Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Forumsessies met politici > Forumsessies met politici (2007) > Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt.

Discussietools
Oud 17 januari 2007, 12:05   #61
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Filip De Man Bekijk bericht
Ik zou die ethische poseur annex drugssnuiver geen woord gegund hebben.
Nee man, dan liever een pint in de bar.

het succes van de concerten moet vast pijn gedaan hebben gezien uw bitsige reactie.
Mitgard is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:08   #62
zeef
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
De media had het er gewoon constant over, van Dag Allemaal tot Knack, van De Morgen tot De Standaard en van VTM tot Canvas. Verder waren er nog al die posters in heel het land. Steevast was de boodschap dat het VB verkeerd verwerpelijk is en dat het multi-culturalisme een prachtig ideaal is waar we allemaal aan moeten verderwerken.

Maar nee, u heeft gelijk : vanuit 0110 is er zo goed als 0% communicatie gekomen
Jij zoekt er een complot achter dat de media ruime aandacht besteden aan zulk groots evenement, nooit gezien in 's vaderlandse geschiedenis? Wat wil je dan: dat het doodgezwegen wordt, of dat de skinheadbijeenkomsten van VB evenveel aandacht krijgen? Dat laatste zal pas eens voor een grote groei zorgen van VB!
zeef is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:10   #63
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeef Bekijk bericht
Eigen taal eerst?
Is het niet een ongeschreven regel dat je op forums niemand corrigeert op zijn taalfouten?

Als jij twintig of meer posts op een dag schrijft, zullen er bij jou ook wel eens taalfouten optreden. Het aantal DT-fouten dat ik hier onder de linksen tegenkom is trouwens soms beschamend groot.

Maar ja.... links moet het dan ook vooral hebben met op de man spelen, want degelijk argumenteren kunnen ze niet
IlluSionS667 is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:11   #64
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Jij zoekt er een complot achter dat de media ruime aandacht besteden aan zulk groots evenement, nooit gezien in 's vaderlandse geschiedenis? Wat wil je dan: dat het doodgezwegen wordt, of dat de skinheadbijeenkomsten van VB evenveel aandacht krijgen?
Het is gewoon belachelijk om dan te gaan beweren dat er "vanuit 0110 zo goed als 0% communicatie is gekomen"
IlluSionS667 is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:12   #65
zeef
Burger

Standaard

Citaat:
Is het niet een ongeschreven regel dat je op forums niemand corrigeert op zijn taalfouten?

Als jij twintig of meer posts op een dag schrijft, zullen er bij jou ook wel eens taalfouten optreden. Het aantal DT-fouten dat ik hier onder de linksen tegenkom is trouwens soms beschamend groot.

Maar ja.... links moet het dan ook vooral hebben met op de man spelen, want degelijk argumenteren kunnen ze niet
Probeer maar eens een taalfout in mijn posts te vinden.
Trouwens, ik ben hier degene die met argumenten zwaait. Jij zweept met voorgekauwde sloganeske onzin.
zeef is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:13   #66
Kay_
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
I

Raar,zeker terwijl een volksvertegenwoordiger van rechts hier op het forum dingen als 'Ward De Bever' , 'miljardendief' en 'drugssnuiver' gebruikt.
Of tegenstanders zegt de (dadel)boom in te kruipen.

Maar dat zal u net gemist hebben zeker?

Laatst gewijzigd door Kay_ : 17 januari 2007 om 12:14.
Kay_ is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:13   #67
zeef
Burger

Standaard

Citaat:
Het is gewoon belachelijk om dan te gaan beweren dat er "vanuit 0110 zo goed als 0% communicatie is gekomen"
In vergelijking met de reactie die daarop gekomen is vanuit VB, is dat helemaal niet belachelijk. Toen VB Barman ging gaan beschuldigen van druggebruik, heeft Tom daar niet op gereageerd. Wat hem siert, maar hoe kun je ook anders gaan reageren op zulke toogpraat?
zeef is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:14   #68
alharb
Provinciaal Gedeputeerde

alharb's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De discussie omtrent 0110 heb ik meerdere malen gevoerd met tal van tegenstanders, en steeds komen dezelfd (achterlijke, foute) argumenten terug. 0110 zou de bevolking willen leren hoe te stemmen ... Als student communicatie kan ik u zeggen dat er vanuit 0110 zo goed als 0% communicatie is gekomen, dit geheel in tegenstelling tot de bitsige reacties van VB.
Geen communicatie ?? Is dat een grap ? Het was live te volgen op 2 zenders, weken voordien hingen er posters, reportages op iedere zender, De Morgen gebruikt de kleurencombinatie van 0110 nog steeds,...
Wat noem je dan wel communicatie ?
Citaat:

Als slot: ik vind uw gelijktrekking tussen 0110 en GW Bush ronduit belachelijk. Dezelfde soort verwijzing als wanneer VB steeds teruggrijpt naar het communisme om zich te verdedigen.
Nogmaals: dezelfde argumenten werden gebruikt. Toen ik tegen vrienden zei dat ik niet zou gaan, kreeg ik onmiddellijk de reactie "Zijt gij tégen verdraagzaamheid misschien ?" Dat is exact hetzelfde wanneer rednecks in de VS iedere andersdenkende uitmaken voor onpatriotisch. Het gaat er om dat zowel Bush als de verdraagzamen hun zaak als DE juiste beschouwen en geen ruimte laten tussen "pro" en "contra", net zoals ook het blok geen ruimte laat voor verstandig, genuanceerd debat. En daarom zei ik dat beide kampen dezelfde populistische bullshit verkopen.
En zoals ik al zei, ik ben geen blokker, wat het VB als argument gebruikt interesseert me niet.
Oud 17 januari 2007, 12:18   #69
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Raar,zeker terwijl een volksvertegenwoordiger van rechts hier op het forum dingen als 'Ward De Bever' en 'drugssnuiver' gebruikt.

Maar dat zal u net gemist hebben zeker?
Absoluut niet. Als u goed kijkt naar de draden in deze sessie, zult u mij dan ook meer dan eens zware kritiek zien leveren op de zwakke pogingen van De Man om zijn zegje te doen. Ik had toch tenminste enig noemenswaardig niveau en enige noemenswaardige inspanning van de man verwacht.

Uiteraard is slecht argumenteren geen links privilege, al is het vooral bij links dat je eerder een stel hypocriete mantra's voortdurend hoort afratelen zonder enige openheid van geest
IlluSionS667 is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:29   #70
Twigmuntus
Burgemeester

Twigmuntus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Probeer maar eens een taalfout in mijn posts te vinden.
Trouwens, ik ben hier degene die met argumenten zwaait. Jij zweept met voorgekauwde sloganeske onzin.
Zoals dit zul je bedoelen?
Citaat:
de skinheadbijeenkomsten van VB
Of verwijs je naar het het Vlaams Belang-feest in het Antwerpse bouwcenter met Salim Segers, Wim Ravell, Frank Galan, Danny Fabry en Kurt Lotigiers? Je beschuldigt iemand, terwijl je er jezelf aan bezondigde in je vorige post. Sorry, het viel me even op.

Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 17 januari 2007 om 12:31.
Twigmuntus is offline  
Oud 17 januari 2007, 12:34   #71
zeef
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Twigmuntus Bekijk bericht
Zoals dit zul je bedoelen? Of verwijs je naar het het Vlaams Belang-feest in het Antwerpse bouwcenter met Salim Segers, Wim Ravell, Frank Galan, Danny Fabry en Kurt Lotigiers? Je beschuldigt iemand, terwijl je er jezelf aan bezondigde in je vorige post. Sorry, het viel me even op.
Ik doelde niet op het gegeven evenement, maar op de diverse bijeenkomsten overal ter lande waar skinheadgroepering 'feestjes' houden. Officieel staan die groeperingen los van VB, maar wat wil het toeval nu: er zijn diverse rechtlijnige connecties tussen groeperingen en VB, tot bij de absolute partijtop.
zeef is offline  
Oud 17 januari 2007, 13:43   #72
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik doelde niet op het gegeven evenement, maar op de diverse bijeenkomsten overal ter lande waar skinheadgroepering 'feestjes' houden. Officieel staan die groeperingen los van VB, maar wat wil het toeval nu: er zijn diverse rechtlijnige connecties tussen groeperingen en VB, tot bij de absolute partijtop.
Nochtans neemt de partij duidelijk afstand van het VB en geldt dat ook in de omgekeerde richting.

Er zijn uiteraard wel individuen die zich met beide associëren, maar er zijn evengoed SPa-ers die zich met marginale extreem-linkse organisaties bezighouden. Dat wil ook niet zeggen dat de SPa en die extreem-linkse organisaties "rechtlijnige connecties" hebben.
IlluSionS667 is offline  
Oud 17 januari 2007, 14:00   #73
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een papiertje dat het vrijmetselaarsgedachtengoed verdedigt en dat de culturele eigenheid van meerdere volkeren niet toelaat....
Citaat:
Een wet die speciaal gemaakt was om daarmee het VB te kunnen veroordelen...
Ik wil geen discussie voeren over de waarde van de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens of het Europees Verdrag van de Rechten van de Mens noch over de wet op de beteugeling van het racisme en de xenofobie. Wat ter discussie staat is uw stelling of uw partij rechts danwel extreemrechts is.
Een partij die beantwoordt aan de feiten die ik opsom is extreemrechts.

Citaat:
U heeft hier uiteraard statistieken voor die dit bewijzen
Statistieken zouden niet veel licht op de zaak werpen maar de aangehaalde feiten zijn feiten.

Citaat:
Ze zijn gewoon - terrecht - tegen ge grote macht die vakbonden vandaag hebben, en die soms ronduit negatief is voor de situatie van de arbeider. Het is bijvoorbeeld mede dankzij het extremisme van de vakbonden in Vorst dat VW de beslissing genomen heeft om net die fabriek te sluiten.
U lijkt zeer goed op de hoogte. Alleen weet u niet dat de fabriek niet sluit maar dat er een herstructurering bezig is bij de gehele volkswagen groep. Verder weet u blijkbaar niet dat die herstructurering is ingegeven door de ambitie om de winsten tegen 2010 te verdriedubbelen. Verder weet u blijkbaar ook niet dat de herstructurering in Vorst als bedoeling heeft de goedgeorganiseerde arbeiders buiten te werken en op termijn te vervangen door jongeren die van die geschiedenis geen weet hebben zodat ze bereid zijn nog flexibeler te gaan werken aan lagere lonen en met minder zekerheid.
Wat u 'extremisme' van de vakbond noemt is de strijd die de vakbond voert om er op zijn minst voor te zorgen dat dit soort herstructureringen in geen geval ten koste van de arbeiders.

Citaat:
Alles wat naar rechts ruikt stigmatiseren is dan weer een teken van tollerantie en openmindedheid
Als ik ergens de indruk heb gewekt dat ik tolerant sta tegenover extreemrechts, racisme, xenofobie, antisemitisme, seksisme, uitbuiting en dat soort zaken, dan moet ik me verontschuldigen. Ik ben geenszins tolerant.

ministe van agitatie is offline  
Oud 17 januari 2007, 14:23   #74
IlluSionS667
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat ter discussie staat is uw stelling of uw partij rechts danwel extreemrechts is.
Het is niet MIJN partij, zoals u ondertussen al duidelijk had moeten zijn uit mijn kritiek op de heer De Man en zijn partij. Voor mij is het VB niet meer dan het minste kwaad en daardoor de enige partij die ook maar een optie is om voor te stemmen.

Citaat:
Een partij die beantwoordt aan de feiten die ik opsom is extreemrechts.
Misschien wel, maar het VB voldoet lang niet aan alle "feiten" die je opsomt.

Citaat:
Statistieken zouden niet veel licht op de zaak werpen maar de aangehaalde feiten zijn feiten.

Omdat een kleine groep marginale skinheads met uiterst vage banden met het VB al eens iets uitspoken dat niet door de beugel kan, zijn dat plotseling eigenschappen die bij het VB horen

Citaat:
U lijkt zeer goed op de hoogte. Alleen weet u niet dat de fabriek niet sluit maar dat er een herstructurering bezig is bij de gehele volkswagen groep.
Klein nuancefoutje, inderdaad

Citaat:
Verder weet u blijkbaar niet dat die herstructurering is ingegeven door de ambitie om de winsten tegen 2010 te verdriedubbelen.
Best mogelijk, maar irrelevant. Waarom is vooral de fabriek in Vorst en niet een andere fabriek in Europa geviseerd?

Citaat:
Verder weet u blijkbaar ook niet dat de herstructurering in Vorst als bedoeling heeft de goedgeorganiseerde arbeiders buiten te werken en op termijn te vervangen door jongeren die van die geschiedenis geen weet hebben zodat ze bereid zijn nog flexibeler te gaan werken aan lagere lonen en met minder zekerheid.
Dat spreekt toch voor zich. Het is niet dat ik dergelijke gewetenloosheid goedkeur, maar dit soort gedrag komt niet uit de lucht gevallen. Als vakbond dien je daar rekening mee te houden en te beseffen dat het soort gieren dat dit soort multi-nationals runt jou als eerste gaan uitkiezen als slachtoffer bij een serieuze "herstructurering" wanneer je gaat staken bij de kleinste muggenscheet.

Citaat:
Wat u 'extremisme' van de vakbond noemt is de strijd die de vakbond voert om er op zijn minst voor te zorgen dat dit soort herstructureringen in geen geval ten koste van de arbeiders.
Net zoals het "cordon sanitaire" het VB alleen maar sterker maakt, zorgt het absurde extremisme van de vakbonden ervoor dat bedrijfsdirecteurs niet graag investeren in België en afslankingen eerder hier dan anders willen doen.... en dienen zij zo dus allesbehalve de arbeider, die in de eerste plaats zijn job wil behouden.

Citaat:
Als ik ergens de indruk heb gewekt dat ik tolerant sta tegenover extreemrechts, racisme, xenofobie, antisemitisme, seksisme, uitbuiting en dat soort zaken, dan moet ik me verontschuldigen. Ik ben geenszins tolerant.
Als u alles wat naar (extreem)rechts ruikt gaat gelijkstellen aan racisme, xenofobie, antisemitisme, seksisme, uitbuiting en dat soort zaken, dan bent u niet alleen intolerant maar ook enorm kortzichtig.

De vraag is dan nog waarom u precies tegen (extreem)rechts bent, als u zelf hopeloos intolerant en kortzichtig bent? Is het niet precies intolerantie en kortzichtigheid waarvan (extreem)rechts het meest wordt beschuldigd?!

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 17 januari 2007 om 14:24.
IlluSionS667 is offline  
Oud 17 januari 2007, 17:04   #75
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Misschien wel, maar het VB voldoet lang niet aan alle "feiten" die je opsomt.
Als u er één feit kan uitlichten dat niet met de waarheid strookt, dan zal ik u gelijk geven. Eén feit uit mijn (overigens niet volledige lijstje) volstaat.

Citaat:
Omdat een kleine groep marginale skinheads met uiterst vage banden met het VB al eens iets uitspoken dat niet door de beugel kan, zijn dat plotseling eigenschappen die bij het VB horen
Ik wist niet dat mensen als Verreycken en Buisseret marginale skinheads waren.
Citaat:
Best mogelijk, maar irrelevant. Waarom is vooral de fabriek in Vorst en niet een andere fabriek in Europa geviseerd?
U weet wellicht niet dat Volkswagen in Duitsland 20.000 man aan de deur zet en dat er ook in de fabrieken in Spanje en elders geherstructureerd wordt?

Citaat:
Net zoals het "cordon sanitaire" het VB alleen maar sterker maakt,
Of dat zo is, zal nog moeten blijken. De meest recente verkiezingen hebben aangetoond dat het VB nergens aan de macht zal deelnemen en dat het cordon sanitaire standhoudt. Dat betekent dat élke stem voor het VB een verloren stem is. Ze zijn niet aan de macht en ze kòmen niet aan de macht. Vroeg of laat dringt dat bij meer kiezers door dan nu blijkbaar al het geval is.

Citaat:
zorgt het absurde extremisme van de vakbonden ervoor dat bedrijfsdirecteurs niet graag investeren in België en afslankingen eerder hier dan anders willen doen.... en dienen zij zo dus allesbehalve de arbeider, die in de eerste plaats zijn job wil behouden.
Globalisering zorgt ervoor dat als Volkswagen afslankt, ze dat tegelijkertijd in België, Spanje én Duitsland doen. Wie dat dossier volgt, merkt dat de vraatzucht van multinationals verder gaat dan wat we in ons eigen hofke meemaken. De motivatie is overal dezelfde: de arbeiders zijn te duur. Dat zegt men ook in Duitsland en in Spanje en elders. Men zegt het al honderden jaren.
Het is dankzij het feit dat we ons hebben verenigd in vakbonden en ziekenfondsen, dat we die toestand een beetje hebben kunnen rechttrekken in het verleden. Dat u er nu voor pleit om die solidariteit op te heffen en uzelf over te geven aan de willekeur van de multinationals die u blijkbaar zelf als gieren afschildert, is onverstandig. U zou daardoor namelijk de krachtsverhoudingen veranderen ten voordele van de multinationals. Daar doet u uzelf geen plezier mee en de rest van uw zgn. eigen volk al helemaal niet. Het lijkt me niet erg nationalistisch de macht over uzelf over te laten aan de multinationals.

Citaat:
De vraag is dan nog waarom u precies tegen (extreem)rechts bent, als u zelf hopeloos intolerant en kortzichtig bent? Is het niet precies intolerantie en kortzichtigheid waarvan (extreem)rechts het meest wordt beschuldigd?!
Ik vind intolerantie niet noodzakelijk een slechte eigenschap. Ik ben niet tolerant tegenover de uitbuiting van de ene mens door de andere. Ik ben niet tolerant tegenover racisme. Ik ben niet tolerant tegenover oorlogstokers.
Mijn kritiek op extreemrechts is niet hun intolerantie. Het is het feit dat hun hele wereldbeeld en de daarop gebaseerde praktijk op verkeerde uitgangspunten zijn gebaseerd die niet in het belang van de doorsnee burger zijn die zelf zijn boterham moet verdienen. Werknemers hebben er alle belang bij om samen met andere werknemers solidair te zijn over religieuze, ethnische of nationale grenzen heen. De eenheid van werknemers maakt hen sterk tegenover bijvoorbeeld de multinationals maar ook tegenover de staat. Het is die onderlinge solidariteit die ons van een werkloosheiduitskering of een ziekteverzekering of een pensioen en een degelijk onderwijs heeft voorzien. Dat hebben we namelijk allemaal aan ons eigen te danken en de strijd die de generaties voor ons daarvoor gevoerd hebben. Misschien bent u dat al vergeten, maar ik vergeet dat niet.

ministe van agitatie is offline  
Oud 17 januari 2007, 21:52   #76
Vlaamse Tempelier
Burger

Vlaamse Tempelier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
0110 was expliciet tegen het Vlaams Belang, dat wordt keer op keer genegeerd.
Yep, het ging om een grootschalig evenement expliciet tegen het VB en al de 1.000.000 kiezers waarbij de meeste deelnemers het lef niet hadden dit te willen toegeven terwijl ze verdomd goed wisten waarvoor de 0110-concerten stonden. Het thema van zogenaamde verdraagzaamheid werd als excuusreden gebruikt om 0110 te rechtvaardigen.
Was het werkelijk om verdraagzaamheid te doen, dan zaten Vlaams Belangers op de eerste rij. Geen enkel ander burger wordt in deze samenleving immers zoveel geschoffeerd en door het slijk der aarde gehaald als de VB'ers omwille van hun politieke voorkeur. Geen enkel ander burger wordt met zoveel mogelijk -al dan niet democratische- middelen in het jachtvisier gehouden om hun het zwijgen op te leggen, gaande van cordon sanitaire, C4's, scheldpartijen, uitsluiting, gemanipuleerde berichtgeving in de media tot en met het opstellen van wetten en opvoering van schijnprocessen.
Oud 17 januari 2007, 22:14   #77
Vlaamse Tempelier
Burger

Vlaamse Tempelier's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kay-gell Bekijk bericht
Uw politieke ethiek verrast mij. Nu muzikanten drugssnuiver noemen, nog net met de originele naam 'Ward De Bever'.
Van gewone posters op dit forum had ik dat verwacht, van een volksvertegenwoordiger niet.
Het getuigt van weinig respect en is zeker niet goed voor het niveau van een politieke discussie.
Tom Barman bezit geen greintje respect tegenover het Vlaams Belang, meer zelfs, hij vindt het nodig een evenement op poten te zetten omdat hij problemen heeft met de keuze in het stemhokje van 1.000.000 Vlamingen. Zeg maar ... een probleem hebbende met democratie. Hij heeft hiermee ieder VB'er geschoffeerd als zijnde een onverdraagzame persoon binnen de samenleving die niet welkom is. En u verwacht dan daarentegen wel dat een VB-politicus ten alle tijde met veel respect over de heer Barman spreekt ?
Oud 17 januari 2007, 23:10   #78
Filip De Man

Filip De Man's schermafbeelding

Standaard

Linksen kunnen blijkbaar niet lachen met een joke over hun Heilig Tommeke.
Maar ik ga ze een plezier doen: mijn collega's hadden inderdaad niet zo bitsig moeten reageren. Van mij mocht Barman een concert organiseren tegen het VB. Vraag blijft alleen of dat dan zo verdraagzaam is.
Klein vraagje nog aan al die tolerante jongens en meisjes van 0110: als de verdraagzame en multiculturele maatschappij zo fantastisch is, waarom leven Grieken en Turken dan niet in één land? Of Israëli's en Palestijnen?

Laatst gewijzigd door Filip De Man : 17 januari 2007 om 23:11.
Filip De Man is offline  
Oud 17 januari 2007, 23:15   #79
Starkan
Staatssecretaris

Starkan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als de verdraagzame en multiculturele maatschappij zo fantastisch is, waarom leven Grieken en Turken dan niet in één land? Of Israëli's en Palestijnen?
Ik ben ook van mening dat dit beter zou zijn
Starkan is offline  
Oud 17 januari 2007, 23:16   #80
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
als de verdraagzame en multiculturele maatschappij zo fantastisch is, waarom leven Grieken en Turken dan niet in één land? Of Israëli's en Palestijnen?
moesten die mensen wat verdraagzamer zijn, zou het best lukken.
Mitgard is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be