Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2007, 11:08   #61
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door largo_w Bekijk bericht
Als ik zeg dat jij een hoerenloper bent is dat helemaal niet erg (zelfde voor de kkfam)
Waar ik mij wel voor revolteer is als iemand gaat aannemen dat jij een hoerenloper bent en hier zelf geen enige bewijs voor heeft. En nog erger dit systematisch gaat doen gewoon om u af te breken...
Maar het staat u vrij, Largo. Zoals u zelf toch zei: hier heerst vrije meningsuiting, niet?

Citaat:
En nu gaat dit om de kkfam maar ik zou het werkelijk doen voor gelijk wie hoor
U heeft tijd teveel?

Laatst gewijzigd door baarle : 9 januari 2007 om 11:10.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 11:13   #62
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nog een geluk dat jij altijd veel argumenten hebt

http://www.thirdworldtraveler.com/Blum/Congo_KH.html
Als ik jou was, ik zou dringend eens bij Pearl of Hans Anders binnenstappen.

Vind jij het trouwens ook niet raar dat Meester Hans hier nog niet opdook om de verdediging van zijn geliefde koningshuis op zich te nemen of toch tenminste om mijn onbestaande argumenten te ontkrachten?
Met jou moeten de pro-royalisten immers al zeker niet ten oorlog trekken.

Nog een goed raad, Largo.
Wees wat voorzichtiger met persoonlijke aanvallen en valse beschuldigingen want de moderatie maakt onderscheid tussen vrije meningsuiting en welbewuste laster, en ik ben niet volmaakt verdraagzaam.
Oud 9 januari 2007, 11:14   #63
largo_w
Perm. Vertegenwoordiger VN

largo_w's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Maar het staat u vrij, Largo. Zoals u zelf toch zei: hier heerst vrije meningsuiting, niet?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
nee, jij mag dat niet, als iemand er aanstoot aan neemt en jou een proces wegens laster en eerroof aandoet, zal je daarin aan het kortste eind trekken, tenzij het waar is natuurlijk
gek hoe jullie elkaar invullen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
U heeft tijd teveel?
Neen ik vind het echt niet nodig om terug te keren naar de middeleeuwen en inderdaad dat vergt energie!
U klinkt een boeiend mens (knuppel kan zeker heel goed overweg met u)
largo_w is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 11:15   #64
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Art. 22

Ieder heeft recht op eerbiediging van zijn privé-leven en zijn gezinsleven, behoudens in de gevallen en onder de voorwaarden door de wet bepaald.

De wet, het decreet of de in artikel 134 bedoelde regel waarborgen de bescherming van dat recht.

Het is echt niet aan mij om dit aan te tonen hoor u moet eerst uw argument staven!
wat heeft dat met het vreemdgaan van Albert 2 te maken ? ... of ontkent u nu dat zij zijn dochter is en dat zij verwekt werd terwijl hij met Paola getrouwd was
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 11:18   #65
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
En daar antwoordde ik dan al twee keer op maar reageerde u niet (op twee van u massadraden)
w

neen, je antwoordde twee maal compleet naast de kwestie, door mij andere discriminaties voor de voeten te gooien en zelfs te verwijten ... je weerlegde het feit van de discriminatie op grond van geboorte in geen enkele reply.
Oud 9 januari 2007, 11:19   #66
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
gek hoe jullie elkaar invullen

Neen ik vind het echt niet nodig om terug te keren naar de middeleeuwen en inderdaad dat vergt energie!
U klinkt een boeiend mens (knuppel kan zeker heel goed overweg met u)

je speelt de man weer, argumenten weer zoek ?
Oud 9 januari 2007, 11:19   #67
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als ik jou was, ik zou dringend eens bij Pearl of Hans Anders binnenstappen.

Vind jij het trouwens ook niet raar dat Meester Hans hier nog niet opdook om de verdediging van zijn geliefde koningshuis op zich te nemen of toch tenminste om mijn onbestaande argumenten te ontkrachten?
Met jou moeten de pro-royalisten immers al zeker niet ten oorlog trekken.

Nog een goed raad, Largo.
Wees wat voorzichtiger met persoonlijke aanvallen en valse beschuldigingen want de moderatie maakt onderscheid tussen vrije meningsuiting en welbewuste laster, en ik ben niet volmaakt verdraagzaam.
Diene hans hebben ze der misschien uitgeschopt hebt gisteren nog een bericht gestuurd voor "spam" (hij zat alle draden vol te spammen over JMDD en zijn proces omdat hij eerst geen antwoord kreeg op z'n draad had hem natuurlijk gewaarschuwd...). Heb dit niet gedaan voor deze draden maar dat is omdat ze opgehouden zijn met te verschijnen...

De rest dat u hier poneert doet weinig hoor... Die laster wil ik nog wel eens zien hoor schat moest ik dit eens doen . Erger zelf moest iedereen dat eens doen tegenover u ge zout er vlug uitliggen hoor. Merkt u al het verschil tussen u en de mensen die u systematisch aanvalt of nog steeds niet? Of heb je nog een 0110 concert nodig?
Oud 9 januari 2007, 11:20   #68
largo_w

Standaard

Citaat:
wat heeft dat met het vreemdgaan van Albert 2 te maken ? ... of ontkent u nu dat zij zijn dochter is en dat zij verwekt werd terwijl hij met Paola getrouwd was
Dat iedereen doet wat hij wil met zijn privé leven heeft er veel mee te maken ik wacht nog steeds de argumenten die ik moet tegenargumenteren hoor...
Oud 9 januari 2007, 11:21   #69
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U vergist zich helemaal (de invloed van knuppel doet je geen goed)

Als ik zeg dat jij een hoerenloper bent is dat helemaal niet erg (zelfde voor de kkfam)
Waar ik mij wel voor revolteer is als iemand gaat aannemen dat jij een hoerenloper bent en hier zelf geen enige bewijs voor heeft. En nog erger dit systematisch gaat doen gewoon om u af te breken...
En nu gaat dit om de kkfam maar ik zou het werkelijk doen voor gelijk wie hoor (maar dat zal knuppel dan weer niet snappen)!
Jij hebt toch echt wel een bril nodig, hoor Largo.

Een hoerenloper is iemand van wie geweten is dat hij zich met hoerenlopen bezighoudt.

Blanche, het bijzitje van LeopoldII terwijl diens wettige vrouw in Spa verkommerde, was een 17-jarig hoertje, en in de roze baletten ten tijde van PRINS Albert, speelden twee hoerenmadammen een grote rol. Zij werden zelfs veroordeeld maar mochten dezelfde dag al zonder straf naar Parijs terug.
Oud 9 januari 2007, 11:22   #70
largo_w

Standaard

Citaat:
je speelt de man weer, argumenten weer zoek ?
Wie de bal kaatst...
Het is raar dat u altijd argumenten verwacht van mij maar ik reageer altijd maar dus uiteindelijk moet ik maar argumenten geven als er in den beginne argumenten zijn wat hier (weeral) helemaal niet het geval was dus...
Oud 9 januari 2007, 11:22   #71
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat iedereen doet wat hij wil met zijn privé leven heeft er veel mee te maken ik wacht nog steeds de argumenten die ik moet tegenargumenteren hoor...
D�*t is duidelijk, ja....
Oud 9 januari 2007, 11:24   #72
largo_w

Standaard

Citaat:
w

neen, je antwoordde twee maal compleet naast de kwestie, door mij andere discriminaties voor de voeten te gooien en zelfs te verwijten ... je weerlegde het feit van de discriminatie op grond van geboorte in geen enkele reply.
leg dat eens uit aan de hand van de tekst?
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=14
Oud 9 januari 2007, 11:27   #73
largo_w

Standaard

Citaat:
Jij hebt toch echt wel een bril nodig, hoor Largo.

Een hoerenloper is iemand van wie geweten is dat hij zich met hoerenlopen bezighoudt.

Blanche, het bijzitje van LeopoldII terwijl diens wettige vrouw in Spa verkommerde, was een 17-jarig hoertje, en in de roze baletten ten tijde van PRINS Albert, speelden twee hoerenmadammen een grote rol. Zij werden zelfs veroordeeld maar mochten dezelfde dag al zonder straf naar Parijs terug.
En buiten je geroddel heb je over al deze zaken natuurlijk bikkelharde bewijzen... oeps nee!
Oud 9 januari 2007, 11:28   #74
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of heb je nog een 0110 concert nodig?
Oud 9 januari 2007, 11:33   #75
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Diene hans hebben ze der misschien uitgeschopt hebt gisteren nog een bericht gestuurd voor "spam" (hij zat alle draden vol te spammen over JMDD en zijn proces omdat hij eerst geen antwoord kreeg op z'n draad had hem natuurlijk gewaarschuwd...). Heb dit niet gedaan voor deze draden maar dat is omdat ze opgehouden zijn met te verschijnen...
Foei Largo! Hoe onverdraagzaam!

Citaat:
De rest dat u hier poneert doet weinig hoor... Die laster wil ik nog wel eens zien hoor schat moest ik dit eens doen .
Welke laster?

Citaat:
Erger zelf moest iedereen dat eens doen tegenover u ge zout er vlug uitliggen hoor.
Het lijkt er dus op dat ik hier enkel dikke vrienden heb.

Citaat:
Merkt u al het verschil tussen u en de mensen die u systematisch aanvalt of nog steeds niet? Of heb je nog een 0110 concert nodig?
Je bedoelt dat jij verdraagzaam bent en ik niet?

Tiens tiens. Nochtans ben jij het die hier nog niet veel anders gedaan hebt dan, ongestraft, die 'onverdraagzamen' persoonlijk aan te vallen...
Oud 9 januari 2007, 11:35   #76
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
leg dat eens uit aan de hand van de tekst?
http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=14
daarin weerleg jij toch nergens het feit dat één Belgisch kind koning kan worden en elk ander niet ?! welke feiten en beschuldigingen je er ook bijsleurt ...
Oud 9 januari 2007, 11:37   #77
largo_w

Standaard

Citaat:
Foei Largo! Hoe onverdraagzaam!
Welke laster?Het lijkt er dus op dat ik hier enkel dikke vrienden heb.
Je bedoelt dat jij verdraagzaam bent en ik niet?Tiens tiens. Nochtans ben jij het die hier nog niet veel anders gedaan hebt dan, ongestraft, die 'onverdraagzamen' persoonlijk aan te vallen...
U zegt het...
Oud 9 januari 2007, 11:38   #78
Manuel*
Staatssecretaris

Manuel*'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Effen gegoogled en het leverde een en ander op dat op dit forum stevig ontkend wordt. We kennen nu dus al met zekerheid één minnares van LeopoldII. Een hoertje waar Leopold II een onderaardse gang voor liet graven, twee kinderen mee kreeg, op zijn sterfbed mee trouwde, op onwettige wijze in de adelstand verhief en zijn wettelijke dochters voor onterfde. Als resultaat kregen we die fameuze Koninklijke Schenking die vandaag de villa van de Lorre 'beheert' met centen van de Belgische staat.
Klap op de vuurpijl is dat het in de adelstand verheven hoertje, ook met medeweten van de Belgische staat, een groot deel van het fortuin kreeg dat Leopold in Congo 'verdiende'.
'Kunst en cultuur' om trots op te zijn als je het mij vraagt.
Ik zie niet in wat het probleem is van koninklijke liefdesperikelen die zich meer dan een eeuw geleden afspeelden. Het maakt de koninklijke familie er alleen maar kleurrijker en interessanter door.

Manuel* is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2007, 11:42   #79
largo_w

Standaard

laten we mijn post er dan direct bijnemen:
"Heb jij je ooit al eens de vraag gesteld waarom jij hier geboren bent en niet in Afrika? Heb jij je ooit de vraag gesteld hoe het komt dat u nu leeft in het land (en met de immense voordelen die u zo graag bekritiseerd) dat u nu woont?

Waarom is de prins geboren als prins? Ik zou het niet weten!
Doet hij het graag? Misschien!
Heeft hij er zelf voor gekozen? NEE!

De monarchie is een deel van ons patrimonium ( dit is meer dan alleen het activa van België voor het geval u dit niet zou verstaan) en hoort er te zijn zoals het in onze wet staat!
Indien u "het kost veel" als argument gebruikt dan kan ik u vertellen dat een republiek nog meer kost...
Indien u "de achterlijkheid" van enige bewoner van laken als argument gebruikt dan kan ik u zeggen dat u zelf het zeker niet beter zou doen...(dit haal ik uit het niveau van uw posts en de inhoud van iedere draad die u vandaag al opende)
Indien u "ze zijn bevoorrecht" als argument gebruikt bedenk dan dat jij op deze aardbol veel meer bevoorrecht bent tegenover de meeste mensen dan zij tegenover u...
...

Uw posts bulken uit van de vooroordelen en de respectloze en gratise kritiek! Die manier van oordelen kan u misschien een genoegen geven maar geeft mij alleen een misnoegen tegenover uw persoon! Veel roepen maar zelf weinig leveren is een zeer actueel thema dat mij alleen maar doet lachen! Uw kritiek is gebaseerd op een jaloezie die u zelf niet kunt verbergen en die doet je werkelijk geen goed!

En ik blijf erbij (zelf al merk ik dat u bent gestopt met het draden openen) dat ik u kinderachtig vind dus als "estime" een hoogte heeft zit u nu op het laagste voor mij..."

uw antwoord is:
Citaat:
daarin weerleg jij toch nergens het feit dat één Belgisch kind koning kan worden en elk ander niet ?! welke feiten en beschuldigingen je er ook bijsleurt ...
Het staat er anders wel duidelijk in volgens mij... Er staan zelf meer antwoorden in...

Maar antwoord gerust op de eerste vragen want daar wacht ik vooral op want die zijn zeer belangerijk eigenlijk op het antwoord van dit:
"
uiteraard largo_w ... en dat respect moet je idd verdienen (al doe ik het niet om respect te krijgen hoor) maar kom dan eens volwassen uit de hoek,
en som eens even je inhoudelijke argumenten pro monarchie op

gewoon inhoudelijk verdedigen waarom één Belgisch kind koning kan worden en een ander niet ... leg mij eens uit waarom dat feit op zich (al het andere kunnen we wat mij betreft zelfs buiten beschouwing laten, want dit feit is voor mij al zwaarwichtig genoeg) geen totaal verwerpelijke discriminatie zou zijn

met alle respect, en dank bij voorbaat "
want ge moet het ook nie uit zijn context halen he...
Oud 9 januari 2007, 11:44   #80
largo_w

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Manuel* Bekijk bericht
Het maakt de koninklijke familie er alleen maar kleurrijker en interessanter door.
Weet je (in dit verband) dat bij de franse Louis' er altijd iemand aanwezig was in de kamer om te zien of het koninklijk paar echt...
En dan uit het raam roepen "ja tis prijs" (lol )
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be