![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 februari 2007 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
maar als we 500000 werklozen hebben en 70 0000 jobs dan blijft er voor hoeveel nog een probleem ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 februari 2007 om 18:59. |
|
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() en wat het speculatief gehalte betreft van de cijfers van het aantal vacatures bij de vdab
hier vind je alle vacatures als je daar op alle vacatures klikt dan krijg je het cijfer 70565 op voltijds 52149 op deeltijds 5766 samen geeft dat volgens mij 57915 jobs en geen 70565 waar zijn die 12000 jobs ineens naartoe ? en da s nog maar op blz één wie geeft eigenlijk de opdracht ? wie zet de vdab onder druk om dat zo te manipuleren ? wie heeft daar welk belang bij ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 6 februari 2007 om 19:30. |
![]() |
![]() |
#64 |
|
![]() De rest zijn misschien studentenjobs?
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zijn de juiste cijfers http://aps.vlaanderen.be/statistiek/...rs-stijgen.htm[/quote]
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 6 februari 2007 om 20:04. |
![]() |
![]() |
#66 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vindt gij het normaal dat werklozen evenveel krijgen dan sommigen om te werken ? Trouwens is het niet normaal dat een minimumloon belast wordt. |
|
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben er ook voorstander van om mijn huishoudelijk werk gratis te laten doen door..... Ja door wie eigenlijk als we allemaal een basisinkomen krijgen ? |
|
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() Gij moogt uw knoken kapotwerken. Als het werk me niet aanstaat bol ik em. Als alle werkenden dat deden, waren er geen problemen. Dan moesten ze wel beter betalen....
|
![]() |
![]() |
#70 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
|
![]() Dat zou best kunnen.
@Tavek, inderdaad. Maar de VDAB (of maatregelen als dop kwijt dus leefloon e.d.) dwingt mensen nu eenmaal in zo'n jobs. |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#75 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#76 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() Daarom, basisinkomen, ook als je werkt, niemand kan iemand wat verwijten en je kan steeds daar op terugvallen, en je moet niet persé full time werken om al iets te hebben, je kan evengoed gewoon voor je kinderen zorgen, of de oma, ondernemen heb je al een backup e.d. ...
|
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() Je mag in luxe leven als je werkt, maar niemand mag de elemtaire basisbehoeften ontzegt worden indien ze niet werken. Dat is mijn mening.
Het princiepe van survive or die geldt hier niet, de mens heeft de natuurlijke bronnen ook al afgebakend en onbereikbaar gemaakt voor velen. |
![]() |
![]() |
#79 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens een ooit geopperde idee (ik weet niet meer van wie hij precies kwam) zou je hierdoor de werkgevers kunnen ontlasten, nu werknemers exact hun zelfde loon zouden krijgen en de werkgever dan meer ruimte zou krijgen voor investering, prijsverlaging, etc... Op die manier zou de koopkracht uiteindelijk stijgen en zou het surplus aan (verhoogde) belasting op consumptie het ontstane gat kunnen dichten. Probleem is echter dat de Belgische economie daarvoor te klein is en overigens een conflict zou ontstaan met de geldende Europese regelgeving (vrije concurrentie binnen de Europese markt bvb). Zonder medewerking van Europa dus onhaalbaar en m.i. sowieso onbetaalbaar. Laatst gewijzigd door Diplomatius : 8 februari 2007 om 18:30. |
|
![]() |
![]() |
#80 |
|
![]() Met de opbrengst van natuurlijke rijkdommen valt dat globaal gezien zeker te betalen, maar dat is utopisch uiteraard.
Op het forum van VWS stond dit als voorstel: Belasting Onttrokken Waarde |
![]() |