Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 januari 2007, 17:16   #61
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Ik kan maar niet begrijpen dat er intelligente mensen zijn die niet verder kijken dan hun neus lang is en die niet inzien dat geschiedenis wordt geschreven en dat de neo-cons het momenteel zijn die de pen in hun hand hebben ...

't is erg gesteld met deze wereld
Naar het schijnt zijn de "Neocons" dood en begraven. Een bewapeningswedloop voer je overigens altijd met meerdere partijen (minimum 2) Ik denk dat er tegenover 250.000 japanse soldaten een paar meer chinezen staan - hebben die verleden jaar niet wat georkestreerde betogingen gehouden tegen het nieuwe japanse imperialisme ?

In ieder geval lijkt mij het verhogen van de bewapeningswedloop of ten minste de proliferatie ervan geen schitterend idee. Ach moesten al die mensen die zo graag voor hun vaderland zouden willen sterven nu de daad eens bij het woord voegen ? Idem dito diegenen die denken dat ze na een godvruchtig leven in onvoorwaardelijke dienst van hun god linea recta naar het paradijs zouden gaan. Dan zouden we tenminste met diegenen die het hier en nu belangrijk vinden aan een vreedzame wereld kunnen werken.

Inderdaad : We zouden allemaal in onze wetten het gebruik van offensief geweld moeten afzweren... maar ja: wie moet er dan de minderheden/slachtoffers van etnische zuiveringen en genocides beschermen ?

Laatst gewijzigd door 1handclapping : 3 januari 2007 om 17:16.
1handclapping is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 januari 2007, 17:16   #62
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john bell hood Bekijk bericht
Zoals gewoonlijk zijt ge niet in staat enige argumentatie naar voren te brengen.
Juist

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be