![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
Bekijk resultaten enquête: Is een front ter linkerzijde mogelijk? | |||
Ja, ik denk dat het mogelijk is. |
![]() ![]() ![]() |
18 | 69,23% |
Neen, de verschillen zijn te groot. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Ik weet het niet. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 15,38% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is al de derde keer dat ik dit hier ga copy-pasten - maar op deze naakte feiten wil blijkbaar niemand reageren... In plaats probeert men het te weerleggen op basis van de manier waarop het gesteld is. Citaat:
![]() |
![]() |
#62 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Marx lezen is heilzaam, maar een overdaad van Lenin & Trotsky (tenzij je het leest als politieke humor, bepaalde polemieken van Lenin zijn vanuit dag oogpunt zeer geslaagd) is schadelijk voor het relativeringsvermogen en kan leiden tot wereldvreemdheid. Dat hebben ze bij Uitgeverij Progress vergeten vermelden op de achterflap. Nu ja, al dat gedoe rond volksgezonheid was toen nog niet begonnen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 18 februari 2007 om 02:49. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
U schijnt blijkbaar te vergeten dat het de SPa was die �*lle neoliberale maatregelen doorvoerde: De hervormingen in de Post met Tuybens De angelsaxisering van het onderwijs door Vandenbroucke De privatisering van Belgacom door Dirupo De privatisering van het Spoor door Landuyt De fiscale amnestie aan het patronaat door Vandelanotte Het generatiepact door Vandenbossche BTW, ik lees het liefste Engels, maar soit...
![]() Laatst gewijzigd door Jonas Elossov : 18 februari 2007 om 23:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |