![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Verplicht werken | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
10 | 19,61% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
37 | 72,55% |
Ik weet het niet,of andere ...... |
![]() ![]() ![]() |
4 | 7,84% |
Aantal stemmers: 51. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() spijtig dat weduwnaars geen pensioen trekken da navenant is naar hun vrouw s wedde da s dan nog 1 troost
Laatst gewijzigd door marijke taffein : 10 februari 2007 om 17:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Verrichting 74 van 11-02-2007 van 887,11 EUR OPDRACHTGEVER BEGUNSTIGDE 1234567-42 ***-****-** R.V.P. TAFFEIN MARIJKE PENS.02/2007 &C heb wel de nrs weggelaten mambo maar dit is mijn inkomen zoals je dus ziet pensioen en geen ziekenkas en daar kan ik dus echt wel mee rondkomen Laatst gewijzigd door marijke taffein : 12 februari 2007 om 08:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Minister
|
![]()
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Ik ben VOOR ZINVOL werken. En tegen verplicht dingen moeten doen die je niet graag doet of waar je totaal niet voor opgeleid bent.
----------------------------------- Verkeerde voorstelling van zaken. Het is niet door een opleiding of diploma dat je ook automatisch bekwaam bent. Bovendien moet je dan ook onderzoek doen naar de mensen die wel werken, maar het eigenlijk niet graag doen. En hun de keuze laten om ook op de kap van de maatschappij te leven. En dan krijgen we een heel nieuwe economische situatie. Maar daar spreken Leeuwke & co niet van. Zij spreken alleen van "hun" recht op luiheid. Anderen moeten maar zwoegen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |