![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() Maar de meerderheid van de Belgen leeft in de kringen waar men zo denkt!
![]()
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zijn eerste keuze was bij de vLD blijven en rustig det reblletjes uithangen, maar niet teveel ( bvb bij het debat inzake liberticide wet bleef hij gewoon weg in liet coveliers de kstanjes uit het vuur halen). Zijn 2de keuze was dan de n-va; maar die mag zelf niet bepalen wie er al dan niet op delijts staan . zijn 3de optie is dus zijn eigen partijtje. ik ,ik, ik.Waarom . Simpel zo stelt hij zijn neo-liberale sponsors ( oa persgroep) tevreden en bovendien neemt hij geen enkel risico voor zijn business en blijft hij maagdelijk. maar de grootste reen is dat dedecker nog tot 2009 een VET mandaat heeft in het vlaams parlement. Dus zelfs al wordt hij niet verkozen hij heeft zowel in oostende als in het vl parlmenet nog mandaten.! En tegen 2009 kan hij dan gaan janken bij het Vb voor een postje. ik kan enkel hopen dat men die opportunist dan de deur wijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En moet ik dan mijn oren sluiten ofzo? Vanhecke vergeleek de 18% met de vlaamse verkiezingen, niet ik.
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ge hebt natuurlijk ook kans dat meer en meer mensen stilaan inzien dat dit systeem een aanfluiting van de democratie is ... de DDR is ook lang meegegaan, maar uiteindelijk hebben de mensen het regime toch omvergeworpen hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
|
![]() Citaat:
Ik zal nooit begrijpen waarom de linkies vandaag de dag zo tekeer gaan tegen de inval van de oppersos Adolf Hitler in 1940...volgens de doktrine van links vandaag is het buitengooien van dat krapuul toch effenaf racistisch, onverdraagzaam en in overtreding van de rechten van de mens...
![]() |
![]() |
#72 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens... als we naar nationaliteit gaan kijken en naar het aantal jaren dat iemand zijn familie in het land heeft gewoond: Hoe lang leeft uw familie al in België? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Parlementslid
|
![]() JMDD is eigenlijk de belichaming van de ultra-PVV'er (Ik gebruik PVV omdat de VLD een allegaartje is van liberalen en overlopers).
Hij denkt enkel en alleen aan wat goed is voor hemzelf en zijn directe kennisenkring. Hij is dus een egoïst, wat in genuanceerdere bewoording een liberaal is. Een klein voorbeeldje: Mijnheer kan zich een dure, snelle wagen veroorloven, dus probeerde hij een wet erdoor te krijgen om de snelheid op de snelwegen te verhogen. Want als je veel geld hebt en een snelle wagen kan kopen, dan mag je toch meer als "de gewone burger", nietwaar? Jammer dat zo'n instelling de goede punten van de liberalen (waaronde JMDD) teniet doen. Zo zijn de vergoedingen voor zelfstandigen ivm wegenwerken weer een heel goede vooruitgang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En ze hoeven niet eens VBer te zijn. Laatst gewijzigd door andev : 18 januari 2007 om 11:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |