![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Niemand heeft er dan last van. Smeren ze zich in met hun uitwerpselen, we moeten alleen de kooi mooi uitspuiten, en klaar is kees. Maar, was dat geen puntje uit het 70 puntenplan. Effen eerlijk. Zo hoofd men geen dwangbuis, kalmereingsmiddelen welke eveneens verkeert kunnen uitpakken, en in de schuld schoenen van de autochtone arts kunnen geschoven worden. De politiebond heeft voor mij 200% gelijk met geen uitwijzingen meer te willen doen. Dat Stevaert of van de lanotte eens meegaan! Of ther pianOla? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Als toemaatje kan ik alleen maar denken dat er een héél groot gedeelte van de politie en oude rijkswacht, nu wel rasisten zijn geworden.
Maar in stilte. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Even mee gaan om te kijken of hij zich niet insmeert met zijn eigen stront! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik hoop dat U het nooit voor het zeggen krijgt bij uitwijzingen. De plaats tussen de stoelen is zelfs oorzaak van menige dood! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitwijzingen mislukken meestal bij het vertrek omdat ze teveel kabaal maken en aldus de andere passagiers storen meen ik. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
En ik heb het hierniet over internationale organizaties maar bepaalde progressieve groepen hier in ons eigen land... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik kan me inbeelden dat je als asielzoeker uitgewezen wordt, maar je wilt liever niet terug en dan komt zo'n goedbedoelende (?) progressief je vertellen dat je je enkel maar voldoende dient te verzetten om niet uitgewezen te worden, niet beter wetende ga je daar dan ook maar op in. Ik vind voorstellen als een dwangbuis e.d. redelijk onmenselijk, zeker als het puur om uitgewezen asielzoekers gaat die verder niets misdaan hebben. Maar ja, ik ga er ergens vanuit dat de meesten zich enkel zo hevig verzetten omdat hen is ingefluisterd dat ze dan kunnen blijven. Ik denk niet dat er veel mensen zijn die zich anders fysiek zouden gaan verzetten tegen de ordediensten. Ik kan me dat toch niet echt inbeelden. Indien zij dat wel spontaan en uit hun eigen doen, moet ik zeggen dat ik dan maar blij ben dat ze uitgewezen worden ook, want dat lijken mij niet echt de meest fijne types om mee samen te leven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk zijn gedwongen uitwijzingen redelijk mensonwaardig.
Ze kunnen natuurlijk ook meewerken en dan is dwang niet nodig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zware boetes voor degenen die illegalen tewerkstellen en onteigening van de huisjesmelkers en het probleem lost zich vanzelf op. Geen werk en geen onderdak voor illegalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat is regelrecht een puntje van het 70 puntenplan! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Volledig mee eens. Die organisaties zorgen ervoor dat de politie hardhandig haar werk moet doen. Daar komt ook nog bij dat België een beleid moet voeren naar het buitenland toe om immigratie hiernheen af te remmen. Niet het lakse beleid dat nu gevoerd wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() ICE-MAN:
Schuld of onschuld..... k'blijf nog met véél onbeantwoorde vragen zitten ! volgens mij een verkeerd proces dat hier gevoerd is..... Ydde: ze'Hadden misschien een stalen buis moeten gebruiken, dan hadden ze'r nog een blaam bijgekregen ook ... de rassisten!