![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar het schenkt me zeer veel voldoening als ik in een ontwikkelingsland mensen persoonlijk daadwerkelijk kan helpen. Ik vind ook dat ik dat moet doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() Het is niet 'mijn' welvaart. Ze werd door anderen opgebouwd en kan er wel van genieten. Ik heb ook gans mijn leven hard en graag gewerkt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Trouwens, beide worden nog dagelijks ijverig beoefend (met de VS op kop), denk maar aan de plunderingen van grondstoffen en het uitbuiten van mensen (incl. kinderen !) in de zg. lageloonlanden. Men heeft het nu een andere naam gegeven: globalisering. "Vrije" markt (lees: alleen vrij voor de militair machtigen) leidt automatisch tot dergelijke wantoestanden. Hebzucht verdringt immers altijd het gezond verstand en de rede. Gevaarlijk wordt het pas echt als je van die "vrije markt"-zever een soort wereldreligie maakt zonder enig tegengewicht. Die weg zijn we sinds kort ingeslagen. De gevolgen zullen desastreus zijn (milieuramp en WO3). Maar wat baten kaars en bril...?
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Gelukkig oordelen wij iets milder over mensen die hun gebrek aan opvoeding zo openlijk etaleren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Voor de rest geef ik je volkomen gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Gouverneur
|
![]() Ik heb problemen met de gewoonte dat de verhogingen altijd procentueel gebeuren..
In dit geval : je verdient 3000€ : je mag dus een verhoging krijgen van 150€. Je verdient 1000€ : je mag een verhoging krijgen van 50€.... Dit verhoogt alleen de verschillen tussen de lonen... Wordt trouwens het leven dan niet voor iedereen duurder op eenzelfde manier ??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |