![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heu, die nazi's vertellen een ander verhaal. Tot zover ik iedereen zijn waarheid gun, zouden beide partijen gewapend geweest zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#63 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
De politie spreekt dat tegen.
![]() |
![]() |
#64 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik eis overigens verontschuldigingen, want dit zijn beledigingen gericht aan mij als persoon. Beledigingen die helemaal niet kloppen, ik vind het dan ook erg spijtig dat u tot zulk gedrag moet vervallen. Als u mij moest kennen zou u zien dat ik in een discussie zulke dingen niet toepas.
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dat geeft niemand het recht om mensen te lijf te gaan met knuppels,boksbeugels en weet ik veel wat nog. "De demonstraten waren in het zwart gekleed, droegen capuchons en droegen spandoeken mee" Klinkt zeker zo gevaarlijk als baseballknuppels en boksbeugels Toen de AFA demonstranten naderden vielen de nazi's aan met baseballknuppels en boksbeugels. En nog leg jij de schuld bij de tegenbetogers? Staat er dat de demonstraten hen bestormden? Neen, er stond net dat zij hen benaderden en dat met spandoeken zeg. Ooit al een betoging gezien? Tuurlijk naderen de tegenbetogers, dat geeft je het recht niet om wapens mee te brengen en de betogers neer te slaan he. Verder discusieer ik niet verder met u omdat u mij beledigingen in de mond legt die ik nooit geuit heb. Het siert uw collega's dat zij wèl een discussie kunnen voeren zonder de tegenpartij te beschuldigen.
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 10 februari 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
|
![]() De politie is niet neutraal, dat weet het kleinste kind. Deze zijn ook gebonden aan zwijgplicht, opgelegd door hogerhand.
Als die nazi's beweren dat er met stenen en vuurwerk naar hen gegooid is, ga ik er van uit dat ze uitgelokt zijn geweest. Ik was er niet bij, maar ik ga er van uit dat als er gevochten wordt, er twee partijen in fout zijn. In ieder geval waren die nazi's met 25 en die AFA's met 100. Ik ga er van uit dat de fouten langs twee kanten zaten en dat met deze onverdraagzaamheid van twee kanten, er geen mogelijkheid is om het probleem op te lossen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#68 | |
|
![]() Citaat:
Grijp jij, in je eentje, zo mogelijk geen knuppel als 4 gebivakmutste griezels bij je komen binnendringen? Raar eigenlijk dat ik niets heb gelezen over fouillering van de 100; het is bepaald niet ongebruikelijk dat dit rapaille brandbommen meebrengt. http://www.klokkenluideronline.nl/mo...rder=0&thold=0 Wat mij betreft, de volgende keer 2 demonstraties "tegen elkaar" tegelijk goedkeuren en zoveel politie/ME eromheen dat bij het ontstaan van schermutselingen de hele vieze bende in 1 charge wordt neergeknuppeld. Tuig (L/R) weg van de straat, opzouten.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 februari 2007 om 18:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Europees Commissaris
|
![]() Mag ik eens een persoonlijk feitje aanhalen? Ik was er bij toen Voorpost in Friesland een Pinksterkamp deed. De AFA deed er toen alles aan om te weten te komen waar we zaten, tot zelf bivakkeren voor de deur van een aantal Voorposters en blijkbaar hadden ze middelen om GSM-verkeer af te luisteren.
Want uiteindelijk slaagden ze er in om de locatie te weten te komen en gingen een viertal volle bussen op weg naar de locatie. En dat was niet om een tas koffie te komen drinken of een portie bitterballen met een biertje te nuttigen. Kort gezegd: het kamp moest in allereil opgebroken worden: ouderen, vrouwen met kinderen,.... Er waren toen beelden van de 'betogers' op het NOS-journaal: punkers, anarchisten,... en Voorpost was ineens de plaats kwijt waar we verbleven. In Nederland maakt de AFA er een sport van om bijeenkomsten van wat zij als 'extreem-rechts' te verstoren, desnoods met geweld. Het recht op vrije meningsuiting kan niet zonder het recht op vrij vergaderen - dit was dus niet betogen - Ook bij die club waar het misgegaan is, had de AFA al een keer de boel op stelten gezet in oktober. Hoewel het 'optreden' van B&H niet te verdedigen valt zou men de AFA, KAFKA en dies meer beter vervolgen voor militievorming en geweldpleging in groep. |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() AFA en het iets oudere RARA zijn domweg moord- en brandlustige terreur-organisaties.
http://www.leefbaarrotterdam.nl/inde..._6_mei_gevoel/ http://gregoriusnekschot.nl/blog/ind...&c=1&tb=1&pb=1 Zou "Begt" nog wel mogen meedoen bij AFA? Vertoon van Zelfstandig Denken valt daar zelden goed. http://www.xs4all.nl/~afa/alert/1_10/begt110.html http://www.groene.nl/1996/04/rz_rara.html
![]() |
#71 |
|
![]() Wat een walgelijke troep mensen - AFA, RARA etc. Hebben ze niets anders te doen?
![]() |
#72 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() iedereen die een wapen draagt is walgelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
|
![]() Niet helemaal mee eens; wapens op zich zijn walgelijk maar soms noodzakelijk. Wèl worden veel wapens door walgelijken gedragen.
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en zolang er dus zijn die denken dat wapens noodzakelijk zijn zullen er ongelukken gebeuren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik heb tamelijk begrip voor je idealisme, maar aangezien SLECHTHEID bestaat is het soms zelfs voor geweldsonwilligen noodzakelijk zich te bewapenen, tenzij ze zich omwille van een principe en/of ter stelling van een (posthuum) voorbeeld, liever laten afslachten; zulk laatste evenement beschouw ik dan als het elkaar (laten) uitroeien van krankzinnigen.
Als het regent in Limburg, kan het op Aarde best mooi weer zijn. Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 10 februari 2007 om 22:29. Reden: typo |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
ah, we gaan sowieso stervend ten onder. Idealisme lijkt me zo slecht nog niet vergeleken met mee-roken, dat is al helemaal uit tegenwoordig. en uw krakzinnigen, u hebt volledig gelijkt. Het wordt veel minder krankzinnig als beide partijen wapens hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Er was blijkbaar dan ook weinig reden om zich te bewapenen aangezien de tegendemonstranten ongewapend waren en op hun kop gekregen hebben. Overigens waren het de nazi's die de aanval inzetten.
![]() |
![]() |
#78 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Neemt niet weg dat dit over een gewone tegenbetoging ging en de nazi's gewapend waren en tot gewelddaden overgingen/
![]() |
![]() |
#79 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#80 | |
|
![]() Citaat:
Dit vernam ik via Nederlandse Radio-1. Wellicht ligt de afhandeling van het in deze draad besproken incident in het verlengde van deze "nieuwe" visie; nogmaals, ik weet niet of de linksen reeds (zoals gebruikelijk) aan het binnendringen waren in het vergaderlokaal en ook niet, of ze überhaupt gefouilleerd zijn geworden op moord/brand-middelen. Ik denk dat ik genoeg links (uit vele) heb gepost waaruit de traditionele gewelddadigheid van het bivakmutsenvolk blijkt. Googelen kun je trouwens zelf ook vast wel. Evengoed: graag ALLE geweldplegers van de straat af en ZELFS de linksen.
![]() |