daarom geef ik 'm geen ongelijk, maar ik geef wel een redenering die nog meer steekhoudt dan de zijne!

Zo heb je pedofielen in India die met kleine minderjarigen poepen, worden er wel meer baby's in Chili geboren met moeders van ongeveer 10 jaar,...

EN WAAR OOK TER WERELD ZIJN HET DE MANNEN DIE BIJNA ALTIJD DE DADERS ZIJN.

Dus als we ons toch hier willen bezighouden met zwarteschaapjeszoeken, dan richt je je best tot de groep die het meeste daders brengt, en dat zijn de groep van de mannen.

Misschien confronterend voor jou, omdat ge ne vent zijt en gene moslim, dan is't gemakkelijker om moslimkes te beschijten dan venten in't algemeen hé!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:14   #65
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Elke verkrachter, blank, zwart, geel, bruin, moslim, atheist, kristen, mogen ze van mij gerust castreren.
Daar ben ik het mee eens!

Afknallen mag ook hoor, maar mij maakt het niet uitwat de achtergrond van die daders is. Als ge ze op een hoopke gooit zijn ze toch allemaal hetzelfde!
Oud 20 december 2006, 19:14   #66
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
De Hyoensreply!
Oud 20 december 2006, 19:18   #67
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
raar, ik ben atheist. Ik zie niet in waarom ik in maagdelijke geboortes zou moeten geloven.

---------
Maar het zijn inderdaad altijd mannen die verkrachten en meestal mannen die pedofiel zijn.

In Noorwegen (en elders misschien ook, maar daar hebben we (nog) geen officiele cijfers van) zijn het - net zoals Longhorn zegt - hoofdzakelijk NIET-NOORSE mannen die verkrachten.
Je zou dus kunnen vermoeden dat het in Pakistan hoofdzakelijk NIET-PAKISTAANSE mannen zijn die verkrachten? Maar dan schijnt helemaal niet zo te zijn. Daar zijn het de geile vrouwen die willen verkracht worden. Daarom krijgen dié dan ook de doodstraf. Zo'n mensen kunnen ze ginder in hun maatschappij natuurlijk niet hebben.
Ge toont vooral aan dat afkomst niet altijd de altijd geldende regel is bij verkrachtingen.

Het mannelijk geslacht daarentegen is overal en van waar dan ook voor 99% gelinkt aan dader zijn van seksuele vergrijpen.

Das nog de enige constante die overal geldt!
Oud 20 december 2006, 19:19   #68
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De Hyoensreply!

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 december 2006, 19:22   #69
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
De Hyoensreply
Oud 20 december 2006, 19:33   #70
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge toont vooral aan dat afkomst niet altijd de altijd geldende regel is bij verkrachtingen.

Het mannelijk geslacht daarentegen is overal en van waar dan ook voor 99% gelinkt aan dader zijn van seksuele vergrijpen.

je bazelt jedi.

Vrouwen worden nu eenmaal verkracht door MANNEN, gewoonlijk niet door vrouwen en ook niet door onzijdigaards.

Je kan natuurlijk ook altijd komen beweren dat die vrouwen verkracht werden door andere mensen en niet door een kater.

Uit de officiële noorse cijfers blijkt nu eenmaal dat de verkrachtingen hoofdzakelijk gebeuren door niet-autochtonen. (ja, MANNEN, nog geen kamelen).

In onze gevangenissen zitten ook hoofdzakelijk MANNEN. Alleen is de populatie van niet-autochtone gevangenen ietsiepietsie onevenredig met de niet-autochtone bevolkingsgroep.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 20 december 2006 om 19:34.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:35   #71
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
je bazelt jedi.

Vrouwen worden nu eenmaal verkracht door MANNEN, gewoonlijk niet door vrouwen en ook niet door onzijdigaards.

Je kan natuurlijk ook altijd komen beweren dat die vrouwen verkracht werden door andere mensen en niet door een kater.

Uit de officiële noorse cijfers blijkt nu eenmaal dat de verkrachtingen hoofdzakelijk gebeuren door niet-autochtonen. (ja, MANNEN, nog geen kamelen).
Dat kan wel zijn maar Jedi wil hier het topic in de war sturen. Jedi vindt dat die vrouwen maar hunne plan moeten trekken. Wat is nu een verkrachtingske? Zolang we maar niet achterhalen wie het doet. Dat is het belangrijkste op de agenda van Jedi.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 20 december 2006, 19:35   #72
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Wat een gereut over mannen .
Mannen zijn agressiever in hun daden , vrouwen zijn sluwer in hun daden om mannen op te stoken om slechte daden te doen .

Volkswijsheid .

Er is slechts één duidelijke band die naar vrouwenmishandeling in het geheel wijst en die is kultureel-economisch .
De afgelopen decennia werden in China en India tientallen meisjesbaby's afgemaakt .
Wil dat zeggen dat daar meer slechte mannen lopen of dat boeddhisme en hindoeisme tot vrouwenhaat aanzetten , neen uiteraard .
De bevolkingsgroei was daar zodanig extreem dat een aantal vrouwenbaby's werd afgemaakt .
Naarmate de levensstandaard stijgt stijgen dus ook de rechten van de vrouwen .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 december 2006, 19:43   #73
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
je bazelt jedi.

In onze gevangenissen zitten ook hoofdzakelijk MANNEN. Alleen is de populatie van niet-autochtone gevangenen ietsiepietsie onevenredig met de niet-autochtone bevolkingsgroep.
Vrouwen kunnen net zo goed iemand seksueel aanranden. Seksuele vergrijpen zijn niet altijd penetraties door een penis.
Alleen is de realiteit vaak zo dat het inderdaad mannen zijn die hun lul niet voor hun eigen kunnen houden.

En dat het hoofdzakelijk mannen zijn die in de gevangenis zitten, doet hen ook geen goed.

Dus laten we mannenbashen, das toch leuk?
Oud 20 december 2006, 19:46   #74
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat kan wel zijn maar Jedi wil hier het topic in de war sturen. Jedi vindt dat die vrouwen maar hunne plan moeten trekken. Wat is nu een verkrachtingske? Zolang we maar niet achterhalen wie het doet. Dat is het belangrijkste op de agenda van Jedi.
Ik zou uw Hyoensprentje hier moeten bovenhalen,want ge snapt mij dus niet...

Ik ga verkrachtingen niet minimaliseren of daarover onnozel doen. Ik wil wel wijzen op een groep die nog meer met de vinger gewezen kan worden dan de groep die eerst geviseerd werd.

Voor mij maakt niet uit welke achtergrond de dader heeft, als ie maar keihard gestraft wordt.
D�*t is voor mij het belangrijkste, niet wat gij mij hier in m'n scheoenen wilt schuiven.
Oud 20 december 2006, 19:48   #75
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Wat een gereut over mannen .
Mannen zijn agressiever in hun daden , vrouwen zijn sluwer in hun daden om mannen op te stoken om slechte daden te doen .

Volkswijsheid .

Er is slechts één duidelijke band die naar vrouwenmishandeling in het geheel wijst en die is kultureel-economisch .
De afgelopen decennia werden in China en India tientallen meisjesbaby's afgemaakt .
Wil dat zeggen dat daar meer slechte mannen lopen of dat boeddhisme en hindoeisme tot vrouwenhaat aanzetten , neen uiteraard .
De bevolkingsgroei was daar zodanig extreem dat een aantal vrouwenbaby's werd afgemaakt .
Naarmate de levensstandaard stijgt stijgen dus ook de rechten van de vrouwen .

http://nl.wikipedia.org/wiki/Geslachtsverhouding
Het klopt wel wat je zegt, maar daarmee ontkracht je niet het feit dat mannen nog steeds 99% van de daders van seksuele delicten zijn.
Oud 20 december 2006, 19:48   #76
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwen kunnen net zo goed iemand seksueel aanranden. Seksuele vergrijpen zijn niet altijd penetraties door een penis.
Alleen is de realiteit vaak zo dat het inderdaad mannen zijn die hun lul niet voor hun eigen kunnen houden.

En dat het hoofdzakelijk mannen zijn die in de gevangenis zitten, doet hen ook geen goed.

Dus laten we mannenbashen, das toch leuk?
Vrouwen kunnen helemaal niemand aanranden .
Mannen willen begeren , vrouwen willen begeerd worden .

Volkswijsheid .

Wiegendood , kindermoord en vergiftiging zijn typische vrouwelijke misdaden .
De daderessen worden echter gekollokeerd , in de pers lees je daar weinig over .

En moest je het aantal prostituees die de dutsen die hen bezoeken het geld uit de zakken snuiven in de gevangenis steken wegens oplichting , je zou er niet zijn met tienduizend extra gevangenisbedden .
Oud 20 december 2006, 19:50   #77
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:
Vrouwen kunnen helemaal niemand aanranden .
Mannen willen begeren , vrouwen willen begeerd worden .

Volkswijsheid .

Wiegendood , kindermoord en vergiftiging zijn typische vrouwelijke misdaden .
De daderessen worden echter gekollokeerd , in de pers lees je daar weinig over .

En moest je het aantal prostituees die de dutsen die hen bezoeken het geld uit de zakken snuiven in de gevangenis steken wegens oplichting , je zou er niet zijn met tienduizend extra gevangenisbedden .
Een vrouw kan wel degelijk iemand seksueel aanranden. Daarvoor heb je geen volkswijsheid voor nodig om dat te weten!

Laatst gewijzigd door jedi govna : 20 december 2006 om 19:51.
Oud 20 december 2006, 19:52   #78
Kaffer
Banneling

Standaard

Ik heb al genoeg rechtszaken gevolgd .
Voorbeeld : een bende junks .
De mannen breken in , de vrouwen wachten thuis , immers ze zijn te bang om in te breken .
Daarna rijden ze samen om drugs .
Het boeltje komt uit , de mannen vliegen in de bak , de vrouwen in een ontwenningscentrum .

Klein vraagske : Wie is wie in dit verhaal ?

De mannen plegen incest , de moeders hebben al die jaren niets gemerkt .

Klein vraagske : Wie is wie in dit verhaal .
Oud 20 december 2006, 19:56   #79
jedi govna
Banneling

Standaard

Citaat:

De mannen plegen incest , de moeders hebben al die jaren niets gemerkt .

Klein vraagske : Wie is wie in dit verhaal .
Man = dader
vrouw = medeplichtig, tenzij ze meedeed met aanrandingen.

Al is medeplichtigheid niet goed te keuren, het is in gevallen van seksuele misdrijven van minder zware aard dan het vergrijp zelf.

Als die vrouw bijvoorbeeld het slachtoffer vasthield of op een andere manier actief participeerde, dan is ze mededader en net zo verfoeilijk als de dader zelf, das mijn mening.
Oud 20 december 2006, 19:58   #80
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Een vrouw kan wel degelijk iemand seksueel aanranden. Daarvoor heb je geen volkswijsheid voor nodig om dat te weten!
Natuurlijk kunnen vrouwen technisch gezien iemand aanranden , het is echter hun natuur niet dat te doen mijn gedacht .

Als een vrouw mij wil krijgen en ik wil haar niet gaat ze mij niet aanranden .

Wat een slechte vrouw wel gaat doen is naar de politie gaan en zeggen : Hij heeft mij verkracht .

Meer dan de helft van de verkrachtingsaangiften is vals , dat geven zelfs vrouwelijke kriminologen toe .

Wat is nu het ergst , een verkrachting of pedofiel feit plegen of iemand voor zoiets valselijk den bak laten indraaien .
Beide feiten zijn even erg .

Volkswijsheid .
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be