![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 9 januari 2007 om 11:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vind jij het trouwens ook niet raar dat Meester Hans hier nog niet opdook om de verdediging van zijn geliefde koningshuis op zich te nemen of toch tenminste om mijn onbestaande argumenten te ontkrachten? Met jou moeten de pro-royalisten immers al zeker niet ten oorlog trekken. Nog een goed raad, Largo. Wees wat voorzichtiger met persoonlijke aanvallen en valse beschuldigingen want de moderatie maakt onderscheid tussen vrije meningsuiting en welbewuste laster, en ik ben niet volmaakt verdraagzaam.
![]() |
![]() |
#63 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Neen ik vind het echt niet nodig om terug te keren naar de middeleeuwen en inderdaad dat vergt energie! U klinkt een boeiend mens ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
neen, je antwoordde twee maal compleet naast de kwestie, door mij andere discriminaties voor de voeten te gooien en zelfs te verwijten ... je weerlegde het feit van de discriminatie op grond van geboorte in geen enkele reply. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
|
![]() Citaat:
De rest dat u hier poneert doet weinig hoor... Die laster wil ik nog wel eens zien hoor schat ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
|
![]() Dat iedereen doet wat hij wil met zijn privé leven heeft er veel mee te maken ik wacht nog steeds de argumenten die ik moet tegenargumenteren hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een hoerenloper is iemand van wie geweten is dat hij zich met hoerenlopen bezighoudt. Blanche, het bijzitje van LeopoldII terwijl diens wettige vrouw in Spa verkommerde, was een 17-jarig hoertje, en in de roze baletten ten tijde van PRINS Albert, speelden twee hoerenmadammen een grote rol. Zij werden zelfs veroordeeld maar mochten dezelfde dag al zonder straf naar Parijs terug.
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() Wie de bal kaatst...
Het is raar dat u altijd argumenten verwacht van mij maar ik reageer altijd maar dus uiteindelijk moet ik maar argumenten geven als er in den beginne argumenten zijn wat hier (weeral) helemaal niet het geval was dus... |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() D�*t is duidelijk, ja....
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() http://forum.politics.be/showpost.ph...2&postcount=14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Tiens tiens. Nochtans ben jij het die hier nog niet veel anders gedaan hebt dan, ongestraft, die 'onverdraagzamen' persoonlijk aan te vallen...
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#79 | |
|
![]() laten we mijn post er dan direct bijnemen:
"Heb jij je ooit al eens de vraag gesteld waarom jij hier geboren bent en niet in Afrika? Heb jij je ooit de vraag gesteld hoe het komt dat u nu leeft in het land (en met de immense voordelen die u zo graag bekritiseerd) dat u nu woont? Waarom is de prins geboren als prins? Ik zou het niet weten! Doet hij het graag? Misschien! Heeft hij er zelf voor gekozen? NEE! De monarchie is een deel van ons patrimonium ( dit is meer dan alleen het activa van België voor het geval u dit niet zou verstaan) en hoort er te zijn zoals het in onze wet staat! Indien u "het kost veel" als argument gebruikt dan kan ik u vertellen dat een republiek nog meer kost... Indien u "de achterlijkheid" van enige bewoner van laken als argument gebruikt dan kan ik u zeggen dat u zelf het zeker niet beter zou doen...(dit haal ik uit het niveau van uw posts en de inhoud van iedere draad die u vandaag al opende) Indien u "ze zijn bevoorrecht" als argument gebruikt bedenk dan dat jij op deze aardbol veel meer bevoorrecht bent tegenover de meeste mensen dan zij tegenover u... ... Uw posts bulken uit van de vooroordelen en de respectloze en gratise kritiek! Die manier van oordelen kan u misschien een genoegen geven maar geeft mij alleen een misnoegen tegenover uw persoon! Veel roepen maar zelf weinig leveren is een zeer actueel thema dat mij alleen maar doet lachen! Uw kritiek is gebaseerd op een jaloezie die u zelf niet kunt verbergen en die doet je werkelijk geen goed! En ik blijf erbij (zelf al merk ik dat u bent gestopt met het draden openen) dat ik u kinderachtig vind dus als "estime" een hoogte heeft zit u nu op het laagste voor mij..." uw antwoord is: Citaat:
Maar antwoord gerust op de eerste vragen want daar wacht ik vooral op want die zijn zeer belangerijk eigenlijk op het antwoord van dit: " uiteraard largo_w ... en dat respect moet je idd verdienen (al doe ik het niet om respect te krijgen hoor) maar kom dan eens volwassen uit de hoek, en som eens even je inhoudelijke argumenten pro monarchie op ![]() gewoon inhoudelijk verdedigen waarom één Belgisch kind koning kan worden en een ander niet ... leg mij eens uit waarom dat feit op zich (al het andere kunnen we wat mij betreft zelfs buiten beschouwing laten, want dit feit is voor mij al zwaarwichtig genoeg) geen totaal verwerpelijke discriminatie zou zijn met alle respect, en dank bij voorbaat ![]() want ge moet het ook nie uit zijn context halen he... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
En dan uit het raam roepen "ja tis prijs" (lol ![]() |
|
![]() |
![]() |