![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik werk daarvoor ze!
![]() (niet zo veel uurkes natuurlijk ![]()
How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd ![]() Laatst gewijzigd door Tina : 23 december 2006 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook solidariteit heeft zijn breekgrens. Zo eenvoudig is dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Euh ik ben hier niet degene die klaagt hoor?
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Feitelijk heb je in werkelijkheid geen keuze: je zal noch een auto nog de botten van Freya krijgen. Het geld voor dat eerste is voor de vette staat die het VB nastreeft, dat tweede is voorbehouden voor de partijtop van de SP.a. Maar je mag wel een centerfold van dat tweede hebben, Mitgard, en een rolletje WC papier. Als dat uw smaak is, want mij zegt dat niet veel.
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wens echter je humane idealistische inzichten niet te verbrodden. Gééf dus gerust wat extra centjes via 7979 tussenpersonen om het arme negertje in de brousse van eten te voorzien! Wéét trouwens dat de meeste van die "humanistische" ondernemingen vooral zelfregulerend zijn: vergelijk het gerust met de sociale opvangsector die we hier zien boomen, dankzij de import van derdewereldmensen. Nochtans - maar die literatuur zal je gemist hebben - gaan er verdomd veel stemmen op VANUIT die derdewereldlanden, om ze eens even gewoon ZELF zelfbedruipend te laten worden, ipv de horden would-be hulpverlenerkes op hen af te sturen. Of dacht ge nu écht dat de NGO's dienden om de arme negerkes te helpen? nee: ze bouwen vb. fabrieken zonder wisselstukken (maakt hen niks uit of die fabrieken nog blijven werken) en dénken bovendien dat arme negerkes een 9 to 5 job willen hebben, (wat dus helemaal niet zo is). In plaats van de kristallenbollen over anorexia, zou je beter eens dieper nadenken over je eigen paternalistisch gezeik! En kom binnen dertig jaar nog eens terug klappen, nad�*t je wat meer van de wereld hebt geleerd. Ik hoop tenminste dat je niet meer in het schoolstadium bent waarin je leert dat je door één maaltijd uit te sparen vier arme negerkes van eten hebt voorzien? Zelfs ik vond dat in mijn jeugd al een rare gedachtenkronkel (de leerkracht was vergeten te vermelden dat onze ouders dan wel het equivalent aan belgische frankskes aan haar moesten geven). Laatst gewijzigd door circe : 23 december 2006 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je bent weer eens zwaar afgegaan, Patty.
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer het een éénrichtingsverkeer wordt en de ontvanger de voorwaarden bepaalt houdt geen enkel solidariteitsstelsel stand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als uw straat een aardeweg vol modderkuilen is en men in de andere straten gouden klinkers legt zou je dat recht hebben ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is in elk geval een pak meer dan gezinnen aan kindergeld ontvangen.
Laatst gewijzigd door Bobke : 23 december 2006 om 15:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ja ik moet daar van overleven? die kopen daar studio100-brol van voor hun joengen
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat ik moet betalen om Ambtenaren een luxe leventje te geven stoort mij veel meer dan wat er naar Wallonie gaat. Trouwens ze gaan in Antwerpen weer eens een paar miljard weggooien aan een brug terwijl er nog een tunnel is die bijna niet gebruikt word van wege de goed wegen er heen en de tol er op. Schaf die tol af of zet op de kennedy ook tol en je zal eens zien hoesnel de oververzadiging van de ring weg is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alle gezinnen verdienen immers véél meer dan 1.000 € voor een paar uur werken. Laatst gewijzigd door Bobke : 23 december 2006 om 17:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik klaag toch niet? (in tegenstelling tot... Ochgot een stukske van uw overbodig geld naar de Walen, ik heb echt compassie ze)
![]() |
#79 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |