![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Men moet gewoon weten dat Hans het bijzonder druk heeft met job en politiek en dat soms andere BUB'leden in zijn plaats posten via Hans1. Is dat zo erg?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Eigenlijk niet maar dan moet hij nu maar oogsten wat hij gezaaid heeft...Massas disrespect! En zoals al gezegt spijtig want hij kwam goed over in z'n eigen sessies... ps: waarom vraag je eerst iets en antwoord er zelf iets later op? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Partijlid
|
![]() Iedereen weet toch dat dat niet kan.
Alsof er nog leden van de BUB zijn dan diegene die hier al een eigen account hebben. (en dan nog) ![]()
Wij zijn geen nationalistische solidaristen, ook geen solidaristische nationalisten, maar wel nationaalsolidaristen. Dat wil zeggen, dat bij ons Nationalisme en Solidarisme één geworden zijn; één zodanig dat het ene zonder het andere voor ons niet meer bestaat." - Joris van Severen |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
één account op Politics.be is iets dat door één persoon beheerd wordt,en ik begrijp de moderatie niet dat ze niet ingrijpen,maar BUB is nu bij ons wel gekend hoor!!
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 januari 2007 om 20:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 19 januari 2007 om 21:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Minister
|
![]() Het is misschien onbeleefd van me om dit te vragen, maar heeft u als ex-BUBer geen "in-side information" over het waarheidsgehalte van de opmerking van Patriot?
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zit al een hele tijd niet meer in de BUB en het zijn dus ook mijn zaken niet hoe ze intern te werk gaan. Nu, er is een duidelijk verschil merkbaar tussen de posts van "Hans Van de Cauter" en "Hans1". Het zou dus best mogelijk zijn, al vind het redelijk raar dat men pas vandaag met deze revelatie bovenkomt...
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 19 januari 2007 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok, als dit waar is, dan stel ik voor dat andere partijen dat ook gaan doen. Ze maken een account en spammen hier elke draad vol met 1 en dezelfde oplossing voor alle kwaad (zoals een Hans1 best in staat is om in een draad over kanker het unitaire belgië in 1 zinnetje naar voor te schuiven als de oplossing voor het probleem).
Man man man, waar zijn jullie mee bezig? Ik SNAP totaal NIET waarom de moderatie die Hans1 account niet meteen permanent bant. Echt niet. Beste mods, hebben jullie een probleem met een 24/7 permanentie team van het Vlaams Belang om in elke thread hun ei wat betreft Vlaamse onafhankelijk te droppen? Een account gedeeld over meerdere mensen en spammen maar?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 januari 2007 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Coördinator
|
![]() Geachte
Wij gaan niet voort op speculaties in een thread. Wij hebben objectieve data waaruit wij conclusies trekken indien dat nodig is. Mvg Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Banneling
|
![]() Soms lijkt dat hier wel zo te zijn hoor...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet enkel de politiek wordt absurder... het internet wordt het ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind van wel,want ik denk altijd dat ik met de voorzitter van BUB aan praten ben,dit is toch een vorm van bedrog hé
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Aan de BUBers : Is het Zo moeilijk om verschillende accounts te maken ? Nu is de account Hans1 al zijn krediet kwijt.
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |