![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 |
|
Minister-President
|
Ik denk dan ook weer dat VVD de afschaffing van euthanasie, abortus, homohuwelijk etc. niet zal steunen ten voordele van de christenunie.
Trouwens geen enkele partij wil samengaan met de PVV. Nu het blijft me een raadsel wat Christenunie in die coalitie gaat doen en het ziet er dan ook naar uit dat ze binnen de kortste keren de pineut gaan zijn met een forste afstraffing door de kiezer.
|
|
|
#62 |
|
Banneling
|
Inderdaad, nieuwe verkiezingen om te weten welke kant het op moet met het vreemdelingenbeleid. Momenteel dreigt Nederland compleet ten onder te aan als gevolg van de islamisering en de negrisering. Hopelijk wordt daar op de valreep alsnog een halt aan toe geroepen. Zoniet, dan dreigt Nederland (en dan vooral de stedelijke gebieden) compleet om zeep te gaan.
Laatst gewijzigd door Cynicus : 14 januari 2007 om 14:28. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Het oude politieke bestel kalft af: een steeds groter aantal Nederlanders stemt op een persoon en niet zozeer op een partij. Dit kan steeds grilligere wisselingen inluiden.
Als iets minder persoonsafhankelijke partijen/categorieën zie ik slechts PvdA, VVD en CDA, als vergaarbakken voor (loslopend) Arm, Rijk en Religieus. Geen van die clubs zal nog groot genoeg worden om een absolute meerderheid te behalen dus: steeds maffere coalities in het verschiet. Nieuwe verkiezingen (nieuwe verrassingen) vind ik wel een jolig idee.
|
|
|
#64 |
|
Burgemeester
|
Met deze nieuwe coalitie zegt 56% van de Nederlanders te hopen dat deze zal slagen. Binnen het CDA en de ChristenUnie is 82% en 97% voor deze coalitie en bij de PvdA is 54% voor. Hoewel de PvdA-stemmers een stuk minder blij zijn met de coalitie dat de twee christelijke partijen is is hier toch ook sprake van een toename: drie weken geleden zei nog maar 40% van de PvdA-stemmers achter een regering met CDA en ChristenUnie.
Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 15 januari 2007 om 15:43. |
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|