![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Staatssecretaris
|
![]() nadat hij helemaal verrot werd geslagen..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah? Wat is de bron van die informatie?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() zoek maar eens op de kranten:
bron: hln bij de keel Guido Demoor kreeg het op 24 juni met zes allochtone jongeren aan de stok op buslijn 23. Hij vroeg hen om zich wat rustiger te gedragen. Toen ze niet wilden luisteren, zou hij één van hen bij de keel hebben gegrepen. Twee van de zes jongeren hadden het slachtoffer vervolgens geslagen en geschopt. De vier anderen keken alleen maar toe. Toen Demoor in elkaar stuikte, namen de jongelui de vlucht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Staatssecretaris
|
![]() als ik u nu beleefd vraag of je wil stoppen met mij lastig te vallen,maar jij doet dat niet en blijft verder doen, ik zou je bij de keel grijpen en ffe zeggen "stop eens kleine jongen", en vervolgens wordt ik verrot geslagen tot de dood erop volgt.... dat vindt jij normaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat is dan je bron dat hij aan de slagen is gestorven? Ik dacht dat uw partij voor zelfverdediging was? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het zou meer geloofwaardiger klinken als die kleine zei "stop eens oude psychopaat" ![]()
![]() |
![]() |
#69 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Over wat heb je het nu eigenlijk? We weten immers nog steeds niet precies wat er is gebeurd. Dat zal pas op het proces duidelijk worden. Wat we wel al zeker weten, is dat 4 van de 6 oorspronkelijke verdachten compleet onschuldig zijn. En wat we ook al zeker weten, is dat er van moord geen sprake is. Dat zijn gewoon feiten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bron: hln Uit het verslag van de autopsie bleek dat hij overleed aan een hersenvliesbloeding, die mogelijk veroorzaakt werd door de slagen. Enkele dagen na de feiten werden de zes opgepakt. Van hen zitten nog een minderjarige en een meerderjarige vast. Zij zijn de enigen die tegen Guido Demoor geweld hebben gebruikt. Het parket wil daarom als enige meerderjarige voor de correctionele rechtbank brengen. De tenlastelegging tegen hem luidt: opzettelijke en voorbedachte slagen en verwondingen die ongewild de dood tot gevolg hadden. (belga) - - - - daarenboven zeiden ooggetuigen ook dat hij helemaal in mekaar werd geslagen en er niet goed uitzag na hij afstapte, nadien overleed hij... waren er toen 0110 concerten? waren er toen massale opkomsten? neen ..dat zegt genoeg over de huidige media zelfverdediging indien ernstig bedreigt, dat mag, maar niet iemand doodkloppen..</STRONG></EM></U></I></B> |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Minister
|
![]() Ah je fantaseert dus gewoon hoe het volgens jouw is gegaan. Ok dat mag natuurlijk. Maar zo ging het niet he. Dus tja als ge iemand bij de keel grijpt kunt ge wel verwachten dat er een reaktie zal volgen en moet ge niet verschieten dat deze reaktie geweldadig zal zijn.
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
fysiek geweld had hij niet moeten gebruiken,maar dat wil niet zeggen dat je die mens helemaal in mekaar moet slaan, in de krant staat "Twee van de zes verdachten hadden het slachtoffer vervolgens geslagen en geschopt. De vier anderen zouden toegekeken hebben", en voor iemand van 54 zal dat wel harder aankomen dan voor iemand van 24.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
0110 was voor meer verdraagzaamheid punt. Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En ook al was ik er niet bij ik kan u garanderen dat demoor voor het incident er ook al niet goed uitzag ![]()
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Veel fouten op één hoop. Laatst gewijzigd door Kay_ : 19 december 2006 om 22:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
wanneer 1 allochtoon wordt lastig gevallen dan is het direct "allemaal vlaamse racisten" objectieve media hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |