![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#63 |
Banneling
|
![]() Is het niet een ongeschreven regel dat je op forums niemand corrigeert op zijn taalfouten?
Als jij twintig of meer posts op een dag schrijft, zullen er bij jou ook wel eens taalfouten optreden. Het aantal DT-fouten dat ik hier onder de linksen tegenkom is trouwens soms beschamend groot. Maar ja.... links moet het dan ook vooral hebben met op de man spelen, want degelijk argumenteren kunnen ze niet ![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#65 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens, ik ben hier degene die met argumenten zwaait. Jij zweept met voorgekauwde sloganeske onzin. |
|
![]() |
![]() |
#66 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of tegenstanders zegt de (dadel)boom in te kruipen. Maar dat zal u net gemist hebben zeker?
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 17 januari 2007 om 12:14. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Burger
|
![]() In vergelijking met de reactie die daarop gekomen is vanuit VB, is dat helemaal niet belachelijk. Toen VB Barman ging gaan beschuldigen van druggebruik, heeft Tom daar niet op gereageerd. Wat hem siert, maar hoe kun je ook anders gaan reageren op zulke toogpraat?
|
![]() |
![]() |
#68 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat noem je dan wel communicatie ? Citaat:
En zoals ik al zei, ik ben geen blokker, wat het VB als argument gebruikt interesseert me niet.
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uiteraard is slecht argumenteren geen links privilege, al is het vooral bij links dat je eerder een stel hypocriete mantra's voortdurend hoort afratelen zonder enige openheid van geest |
|
![]() |
![]() |
#70 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Fashion is a form of ugliness so intolerable that we have to alter it every six months. (Oscar Wilde) Laatst gewijzigd door Twigmuntus : 17 januari 2007 om 12:31. |
|
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#72 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn uiteraard wel individuen die zich met beide associëren, maar er zijn evengoed SPa-ers die zich met marginale extreem-linkse organisaties bezighouden. Dat wil ook niet zeggen dat de SPa en die extreem-linkse organisaties "rechtlijnige connecties" hebben. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#73 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een partij die beantwoordt aan de feiten die ik opsom is extreemrechts. Citaat:
Citaat:
Wat u 'extremisme' van de vakbond noemt is de strijd die de vakbond voert om er op zijn minst voor te zorgen dat dit soort herstructureringen in geen geval ten koste van de arbeiders. Citaat:
![]() |
![]() |
#74 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() Omdat een kleine groep marginale skinheads met uiterst vage banden met het VB al eens iets uitspoken dat niet door de beugel kan, zijn dat plotseling eigenschappen die bij het VB horen ![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De vraag is dan nog waarom u precies tegen (extreem)rechts bent, als u zelf hopeloos intolerant en kortzichtig bent? Is het niet precies intolerantie en kortzichtigheid waarvan (extreem)rechts het meest wordt beschuldigd?! ![]() Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 17 januari 2007 om 14:24. |
||||||||
![]() |
![]() |
#75 | ||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is dankzij het feit dat we ons hebben verenigd in vakbonden en ziekenfondsen, dat we die toestand een beetje hebben kunnen rechttrekken in het verleden. Dat u er nu voor pleit om die solidariteit op te heffen en uzelf over te geven aan de willekeur van de multinationals die u blijkbaar zelf als gieren afschildert, is onverstandig. U zou daardoor namelijk de krachtsverhoudingen veranderen ten voordele van de multinationals. Daar doet u uzelf geen plezier mee en de rest van uw zgn. eigen volk al helemaal niet. Het lijkt me niet erg nationalistisch de macht over uzelf over te laten aan de multinationals. Citaat:
Mijn kritiek op extreemrechts is niet hun intolerantie. Het is het feit dat hun hele wereldbeeld en de daarop gebaseerde praktijk op verkeerde uitgangspunten zijn gebaseerd die niet in het belang van de doorsnee burger zijn die zelf zijn boterham moet verdienen. Werknemers hebben er alle belang bij om samen met andere werknemers solidair te zijn over religieuze, ethnische of nationale grenzen heen. De eenheid van werknemers maakt hen sterk tegenover bijvoorbeeld de multinationals maar ook tegenover de staat. Het is die onderlinge solidariteit die ons van een werkloosheiduitskering of een ziekteverzekering of een pensioen en een degelijk onderwijs heeft voorzien. Dat hebben we namelijk allemaal aan ons eigen te danken en de strijd die de generaties voor ons daarvoor gevoerd hebben. Misschien bent u dat al vergeten, maar ik vergeet dat niet.
![]() |
![]() |
#76 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Was het werkelijk om verdraagzaamheid te doen, dan zaten Vlaams Belangers op de eerste rij. Geen enkel ander burger wordt in deze samenleving immers zoveel geschoffeerd en door het slijk der aarde gehaald als de VB'ers omwille van hun politieke voorkeur. Geen enkel ander burger wordt met zoveel mogelijk -al dan niet democratische- middelen in het jachtvisier gehouden om hun het zwijgen op te leggen, gaande van cordon sanitaire, C4's, scheldpartijen, uitsluiting, gemanipuleerde berichtgeving in de media tot en met het opstellen van wetten en opvoering van schijnprocessen. |
|
![]() |
![]() |
#77 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#78 |
|
![]() Linksen kunnen blijkbaar niet lachen met een joke over hun Heilig Tommeke.
Maar ik ga ze een plezier doen: mijn collega's hadden inderdaad niet zo bitsig moeten reageren. Van mij mocht Barman een concert organiseren tegen het VB. Vraag blijft alleen of dat dan zo verdraagzaam is. Klein vraagje nog aan al die tolerante jongens en meisjes van 0110: als de verdraagzame en multiculturele maatschappij zo fantastisch is, waarom leven Grieken en Turken dan niet in één land? Of Israëli's en Palestijnen? Laatst gewijzigd door Filip De Man : 17 januari 2007 om 23:11. |
![]() |
![]() |
#79 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Banneling
|
![]() |