![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik beknot je niet, ik wil je alleen niet naakt zien
|
|
|
|
#62 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#63 |
|
Gouverneur
|
ik stem vóór N.A.A.K.T.
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 |
|
Provinciaal Statenlid
|
In het algemeen belang stel ik voor dat we een "meet you half-way" situatie zien te bereiken en een eerbaar compromis uitwerken:
Vanaf nu en voor de komende 500 jaar moeten alle vrouwen naakt rondlopen. Ze hebben natuurlijk nog steeds het recht om een handtas mee te nemen maar die mag niet meer dan 2,5 cm² oppervlak bedekken. Als een vrouw 35 mannen zover krijgt dat ze een petitie tekenen mag ze zich weer aankleden.(estetisch kan dit soms nodig zijn....) Als 35 mannen spontaan een petitie opstarten moet de dame die hiervan het onderwerp uitmaakt een burka dragen (opnieuw:estetiek heeft zo zijn rechten) Binnen 500 jaar worden de rollen omgekeerd,behalve indien mannen vinden dat het beter is van niet.(de reden bedenken we later wel) En dat er niemand durft beweren dat ik een mannetjesdier annex macho ben of er zwaait wat!
|
|
|
#66 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Zeg, welke partij kunnen we hiervoor interesseren?
|
|
|
|
#67 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar ik heb me laten vertellen dat er in de AEL weinig of geen vrouwen zitten.....we kunnen dat dus daar als eerste eens op los laten! Als ze erin trappen hebben ze toch alvast iets anders te doen dan Antwerpse TV stations onveilig te maken. En dan kunnen ze ons ook NOOIT meer verdenken van racisme.... Moest die Nederlander Pin Fortuyn nog leven dan hadden we die ook wel kunnen inschakelen,hij was openlijk homo,dus waren we ook geen sexisten geweest.Jammer toch.... Mischien de dat we internationale HOLEBI beweging kunen wijsmaken dat dit hun ultieme kans is om door te breken..... maar ja,mischien ook niet
|
|
|
|
#68 |
|
Banneling
|
ewwel, iedereen die daar behoefte aan heft mag van mij in zijn blote flikker rond lopen!
|
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#70 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Esthetiek... hebt ge al eens ne keer naar de programma op vt4 gezien? Tegenwoordig kunnen ze veel hoor!
|
|
|
|
#72 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Maar scroll ff naar boven en lees mijn voorstel tot uitermate eerbaar en totaal eerlijk compromis.....daar zit dus een escape-clausule in onder de vorm van die petitie Kwestie van moesten de "argumenten" van de dames beginnen doorzakken heh..... Ik houd vast aan mijn standpunt,maar kben bereid om te onderhandelen:laat ons zeggen dat beneden de 18 en boven de 45 het voor vrouwen optioneel is om naakt te lopen - van de rest van de dames vraag ik dus een minimum aan inschikkelijkheid.....das maar eerlijk.Ze hebben al een 4/1 orgasme ratio voor op mannen.... Natuurlijk kunnen we ook een meer biologisch grichte standaard hanteren:de BH maat! Dat heeft dan het voordeel om fair te zijn - en waarschijnlijk goed voor de siliconen industrie ook.....is dat redelijk of is dat redelijk?
|
|
|
|
#73 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Maar hiermee hebben we dus wel systematisch een zéér belaangrijk aspekt van deze topic over het hoofd gezien:vrouwelijk schaamhaar...
Kan/mag dit zomaar publiekelijk vertoond worden?Tis anders wel een onderwerp met uitermate verregaande economische implicaties..... Als we tot de conclusie komen dat het af moet,dan hebben we de steun van Philips en andere ladyshaver producenten. Zoniet kunnen we voor de kappers een waar goudmijntje openen en geheel nieuwe perspectieven bieden aan de haarverf producenten..... Alhoewel 4-kleurig schaamhaar initieel ietwat vreemd zal aandoen moeten we dus wel méégaan met de tijd heh.... Kan iemand de econometrische gegevens eventjes uitwerken en publiceren?Kwestie van niks overhaast te doen.... Ik hoop oprecht dat ik hiermee geen glibberig of onwelriekend onderwerp heb aangesneden anders....
|
|
|
#74 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De textiel sector zou wel verlies hebben, (aja geen onderbroeken meer niet dat ge tegewoordig nog veel stof inzit maarja this toch da koordeke minder hé! Anderzijds zouden er meer scheermessen verkocht worden. tja da kleuren, wat kunt ge nog kleuren dat er niet meer is? |
|
|
|
|
|
|
#75 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|