Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2003, 19:07   #61
De Vliegende Hollander
Gouverneur

De Vliegende Hollander's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Babeth
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Vliegende Hollander
Respecteer jij dan ook de mensen die liever niet naakt rondlopen, of zie je hen als zielig/slachtoffer van die preutsheiddictatuur???

Begrijp me niet verkeerd, je hebt een heel goed punt, probleem is alleen dat er genoeg mensen daar niet mee om kunnen/willen gaan. Hoe ver strekt jouw vrijheid, voordat die van hen wordt aangetast...
Zo ver als de vrijheid van de dames in Afrika die met hun borsten gewoon bloot rondlopen. Zo ver als de vrijheid van een bepaalde stam aan de Nijl waarvan de leden altijd naakt rondlopen. Zo ver als de inwoners van het Amazone Oerwoud die zich liever beschilderen dan kleden. Zo ver als de vrijheid die je hebt om wel kleren te dragen. Zo ver als de vrijheid van de Inuit die vrijwel altijd kleren moeten dragen willen ze niet hun klokkenspel verliezen. Zo ver als de vrijheid die iedereen heeft maar wiens vrijheden beknot worden door zogenaamd morele en godsdienstige tradities.
Eigenlijk vrij ver. Als je durft.

Ik beknot je niet, ik wil je alleen niet naakt zien ...
Oud 17 december 2003, 11:00   #62
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je durft.
is dat een uitdaging of zo?
Oud 17 december 2003, 21:43   #63
mad_drone
Gouverneur

mad_drone's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar mad_drone
Standaard

ik stem vóór N.A.A.K.T.
mad_drone is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 december 2003, 02:01   #64
Aangebrande Phönix
Minister

Aangebrande Phönix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mad_drone
ik stem vóór N.A.A.K.T. :P
Ziet ge nu wat ge gedaan hebt, nu gaat ie weer in zijnen bloten naar de les komen..
Niets was, niets is, niets zal
Aangebrande Phönix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2003, 21:03   #65
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

In het algemeen belang stel ik voor dat we een "meet you half-way" situatie zien te bereiken en een eerbaar compromis uitwerken:

Vanaf nu en voor de komende 500 jaar moeten alle vrouwen naakt rondlopen.

Ze hebben natuurlijk nog steeds het recht om een handtas mee te nemen maar die mag niet meer dan 2,5 cm² oppervlak bedekken.
Als een vrouw 35 mannen zover krijgt dat ze een petitie tekenen mag ze zich weer aankleden.(estetisch kan dit soms nodig zijn....)
Als 35 mannen spontaan een petitie opstarten moet de dame die hiervan het onderwerp uitmaakt een burka dragen (opnieuw:estetiek heeft zo zijn rechten)
Binnen 500 jaar worden de rollen omgekeerd,behalve indien mannen vinden dat het beter is van niet.(de reden bedenken we later wel)
En dat er niemand durft beweren dat ik een mannetjesdier annex macho ben of er zwaait wat!

Oud 23 december 2003, 21:58   #66
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
In het algemeen belang stel ik voor dat we een "meet you half-way" situatie zien te bereiken en een eerbaar compromis uitwerken:

Vanaf nu en voor de komende 500 jaar moeten alle vrouwen naakt rondlopen.

Ze hebben natuurlijk nog steeds het recht om een handtas mee te nemen maar die mag niet meer dan 2,5 cm² oppervlak bedekken.
Als een vrouw 35 mannen zover krijgt dat ze een petitie tekenen mag ze zich weer aankleden.(estetisch kan dit soms nodig zijn....)
Als 35 mannen spontaan een petitie opstarten moet de dame die hiervan het onderwerp uitmaakt een burka dragen (opnieuw:estetiek heeft zo zijn rechten)
Binnen 500 jaar worden de rollen omgekeerd,behalve indien mannen vinden dat het beter is van niet.(de reden bedenken we later wel)
En dat er niemand durft beweren dat ik een mannetjesdier annex macho ben of er zwaait wat!

Dit klinkt goed, dit klinkt HEEL goed...

Zeg, welke partij kunnen we hiervoor interesseren?
Oud 23 december 2003, 22:19   #67
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit klinkt goed, dit klinkt HEEL goed...

Zeg, welke partij kunnen we hiervoor interesseren?
Gelet op het huidig partcipatieniveau van de dames in de wetgevende assemblées en politieke formaties is dit natuurlijk een ietsiepietsie minder dan evident.....
Maar ik heb me laten vertellen dat er in de AEL weinig of geen vrouwen zitten.....we kunnen dat dus daar als eerste eens op los laten!
Als ze erin trappen hebben ze toch alvast iets anders te doen dan Antwerpse TV stations onveilig te maken.
En dan kunnen ze ons ook NOOIT meer verdenken van racisme....
Moest die Nederlander Pin Fortuyn nog leven dan hadden we die ook wel kunnen inschakelen,hij was openlijk homo,dus waren we ook geen sexisten geweest.Jammer toch....
Mischien de dat we internationale HOLEBI beweging kunen wijsmaken dat dit hun ultieme kans is om door te breken.....

maar ja,mischien ook niet
Oud 24 december 2003, 00:09   #68
giserke
Banneling

Standaard

ewwel, iedereen die daar behoefte aan heft mag van mij in zijn blote flikker rond lopen!
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2003, 00:31   #69
De Vliegende Hollander
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
ewwel, iedereen die daar behoefte aan heft mag van mij in zijn blote flikker rond lopen!
Nee joh, daar moet zeker een leeftijdslimiet aan vastzitten
Oud 25 december 2003, 14:18   #70
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
giserke schreef:

Nee joh, daar moet zeker een leeftijdslimiet aan vastzitten
tenminste een bovengrens,ik houd hardnekkig vast aan een minimum aan esthetiek....
Oud 25 december 2003, 20:21   #71
Pelgrim
Secretaris-Generaal VN

Pelgrim's schermafbeelding

Standaard

Esthetiek... hebt ge al eens ne keer naar de programma op vt4 gezien? Tegenwoordig kunnen ze veel hoor!
Oud 25 december 2003, 20:40   #72
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Esthetiek... hebt ge al eens ne keer naar de programma op vt4 gezien? Tegenwoordig kunnen ze veel hoor!
Ge moet dus niet alles geloven wat ze op TV zeggen of tonen!
Maar scroll ff naar boven en lees mijn voorstel tot uitermate eerbaar en totaal eerlijk compromis.....daar zit dus een escape-clausule in onder de vorm van die petitie
Kwestie van moesten de "argumenten" van de dames beginnen doorzakken heh.....
Ik houd vast aan mijn standpunt,maar kben bereid om te onderhandelen:laat ons zeggen dat beneden de 18 en boven de 45 het voor vrouwen optioneel is om naakt te lopen - van de rest van de dames vraag ik dus een minimum aan inschikkelijkheid.....das maar eerlijk.Ze hebben al een 4/1 orgasme ratio voor op mannen....
Natuurlijk kunnen we ook een meer biologisch grichte standaard hanteren:de BH maat! Dat heeft dan het voordeel om fair te zijn - en waarschijnlijk goed voor de siliconen industrie ook.....is dat redelijk of is dat redelijk?
Oud 25 december 2003, 21:05   #73
Thor
Provinciaal Statenlid

Thor's schermafbeelding

Standaard

Maar hiermee hebben we dus wel systematisch een zéér belaangrijk aspekt van deze topic over het hoofd gezien:vrouwelijk schaamhaar...

Kan/mag dit zomaar publiekelijk vertoond worden?Tis anders wel een onderwerp met uitermate verregaande economische implicaties.....

Als we tot de conclusie komen dat het af moet,dan hebben we de steun van Philips en andere ladyshaver producenten.
Zoniet kunnen we voor de kappers een waar goudmijntje openen en geheel nieuwe perspectieven bieden aan de haarverf producenten.....

Alhoewel 4-kleurig schaamhaar initieel ietwat vreemd zal aandoen moeten we dus wel méégaan met de tijd heh....

Kan iemand de econometrische gegevens eventjes uitwerken en publiceren?Kwestie van niks overhaast te doen....

Ik hoop oprecht dat ik hiermee geen glibberig of onwelriekend onderwerp heb aangesneden anders....
Oud 25 december 2003, 21:13   #74
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thor
Maar hiermee hebben we dus wel systematisch een zéér belaangrijk aspekt van deze topic over het hoofd gezien:vrouwelijk schaamhaar...

Kan/mag dit zomaar publiekelijk vertoond worden?Tis anders wel een onderwerp met uitermate verregaande economische implicaties.....

Als we tot de conclusie komen dat het af moet,dan hebben we de steun van Philips en andere ladyshaver producenten.
Zoniet kunnen we voor de kappers een waar goudmijntje openen en geheel nieuwe perspectieven bieden aan de haarverf producenten.....

Alhoewel 4-kleurig schaamhaar initieel ietwat vreemd zal aandoen moeten we dus wel méégaan met de tijd heh....

Kan iemand de econometrische gegevens eventjes uitwerken en publiceren?Kwestie van niks overhaast te doen....

Ik hoop oprecht dat ik hiermee geen glibberig of onwelriekend onderwerp heb aangesneden anders....
tja er zijn voor en nadelen,
De textiel sector zou wel verlies hebben, (aja geen onderbroeken meer niet dat ge tegewoordig nog veel stof inzit maarja this toch da koordeke minder hé! )
Anderzijds zouden er meer scheermessen verkocht worden.

tja da kleuren, wat kunt ge nog kleuren dat er niet meer is?
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2003, 11:17   #75
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door El Cid
Welke bezwaren zijn er tegen in het openbaar rondlopen in je blote kont? (buiten dat het koud is)
Maakt het iets uit als ik een homofiele penis heb !?
als maar niet te kort achter mij staat
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 december 2003, 01:04   #76
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
In sommige junglestreken heeft de lokale bevolking daar eeuwen geleden al iets op gevonden.
de peniskoker met thermostaat?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be