![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus in 2004 had niemand door dat dat maar om te lachen was volgens u? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welk frans woord heb ik dan al uitgesproken buiten de juiste naam van dit corrupte koningdom met zijn francofoon Hof en zijn verfranste hoofdstad?
![]() |
#63 |
Staatssecretaris
|
![]() sprekt toch is vloms manne
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De VLD doet alsof ze Vlaamgezind is 'om te lachen'. Geen wonder dat jij voor de partij koos met bubbelallures toen je ruzie kreeg met de voorzitter-met-het-stralende-ego.
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad! Ik vind het werkelijk arrogantie ten top dat Knuppel weigert de taal van de meerderheid van de bevolking te gebruiken wanneer ze het over ons land heeft! Haar eigen moedertaal dan nog!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Parlementslid
|
![]() Welke A. Nalfabeet ? Je bedoelt natuurlijk mijnheer Anal F. ?
effe serieus ... Citaat:
die weggaande kiezers moet je ergens mee heraanvullen he en tot nu toe was de nva in staat om oude vld'ers aan te trekken en zo haar stemmenaantal op peil te houden ( althans peilingen toonden dit aan ). Ik denk dat die stroom vanuit de lvd naar nva weleens omgebogen zou kunnen worden richting dedecker. en zo de nva indirect raken. ( is het daarom dat vanuit nva hoek nu opeens met scherp wordt geschoten op dedecker ? ) Iets anders , zonder dedecker te over of onderschatten ... Ik vrees dat dedecker weleens 4.9 % of zo zou kunnen halen zoals de nva een paar jaar geleden en dat zouden anti paars stemmen zijn die de vuilbak ingaan. Ik zeg niet DAT dit gebeuren zal maar het is een mogelijkheid waar we beter maar rekening mee houden nietwaar ?
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Er zou trouwens nòg een partij in oprichting zijn heb ik vernomen, met onder meer een uitgesproken unitaristische boodschap. De BUB hangt er dus ook al aan zo te horen... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Bah, uitstervende flamingant, zwartzak, racist, oubollige nationalist... arrogante franskiljon kan er er nog wel bij hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Partijlid
|
![]() Nooit zal ik op die liberaal stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() fout
Laatst gewijzigd door lomeanor : 4 januari 2007 om 22:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() De stijl van deze oproep doet me terugdenken aan dat lakeitje dat naar Humo schreef omdat men zijn Grote Leider Coveliers in een cartoon had "beledigd". Een beetje zielig dus...
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
je vergat : "vive le roi !!" ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dát en het feit dat 8 jaar Verhofstadt de Belgische staat op sociaal-economisch vlak geen bal liberaler heeft gemaakt, verklaart imho de achteruitgang van de partij. Citaat:
Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 5 januari 2007 om 02:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Serieus, hier zal ik over dromen vannacht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Niet abnormaal, me dunkt. Het VB is ten slotte een conservatieve, nationalistische, corporatistische en dus antiliberale partij. Als dedecker echt een consequent liberaal is, zoals ie zelf wel eens beweert, hoort hij daar niet thuis. Laatst gewijzigd door Zijne Heerlijkheid : 5 januari 2007 om 03:01. |
|
![]() |
![]() |