![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, maar zwarte negers hebben dat doorgaans op zak. Of wat wil u eigenlijk insinueren?
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet iedereen komt er zo goedkoop vanaf, vraag dat maar eens aan die garcon die een alochtoon weigerde te bedienen en uitschold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
1° Die "Rwandees" zou Joeri V.V. heten: lijkt (op 't eerste zicht toch) eerder een Vlaamse naam te kunnen zijn :een adoptiekind?? Citaat:
Het "slachtoffer" riep, stapte af en sloeg een meisje Citaat:
Jouw "slachtoffer" riep, stapte (opnieuw) af, "belaagde" (whatever that may be) en je "dader" liep eerst weg maar werd achternagezeten door jouw "slachtoffer" Ik wacht liefst op 't onderzoek van het parket, maar je trekt hier wél héél snel "eigen volk eerst"-conclusies... Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2007 om 15:20. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() Filosoof;ik heb al meermaals gezegd;als dat allemaal voor de volle 100% klopt dan is dat een domme kloot.Het enige waar ik niet mee kan leven is dat jullie linkse ratten het normaal vinden dat iemand dan wel bijna dood geslagen mag worden,dit kan gewoonweg niet en die rwandees moet ook aangepakt worden.
En ik zeg nogmaals;ik wil toch graag eens alle versies horen en niet de versie lang ene kant maar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ik vraag me gewoon af waarom er hier constant discussies plaatsvinden over gebeurtenissen waar niemand bij was en iedereen maar begint te fantaseren obv een krantenartikel. liefst nog fantasie die bij de eigen politieke overtuiging past. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(of is zelfverdediging enkel toegestaan aan "eigen volk?) Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2007 om 15:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nogmaals;liggen die ijzeren staven zomaar voor het rapen dan daar in aalst? En ik wil dus ook de andere kant eens horen,kwestie dat je dan kan zien of alles klopt of niet en/of de man liegt of niet ect.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door filosoof ![]() Zoals die azielzoeker die afgetuigd werd in een tankstation, met wat racistische taal erbij natuurlijk. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 februari 2007 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
lijkt dus niet op "wraak"...althans niet vanwege die Joeri V.V. En, j�*, een betonijzer ligt wel eens op een bouwwerf... En néén, als je je verdedigt tegen iemand die je de tweede maal aanvalt, sla je, maar weet je ook niet van te voren hoe erg die toegetakeld zal zijn. Laatst gewijzigd door filosoof : 4 februari 2007 om 15:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Parlementslid
|
![]() Met een ijzeren staaf op iemand zijn hoofd slaan doe je om hem te doden. Zo simpel is dat. Als je je enkel wil verdedigen volstaat het om met dezelfde ijzeren staaf even tegen het scheenbeen te meppen. Ook dan kan je rustig je weg vervolgen. Poging tot doodslag, niet meer of niet minder.
![]() |
![]() |
#71 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En tegelijkertijd nalaat de identiteit van de betrokkenen te vermelden die zijn stelling zou kunnen bewijzen of ontkrachten? Laatst gewijzigd door baarle : 4 februari 2007 om 15:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is weer duidelijk dat de perceptie tov dergelijke feiten helemaal verschillend is als het gaat over allochtonen of autochtonen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vrees van wel. Als iemand met de positie van Willockx groteske maar gevaarlijke beschuldigingen lanceert, en daarbij nalaat de bewijzen te leveren, dan gaan mensen dat gat zelf invullen. Het is altijd zo geweest en het zal altijd zo zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
|
![]() Ik heb de indruk dat er een verschil is tussen de versie van de Minister van Agitatie en Kay-Gell.
Bij de Minister wordt de vriendin pas bij het tweede contact geslagen met de motorhelm, volgens de versie van Kay-Gell reeds bij het eerste treffen. Indien de minister gelijk heeft, dan weegt de verantwoordelijkheid van d politie in deze zeer zwaar. Kan iemand opheldering verschaffen?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we hier nog x-aantal postings gaan lezen, gaan we op den duur nog weten hoe het in elkaar zat... Ik lees na enkele postings dat die man de vriendin had geslagen, nieuw belangrijk feit (voor wie het niet wist) en ik lees nu dat de politie die met-helm-slaande-man laat lopen nadat ze op de hoogte waren van de feiten?? Waarvoor hebben wij hier nog politie nodig, tenzij voor de verkeersboetes? Zij mogen zich dus ook verantwoorden: hadden ze op tijd ingegrepen, dan was er niets gebeurd!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Oeps, je hebt gelijk. Ik zat teveel met die Sint-Niklaas discussie in mijn hoofd...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | ||
|
![]() Citaat:
deels akkoord. Het is inderdaad zo dat onze eigen Vlaamse cultuur rustiger en zo u wil 'softer' is geworden. Nu is het probleem dat vele immigranten uit culturen komen waar geweld veel meer voorkomt en ook aanvaard is. Dat moet botsen, wat dan ook vaak gebeurt.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 4 februari 2007 om 17:07. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onwaarschijnlijk dat ze die gast vrijlaten.
Wat er ook van beledigingen gebruikt is , dit lijkt me wel geen reden om iemand de kop in te slaan. En de voorgaande vechtpartij is ook iets tussen 2 personen . Dus niemand gaat vrijuit daar. Maar iemand na zo'n daad vrijlaten juist nadat er iemand vermoord werd voor een sigaret geeft wel een raar beeld van justitie. Wat de mensen dus nu onthouden is simpel , gekleurden mogen anderen van kant maken als ze zich beledigd voelen .