![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't is wachten op een gazet die dat gratis wil doen. ![]()
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan moet ik het au sérieux nemen als ze klagen geen geschikte werknemers te vinden ? Behalve de advertenties die - en dat weet iedereen nu wel - vooral reclame doeleinden dienen, zullen ze echt niet veel geld spenderen aan de sollicitanten. ![]()
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() Als Marie van de koster 25 is Blond en met een minirok loopt kan het nog Marie van de kardinaal worden.
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Net zoals de bedrijven die beweren dat er zovelen zijn die "niet willen werken" en dat proberen te bewijzen door te wijzen op "het grote aantal vacatures" dat niet wordt ingevuld. Die bedrijven hebben daar belang bij. Ze kunnen dan zeggen: beperk de werkloosheidsvergoeding, en gebruik het geld dat ge daar mee uitspaart om de loonkost of de vennootschapsbelasting te verlagen. Het gaat hier om bijna crimineel bedrog. Als er al zo'n gigantisch hiaat is op de VDAB website dat je gewoon als leek kan natrekken, wat zou de echte toestand dan niet zijn? Als ik goed kan rekenen heb jij zopas bewezen dat 17% van dat vacature-aantal vals is, zelfs niet eens bestaat. Het zou me niet verbazen mocht in werkelijkheid 25% van alle uitgeschreven vacatures fake zijn. Net zoals het me niet zou verbazen dat in werkelijkheid 35% van de "200 000" jobs van Verhofstadt ook fake zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
|
![]() Citaat:
het is je reinste boerenbedrog - paars voert een haatcampagne tegen de werklozen waar geubbels nog een puntje aan zou kunnen zuigen blijkbaar hebben de meeste mensen het blijkbaar niet eens door zo was het bij de opkomst van de nazis ook niet dat ik verhofstadt ons zie gaan vergassen maar stel dat er nadat hij de geesten tegen de werklozen heeft opgezet nog eens een ruk naar rechts komt ik houdt mijn gele ster in alle geval al bij de hand voor de werkloze en de arme ziet het er biezonder slecht uit daarom verenigen we ons voor mlitant verzet in www.vierdewereldsyndicaat.org
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 8 februari 2007 om 23:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vacature vals of niet, tegen 2012 �* 2015 weten ze nu al dat men onvoldoende technisch personeel nog heeft hier in ons land. Zelfs te weinig technische leerkrachten tegen die tijd. En zeker te weinig om de nijverheid hier nog staande te houden.
Wat dus de sluiting van de meeste technische bedrijven zal inhouden, bij gebrek aan personeel.
![]() |
#68 |
|
![]() maar nee ge moet dat allemaal zo zwart niet zien
tegen dan is de holocaust tegen de werklozen alweer voorbij de schaamte over wat men dan weer heeft aangericht zal dan zo groot zijn dat men om ervoor te zorgen dat er nooit meer genocide wordt gepleegd op werklozen een onvoorwaardelijk basisinkomen invoert deze subsidiering van onze arbeiders zal ervoor zorgen dat ze terug kunnen concurreren met buitenlandse collegas
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2012 zal er rap zijn!
![]() |
![]() |
#70 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ze in de walen mogen blij zijn dat ze veel geld van de vlaanderens krijgen, dan vraag ik me af van wie wij geld zullen krijgen als het in de vlaanderens even erg of erger dan in de walen zal zijn.
En we gaan er met reuzestappen naartoe.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 8 februari 2007 om 23:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wallonie kan ook alleen maar hun groot leger werklozen betalen dankzij onze steun uit vlaanderen.
Maar eenmaal hier zoals daar, is het wel uit met de pret voor beide landsdelen. En voor de werklozen zal er dan alleen nog regenwater zijn.
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie weet, voor een prikje verkocht misschien.
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Banneling
|
![]() Ziek worden ze ervan... de luizenkoningen en de commies, die zitten te snakken naar het moment dat de economie ineenstort...
![]() In een land waar alleen nog armoede heerst, heeft een luizenkoning natuurlijk veel meer te zeggen dan in een land, waar het (redelijk) goed om leven is... ![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar neen, in België kan men nu al eeuwig aan den dop blijven staan, volgens J.M Dedecker en Duveltje. Laatst gewijzigd door eno2 : 9 februari 2007 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Bij Fortis vond ik er 600, bij ING 28, bij KBC 95, bij het leger 372 en bij ISS 39. Bij de anderen kon ik geen totaal aantal vinden. Waarschijnlijk tel ik verkeerd of ben ik gewoon moedwillig, of te dom om juist te tellen ? Of is mijn timing weer slecht en moeten de jobs nog op het net komen ? In dat geval geef ik het u op een briefje : ze zullen er nog niet op staan of net terug van verwijderd zijn wanneer ik hun sites bezoek. 't Zal wel weer aan mij liggen ... ![]()
![]() |
![]() |
#79 |
|
![]() We moeten eigenlijk mondiaal denken. Want bedrijven steken hun winst in de zakken van aandeelhouders en speculanten, niet in de creatie van werk, wat nochtans hun maatschappelijke plicht is.
Enkel een nieuwe Internationale kan voor een tegengewicht zorgen. En die is zich duidelijk aan't vormen. Laten we de zaak dus positief houden; binnenkort is al die kapitalistische chantage verleden tijd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, het tuimelt echt lekker ineen eh.
![]() |