Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Godsdienst en levensovertuiging
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2007, 10:17   #61
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Ik kan je niet gelukwensen voor het offerfeest, maar toch een
eid moubarak voor het suikerfeest.
Walgelijk allemaal dat slachten van die schapen. En uiterst primitief. Precies of Allah daar iets aan zou hebben. Het zou mij zelfs niet verwonderen dat Allah dat ook walgelijk vindt en daarom de moslims niet vooruit laat gaan in de vaart der volkeren.

Laatst gewijzigd door system : 19 september 2007 om 10:24.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 10:31   #62
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Walgelijk allemaal dat slachten van die schapen. En uiterst primitief. Precies of Allah daar iets aan zou hebben. Het zou mij zelfs niet verwonderen dat Allah dat ook walgelijk vindt en daarom de moslims niet vooruit laat gaan in de vaart der volkeren.
Gelukkig maar dat wij dankzij onze vooruitgang een koe tot biefstuk kunnen verwerken zonder hem te slachten hè?
Oud 19 september 2007, 10:45   #63
Infidel
Provinciaal Gedeputeerde

Infidel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Gelukkig maar dat wij dankzij onze vooruitgang een koe tot biefstuk kunnen verwerken zonder hem te slachten hè?
Dat klopt, maar daar gaat het niet over.
Die koe wordt geslacht door een ervaren persoon, en niet door een gelegenheidsslachter. Daarenboven is verdoving voor het slachten verplicht in België, maar voor Hallal e.d. wordt een uitzondering gemaakt.
Infidel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 10:50   #64
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infidel Bekijk bericht
Dat klopt, maar daar gaat het niet over.
Die koe wordt geslacht door een ervaren persoon, en niet door een gelegenheidsslachter. Daarenboven is verdoving voor het slachten verplicht in België, maar voor Hallal e.d. wordt een uitzondering gemaakt.

Neen, maar dat bedoel ik niet. Waarom zou halal-vlees (en dus de manier van slachten) nu welgevalliger zijn aan Allah. Dat toch absurd en nogmaals, het is een primitieve gedachte.
Oud 19 september 2007, 11:03   #65
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Daar gaat het hem niet over. Waarom zou het eten van varkensvlees Allah niet aanstaan? Waarom zou Allah het nu beter vinden dat men halal-vlees eet dan geen halal-vlees. Leg me dat eens uit.

Als Allah zo groot is als de moslims 5 maal elke dag beweren dat Hij is, dan houdt Allah zich niet bezig met zulke pietluttigheden.

Laatst gewijzigd door system : 19 september 2007 om 11:20.
Oud 19 september 2007, 11:30   #66
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als Allah zo groot is als de moslims 5 maal elke dag beweren dat Hij is, dan houdt Allah zich niet bezig met zulke pietluttigheden.
--------------------------------------------------------------------------------

Vermits Allah toch alles geschapen heeft stel ik me het volgende voor:

vergelijk het heelal met zijn miljarden melkwegstelsels even met de Royal Albert Hall.
Om het aanschouwelijk te maken stel ik dat de Aarde in verhouding dan ongeveer een speldenkop is (wat niet correct is, maar anders vinden we ze niet terug).

Nu zit allah dus op zijn troon zijn volledige schepping te bekijken en die vindt het dan leuk dat er op dat speldenkoppeke zo'n miljard wezens zijn die zich 5 maal per dag naar een bepaald punt op dat speldenkoppeke buigen. (een deel zitten er waarschijnlijk met hun kont tegenaan).

En d�*t vindt Allah dan belangrijk?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 11:43   #67
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
--------------------------------------------------------------------------------

vergelijk het heelal met zijn miljarden melkwegstelsels even met de Royal Albert Hall.
Om het aanschouwelijk te maken stel ik dat de Aarde in verhouding dan ongeveer een speldenkop is (wat niet correct is, maar anders vinden we ze niet terug).

Nu zit allah dus op zijn troon zijn volledige schepping te bekijken en die vindt het dan leuk dat er op dat speldenkoppeke zo'n miljard wezens zijn die zich 5 maal per dag naar een bepaald punt op dat speldenkoppeke buigen. (een deel zitten er waarschijnlijk met hun kont tegenaan).

Inderdaad. Absurde gedachte.
Oud 19 september 2007, 12:06   #68
PollyCorrect

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

zielig schapenfeest ! http://www.gaia.be/ned/control.php?&...eslacht_210105
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2007, 13:58   #69
zeddie
Banneling

Standaard

Citaat:

of :

Could a being create the fifty billion galaxies, each with two hundred billion stars, then rejoice in the smell of burning sheep flesh?

GreetzZ
zeddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 18:05   #70
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Een zalige suikerfeest, et pour les verzuurden, la meme chose !

Oud 11 oktober 2007, 18:15   #71
system
Banneling

Standaard

Citaat:

"De toon van verdraagzaamheid en vriendelijkheid in tijden van vrede zijn meestal schijn en irrelevant, het ware aard van het

Juist en ik hoop dat uw godsdienst dan ook wat meer verdraagzaam en vriendelijk zal worden tegenover mensen die uw godsdienst verlaten.

Laatst gewijzigd door system : 11 oktober 2007 om 18:36.
Oud 11 oktober 2007, 18:45   #72
Lincoln

Standaard

Citaat:

Juist en ik hoop dat uw godsdienst dan ook wat meer verdraagzaam en vriendelijk zal worden tegenover mensen die uw godsdienst verlaten.
De vorige ondertext was enkel voor de ramadan, nu is de piraten-vlag terug opgehezen !

Citaat:

"Moslim freedom, Now !!!"
"Free peolple around the ka3ba for a free faith around the world !"
"Amicus certus in re incerta cernitur"
Oud 11 oktober 2007, 18:48   #73
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
De vorige ondertext was enkel voor de ramadan, nu is de piraten-vlag terug opgehezen !
Blijkbaar is mijn hoop tevergeefs geweest als ik het goed begrijp. Niet dat het mij van u verwondert.

Moslim-freedom Now? Ex-moslim freedom now! Zou het zo niet zijn?

Laatst gewijzigd door system : 11 oktober 2007 om 19:00.
Oud 11 oktober 2007, 19:05   #74
hermanvk
Minister

hermanvk's schermafbeelding

Stuur een bericht via Skype™ naar hermanvk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Prettige Feestdagen! ik wens dat er weer een 400tal zullen vertrappeld worden in mekka
En dat zullen geen niet-moslims zijn, wegens heel racistisch en discriminerend 'verboten fuer non-moslims'

Denk eraan waar islam voor staat:
Vrij naar één van de slogans tijdens een moslim betoging:
Islam is a cancer!!
Where is our answer?!
Bijgevoegde afbeelding(e)

(*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel
hermanvk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 19:10   #75
KrisKras
Banneling

KrisKras's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Daar gaat het hem niet over. Waarom zou het eten van varkensvlees Allah niet aanstaan? Waarom zou Allah het nu beter vinden dat men halal-vlees eet dan geen halal-vlees. Leg me dat eens uit.
Omdat niet halal vlees niet kosher is.
KrisKras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 oktober 2007, 19:13   #76
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Abdul, de Ka'aba werd toch voordien al door de Mekkanen aanbeden? En dat waren toch "foute" polytheisten? Hoe kan die steen dan uit het Paradijs komen?

Ligt het paradijs trouwens in de Melkweg of in een andere galaxy?
Net zoals het maan, dat door de vroegere mekkanen ook werd aanbeden als één van hun goden.
Trouwens NOG ALTIJD het symbool van alllachh's wreedzame ideologie, vermomd als een religie.

Net zoals bij het christendom, Kerstdag uit de 'heidense' wereld kwam, en ook de 'zondag' (dag van de zon, weet je wel), haalde rmp(*) mohamed bij zijn dromen allerlei religies door elkaar, maakte er een papje van en verkondigde het als de volgende in de series van de monotheistische godsdiensten die voor zover ik weet allemaal buurtje leen speelden bij de heidense concurrentie die moest overgehaald worden.
Islam deed en doet het nog altijd met ongelooflijk veel geweld, netzoals alle andere monotheistische godsdiensten. Het enige verschil is dat die twee andere min of meer menselijker zijn geworden, zelfs toelaten dat mensen denken en op die manier ook aanhang verliezen.

In feite bewijzen ze alle drie hetzelfde: zonder geweld geraken ze niet aan gelovigen of verliezen ze de bestaande aanhang.
Alleen het barbaarse islam is nog geen stap verder op de ladder van de menselijkheid en blijft in naam van allah en rmp(*) terreur zaaien, verkrachten en vermoorden en hele bevolkingsgroepen uitmoorden.

Zoals eerder gezegd:
Islam is a cancer!
Where is our answer?!
Oud 11 oktober 2007, 19:18   #77
Lincoln

Standaard

En we zijn weer vertrokken...
Oud 11 oktober 2007, 19:31   #78
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hermanvk Bekijk bericht
Net zoals het maan, dat door de vroegere mekkanen ook werd aanbeden als één van hun goden.
Trouwens NOG ALTIJD het symbool van alllachh's wreedzame ideologie, vermomd als een religie.

Net zoals bij het christendom, Kerstdag uit de 'heidense' wereld kwam, en ook de 'zondag' (dag van de zon, weet je wel), haalde rmp(*) mohamed bij zijn dromen allerlei religies door elkaar, maakte er een papje van en verkondigde het als de volgende in de series van de monotheistische godsdiensten

Zoals eerder gezegd:
Islam is a cancer!
Where is our answer?!
En wat vond ik nu toevallig een ietsjes later:
Citaat:
Islam is a caustic blend of regurgitated paganism and twisted Bible stories. Muhammad, its lone prophet, conceived his religion solely to satiate his lust for power, sex, and money. He was a terrorist. And if you think these conclusions are shocking, wait until you see the evidence.
http://prophetofdoom.net/Prophet_of_...wn_Words.Islam
Oud 11 oktober 2007, 19:36   #79
hermanvk
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Of hij wist nog niet dat achter het moeras waar de zon in onderging volkeren leefden die een andere taal spraken.
D'er waren nog een paar dingen, die hij niet wist.

Zijn volgelingen, die ervan uitgaan dat hij wel alles wist, weten dus nog altijd niks. Logisch gevolg van het boekje....

En rekenen was ook zijn beste vak niet:
http://forum.politics.be/showpost.ph...3&postcount=10

Toch raar dat ze wel iets weten over petroleum, vliegtuigen, bommen, en alle andere soort dingen, waarmee ze andersdenkenden kunnen terroriseren.

A propos: er zijn niet veel islam extremisten en we moeten daar niet echt schrik van hebben...
Interessante optelsom kan je hier vinden:
http://prophetofdoom.net/Islamic_Ter...Timeline.Islam
Oud 11 oktober 2007, 19:44   #80
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KrisKras Bekijk bericht
Omdat niet halal vlees niet kosher is.
Wat is kosher in feite?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be