![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() fernand heeft gesproken...
Amen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus als mensen binnen de SP of de PS aan alternatieve partijfinanciering deden is dat een politiek misdrijf Citaat:
Als bij zwartblok Kapellen ene Xavier. B niet met zijn pollen van een minderjarige kan afblijven, is dat een politiek misdrijf, Citaat:
de praktijk is dikwijls anders, nietwaar, X.B? |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als bij zwartblok Kapellen ene Xavier. B niet met zijn pollen van een minderjarige kan afblijven, is dat een politiek misdrijf, Citaat:
de praktijk is dikwijls anders, nietwaar, X.B?[/quote] ![]() Hetgeen het Blok wordt verweten is dat ze rasitiche geschriften hebben verspreid. Het is dus wel degelijk een RECHTSPERSOON die hier bedoelt wordt, en geen persoon. Het zou anders gesteld zijn wanneer ik in mijn naam (ter persoonlijke titel)de koning een ezel zou noemen. Ik ben een mandataris, maar op dit moment heeft die beledeging niets te zien met de politiek of mijn partij. Dan draag ik de volle verantwoordelijkheid, en niet de partij. Wanneer we zeggen de koning is niet democratisch, is dit een partijstandpunt. De partij heeft dit standpunt ingenomen, het komt uit de partij; dus dat is een politiek standpunt. Wanneer U zelfs daar geen verschil kunt in maken. Dan is het U vergeven, van die amen. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Je bent te goed...de tranen komen me in de ogen...
maar het zwartblok wordt niet beschuldigd in de aanklacht, gewoon enkele vzw's.... zodat je redeniering niet opgaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wanneer bij die straf staat dat ontzetting uit zijn rechten is... Of wanneer het vonnis rasisme is worden de beheerders AUTOMATISCH, uit hun politieke rechten gezet. Goed nieuws voor de antidemocraten. De partij Het Blok Kan blijven, maar ze hebben geen kopstukken. De partij kan niet verboden worden. Maar wanneer de VZW's worden opgedoekt, valt ook de partijfinanciering weg! En de kopstukken zijn weg. Dat is de "dood" van de partij! Mijne zakdoek kan ik U niet geven, ik ben namelijk verkouden..maar anders graag gedaan! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() D�*n zou mijn hartje écht bloeden!!!, Zeg dat 't niet waar is!!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En gans het boelke omkeren, en dan een Verhofstadt voor de rechter te brengen, Waarom, omdat hij de islam achterlijk vond. Dus de beleiders zijn dan eveneens achterlijk. En hup, we zijn terug op weg. En de enige die er vet van worden.... zijn de advocaten....en degene die dat betalen.......;zijn wij! Plezant is anders. Een politieke partij moet afgerekend worden door de kiezers. Of ge gaat naar baskenland, en ierland s model. bij 700.000 mensen, zijn er ook bij die zich er niet klakkeloos zullen bij neerleggen. Geloof dat al maar! |
|
![]() |
![]() |