![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik en de mijnen nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.
Berekeningsmethode : Per Vlaming 3 euro per dag x 365 dagen = 1095 euro. aantal gezinsleden 6 x 1095 = 6.570 euro per jaar voor mijn gezin. Zeg tegen mij maar eens dat ik niet solidair genoeg ben... ik ben het al meer dan genoeg geweest. als ik op pensioen ga, zal ik een mooi huis bijmekaar gesolidariseerd hebben..... Voor een Vlaming die heel zijn leven alleen blijft en die bvb. 80 jaar wordt zal die aldus betaald hebben: 1095 euro x 80 = 87.600 euro of 3.533.775 bef. Hoe lang nog.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou overwegen om een (toch goedkoper) huis in Wallonie te gaan kopen Tegendradigaard: kosten voor de lening kan je aftrekken van je (vlaamse) belastingen.
na je pensioen verhuis je gewoon: mooie omgeving, frisse lucht etc... én de wetenschap dat die domme racistische werkende vlamingen ervoor zorgen dat je het zo kan houden! Je huis in Vlaanderen verkoop je dan gewoon aan een verrijkende immigrant. Allez 't amuzement! (Mag ik een paar "weekendjes in de Ardennen" voor deze gouden tip?) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Maar met die 131.400 euro had ik wel een klein huizeke in de Walen kunnen kopen he.... nu niet.....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Je moet gewoon naar Wallonië emigreren en daar werkeloos worden. Dan krijg je omgerekend zo'n 4.5E per dag waar je niks voor hoeft te doen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() De redenering klopt niet : er zijn 65 % van de Vlamingen aktief en 56 % van
de franstaligen. Vermits er meer nederlandstaligen dan francophonen zijn liggen die getallen in absolute cijfers wat dichter bij elkaar, verder is het een demografisch gegeven dat de vergrijzing in het Noorden van België eerder zal toeslaan... als gepensionneerde heb ik er dus alle belang bij dat we de Walen aan boord houden, die zullen mijn pensioen mee betalen ! Als hart- en diabeteslijder heb ik ook een gezondheidszorg nodig met zo veel mogelijk premiebetalers. Inndien het voor U van belang is waar die "sociale profiteurs" wonen : laat dan wat meer gepensioneerden en werklozen aan de "Vlaamse Kust" wonen - behalve dat de uitgaven van de sociale zekerheid dan wat beter in de ruimte verdeeld geraakt, zal de plaatselijke middenstand er wel bij varen ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry, maar "aan de Vlaamse kust" kan ik me niks meer permitteren hoor!
Citaat:
zo bezie ik het althans. Als je hier huurt, kan je na je pensioen ginder tegen een prutsprijske gaan huren. voor wat hoort wat zou ik denken. En dan liefst geen industrie ginder toelaten: vooral PS stemmen! Wie weet wordt la Wallonie ooit nog één groot Disney pretpark. en als je d�*n ginder iets hebt kunnen bemachtigen tegen een spotprijs, dan ben je binnen. (om maar niet te spreken over de opwarming van la planète (je ziet ik ben al volop aan het inburgeren): ginder is het hoger! Als la Flandre onder water staat, zit je nog steeds safe op je Ardennees heuveltje. En nog iets: al die thread gezien met de meest voorkomende namen? In la Wallonie zijn amper Mohammedjes te vinden! We moeten dus rap zijn. Nog een leuk voordeeltje: als je wat gelijkgestemde gepensionneerden bijeenkrijgt dan kan je een lekker enclavetje maken en FACILITEITEN eisen; je moet zelfs geen Waals leren. Desnoods op Maingain stemmen: die vindt dat indien de bevolking een bepaalde taal spreekt, het land automatisch aan die taalgroep moet worden overgedragen.... och nee! verdorie! dan moet ge ginder wéér gaan afdragen. Niet doen dus: enkel faciliteiten. Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2006 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ga er dan wonen hé
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Vreemd dat dit niet gebeurt he Patty...
Zou het kunnen dat de Nederlandstalige Belzen zich niet thuis voelen in Zuid-Belgique?
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Overigens er zijn al massa's Vlamingen, Waal geworden hoor ! Talrijk zijn de Vlaamse Hoteliers die in het verse groen een hotelletje verierven en zich op een Nederlandstalig kliënteel richten. Idem dito overigens over de Oostgrens in Die Bunderepublik en in het Deutschsprachige Be"lgien vindt men eveneens Vlamingen.. gaan we die mensen naderhand hun "nationaliteit" ontnemen ? Moeten zij nu echt een kleine Nederlandstalige minderheid in een vreemd land worden ? Zijn dat allemaal "profiterende" Walen geworden ?
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 21 december 2006 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze toch niet willen splitsen dan vind ik dat we van Wallonie (de Ardennen, niet Charleroi of Luik natuurlijk) één groot openlucht bejaardentehuis moeten maken: net zoals nu aan de kust.
Uiteindelijk kunnen de Vlaamse gepensionneerden dan nog zorgen voor wat leven in de Waalse brouwerij: huis-aan-huis maaltijden leveren, verzorgingsdiensten, wasserijen etc... Ik zal het eens aan Elio voorstellen; wèl met faciliteiten natuurlijk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Sorry ik werk te graag.... djeezes... wat een idioot ben ik.....
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is dat nu weer voor een gezever? Gaan die forellebeekskes ineens 1000 km verder liggen of wat ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() zaagt zo eens niet
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
bij die prutsers van luikenaars of profiteurs van chareloi of bergen moet ge zo ver mogelijk weg blijven, maar daar in Luxemburg, of de Oostkantons, ... Daar zie ik mij ook mijn pensioen nog wel uitzitten, (of ergens in t zwarte woud of de alpen maar dat telt hier niet natuurlijk... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Bovendien is de kwaliteit van die jongeren in Wallonië een drama. Enerzijds is hun onderwijs an sich al een ramp, daarenboven groeien ze op in een systeem waar alle zin voor initiatief wordt afgebot en ik vrees ervoor dat het vooral de relatief grotere migrantenpopulatie in Wallonië is die meer kinderen op aarde zet. Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 22 december 2006 om 09:11. |
|
![]() |
![]() |